07.07.22, 09:12

IAA utworzy oddział Stowarzyszenia w Ukrainie

Powstanie oddział IAA w Ukrainie, fot.: materiały prasowe

Główną informacją po spotkaniu Executive Committee IAA, które odbyło się podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, jest decyzja o utworzeniu oddziału IAA w Ukrainie. Odbędzie się to przy wsparciu IAA Polska, innych europejskich oddziałów IAA oraz IAA Global. ExCo podjęło również decyzję o zawieszeniu działalności rosyjskiego oddziału IAA.

Powstanie ukraińskiego oddziału IAA będzie mieć wymiar nie tylko symboliczny. Branża komunikacji marketingowej i IAA od początku wojny w Ukrainie niosą pomoc i wspierają uchodźców. Wesprzemy także proces tworzenia i rozwijania ukraińskiego oddziału. Nasi Przyjaciele mogą na nas liczyć” – mowi Paweł Kowalewski, Wiceprezydent IAA Global i Członek Rady Nadzorczej IAA Polska.

Jedną z pierwszych inicjatyw na rzecz Ukrainy, w którą zaangażowało się IAA Polska była kampania MySanctions na rzecz ograniczenia importu paliw kopalnych z Rosji. Ideą twórców jest zachęcenie każdego z nas do złożenia deklaracji niewielkiej zmiany zachowania i nałożenia „osobistych sankcji” na reżim Putina, tak by wspólnie powstrzymać finansowanie wojennej machiny.

Kampania jest oddolną inicjatywą pro bono osób zajmujących się zielonymi transformacjami, ekspertów energetycznych, strategów oraz ludzi mediów i reklamy. Wśród organizacji zaangażowanych w projekt są m.in.: BBDO Warszawa (kreacja kampanii), Papaya Films (produkcja spotów telewizyjnych) i Lata Dwudzieste (strategia i koordynacja analiz oraz think tanku ekspertów energetycznych i klimatycznych). Na potrzeby kampanii stworzono stronę internetową, na której znajduje się licznik pokazujący w czasie rzeczywistym, ile kraje UE wydają na rosyjską ropę, gaz i węgiel i gdzie każdy może wybrać nakładaną przez siebie na Putina sankcję. IAA Polska objęło patronat nad tą inicjatywą.

Proces zmian może się rozpocząć także poprzez zmianę codziennych zachowań” - podkreśla Igor Kaleński, członek Zarządu IAA Polska i koordynator ds. pomocy uchodźcom, Prezes Grupy BBDO w Polsce oraz Global E-commerce Lead w Molecular BBDO.

To nie jedyna inicjatywa pomocowa, w którą zaangażowany jest Kaleński. Razem z Rafałem Kupidurą, pełnomocnikiem Zarządu IAA Polska ds. pomocy udzielanej przez Stowarzyszenie uchodźcom z Ukrainy i Prezesem Zarządu IF Nation Group, oraz z grupą innych prywatnych przedsiębiorców z Polski powołali Społeczny Zespół Antykryzysowy, który współpracuje, m.in. z Agencją ONZ ds. Uchodźców w przygotowaniu i dystrybucji pomocy uchodźcom z Ukrainy, tak aby wypracować najbardziej skuteczne rozwiązania.

Pomoc to nasza wspólna odpowiedzialność

Przesłanie kampanii HEROTOHERO, kolejnej akcji stworzonej przez środowisko marketingowe, której IAA Polska jest partnerem, brzmi „pomoc to nasza wspólna odpowiedzialność”. Herotohero.eu to pierwsza platforma, która łączy potrzebujących z ludźmi z całego świata, którzy chcą i mogą ich wspierać. Organizacje zaangażowane w przygotowanie projektu to m.in.: - GroupOne, Planet Heroes, Amazon Web Services i GRID Warszawa.

Komentarze

Powiązane

06.06.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Santander Bank Polska partnerem tytularnym Santander Letnie Brzmienia 2023
Santander Bank Polska został partnerem tytularnym wakacyjnej trasy koncertowej „Letnie Brzmienia 2023”. Podczas festiwalu na scenie wystąpią popularni polscy artyści, w tym tegoroczni laureaci Fryderyków.
06.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Herbalife przedłuża wieloletnią współpracę z Cristiano Ronaldo
Herbalife, globalna firma zajmująca się zdrowiem i wellness, ogłosiła odnowienie umowy sponsorskiej z międzynarodową ikoną piłki nożnej, Cristiano Ronaldo. 
05.06.23, 20:25
| reklama & PR » informacje
To the almost perfect moms – UM realizuje kampanię TOUS
TOUS, hiszpańska marka biżuterii, wprowadziła specjalną kolekcję z okazji Dnia Matki. Kolekcję promuje kampania „To the almost perfect moms” pokazująca budowanie więzi między matką a synem podczas codziennych czynności.
05.06.23, 17:19
| reklama & PR » informacje
Snickers przypomina o zabraniu batona „na drogę”
Ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku, gdziekolwiek spędzają swój czas.
05.06.23, 14:00
| reklama & PR » ludzie
MullenLowe Warsaw z nowymi osobami na pokładzie
Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o Joannę Jurczak (art director)oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.
05.06.23, 10:58
| reklama & PR » informacje
Hand Made promuje produkty marki Babydream dla sieci Rossmann
Agencja Hand Made odpowiada za kreację i nadzór produkcyjny nowego spotu reklamowego marki Babydream z portfolio Rossmann.
05.06.23, 10:12
| reklama & PR » informacje
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla marki pizzy Feliciana Dr. Oetkera
Agencja Streetcom przygotowała oraz realizuje kampanię z 40 mikroinfluencerami dla marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera. W kampanii pokazywane są topowe smaki pizzy oraz roślinne nowości – dwa smaki pizzy Feliciana Vegan.
05.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
APLAN MEDIA pomoże Województwu Śląskiemu przywrócić błękit
Agencja APLAN MEDIA wygrała przetarg Województwa Śląskiego na zaprojektowanie i przeprowadzenie kampanii na temat poprawy jakości powietrza w ramach projektu „Śląskie. Przywracamy błękit. Kompleksowa realizacja Programu ochrony powietrza dla województwa śląskiego”.
04.06.23, 20:00
| reklama & PR » informacje
Bank Pocztowy i Adam Małysz promują kredyty gotówkowe
Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową kredytów gotówkowych. Adam Małysz, który od pięciu lat pełni rolę Ambasadora, tym razem wcielił się w rolę rzecznika potrzeb klientów Banku Pocztowego. Kampania emitowana będzie w największych stacjach radiowych i wsparta silną kampanią w internecie.
03.06.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Julia Garner i Simone Ashley dołączają do George'a Clooneya w nowej reklamie Nespresso
Julia Garner i Simone Ashley dołączają do George’a Clooneya, globalnego ambasadora marki Nespresso w najnowszej reklamie „Zakład”.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.