17.07.22, 17:00
Marta Życińska awansuje w Mastercard
1 lipca br. Marta Życińska objęła stanowisko wiceprezeski ds. globalnego marketingu produktowego i B2B.
Życińska w szczególności będzie odpowiadała za marketing obszaru współpracy Mastercard z fintechami, w tym programów Start Path, Engage i Fintech Express, a także usług przedpłaconych (Prepaid Management Service).
Marta Życińska dołączyła do zespołu Mastercard sześć lat temu i kierowała działem marketingu w Mastercard Polska. Następnie, w 2018 r. awansowała na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe, odpowiadając za strategię marketingową oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 20 rynkach.
Zanim podjęła pracę w Mastercard, Życińska pracowała jako dyrektorka biura marketingu w Grupie PZU, gdzie przeprowadziła rebranding i odpowiadała nie tylko za reklamę i media, ale również za wsparcie sprzedaży oraz digital marketing. Wcześniej związana była przez wiele lat z firmą telekomunikacyjną Orange, gdzie kierowała departamentem komunikacji B2C. Wielokrotnie zasiadała w kapitule konkursu Effie, w tym Effie Europe i Effie Global. Jest także laureatką nagrody Osobowość Roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku, a jej kampanie wygrały liczne nagrody Effie, a także Golden Drum i Cannes Lions.
Marta Życińska jest absolwentką Brock University w Kanadzie na kierunku marketing, ma także dyplom MBA z Wyższej Szkoły Zarządzania i Oxford Brookes University.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze