07.07.22, 19:15

II edycja projektu Plaża PGE – Poznaj Moc Bałtyckiego Wiatru

Plakat promujący akcję PGE, fot.: materiały prasowe

PGE rusza z II edycją projektu edukacyjnego „PLAŻA PGE – POZNAJ MOC BAŁTYCKIEGO WIATRU”, którego celem jest promocja morskiej energetyki wiatrowej. Od 8 lipca do 16 sierpnia br. na plażach w Ustce, Łebie, Lubiatowie i Sasinie powstaną specjalne strefy, które mają edukować na temat odnawialnych źródeł energii i morskich farm wiatrowych.

Znaczenie odnawialnych źródeł energii w polskiej energetyce rośnie z każdym dniem. Kluczową rolę w tym sektorze już niedługo będzie odgrywać morska energetyka wiatrowa. PGE, jako lider tego rozwijającego się sektora, dba o to, aby dostarczyć wszystkim Polakom wiedzę na temat tego nowego dla naszego kraju sposobu produkcji energii elektrycznej. Chcemy pokazać, że moc pochodząca z bałtyckiego wiatru już niedługo będzie stanowić ważny element niezależności energetycznej Polski” - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

W ramach Plaży PGE odwiedzający będą mogli skorzystać ze strefy interaktywnej edukacji, gdzie dzięki okularom wirtualnej rzeczywistości przeniosą się do wnętrza turbiny wiatrowej, jak również będą mogli posłuchać o korzyściach, jakie niesie wykorzystanie energii ze źródeł odnawialnych. W strefie wiedzy będzie można uzyskać informacje o morskich farmach wiatrowych oraz zobaczyć skalę turbin wiatrowych w otoczeniu innych rozpoznawalnych obiektów, takich jak: PGE Narodowy czy Wieża Eiffla.

Na odwiedzających czekają gry i zabawy, jak również strefa sportu, gdzie dostępne będzie wielkoformatowe boisko, na którym odbywać się będą turnieje - siatkówki plażowej, piłki nożnej lub przeciągania liny. W weekendy dostępne będą także dodatkowe akcje specjalne, jak np. wizyty gwiazd sportu wspieranych przez PGE. Wśród nich znajdą się: Zofia Klepacka polska windsurferka, mistrzyni i dwukrotna wicemistrzyni świata w olimpijskiej klasie RS:X i brązowa medalistka Igrzysk Olimpijskich w Londynie; członkowie polskiej kadry narodowej w windsurfingu: Tomasz Romanowski i Dominik Lewiński; Maja Dziarnowska i Maciej Rutkowski, polscy windsurferzy w klasie olimpijskiej iQFOiL, jak również Agata Barwińska, polska reprezentantka w żeglarskiej klasie ILCA6 oraz Jakub Sztorch i Mikołaj Staniul, czyli polscy żeglarze w klasie 49er.

Projekt zawita najpierw do Ustki (8-17 lipca), potem do Łeby (20-26 lipca), Lubiatowa (29 lipca – 7 sierpnia) i Sasina (10-16 sierpnia). Projekt  jest organizowany w ramach działań edukacyjnych, związanych z realizacją projektu Offshore przez Grupę PGE na Morzu Bałtyckim.

I edycja projektu „PLAŻA PGE – POZNAJ MOC BAŁTYCKIEGO WIATRU” odbyła się w 2021 r. i zgromadziła ponad 11 tys. odwiedzających - zarówno mieszkańców, jak i turystów spędzających wakacje nad polskim morzem.

Komentarze

Powiązane

13.09.24, 09:01
| reklama & PR » ludzie
Anna Jankowska awansowała w RTB House
Anna Jankowska objęła stanowisko Executive VP of Global Partnerships w Adlook, awansując jednocześnie w RTB House.
12.09.24, 20:19
| reklama & PR » informacje
Lidl partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje.
12.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Beata Michalik zasiliła szeregi agencji Labcon
Beata Michalik objęła stanowisko Creative Production Team Lead w agencji relevant stories Labcon (Group One). Swoje doświadczenie zdobywała w firmach takich jak Brand New Galaxy (obecnie Assembly Global), Life on Mars oraz Isobar Polska. 
12.09.24, 08:48
| reklama & PR » informacje
Łowicz sos! Marka sięga po aranżację przeboju Haddaway’a What is love
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy.
12.09.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tokyo Sushi klientem agencji more
We wrześniu br. agencja more rozpoczęła współpracę z Tokyo Sushi, siecią restauracji oferującą dania kuchni japońskiej.
11.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Dominik Bos poprowadzi Podcast Od Zera w ramach kampanii Pepsi Zero Cukru
Marka Pepsi rusza z podcastem „OD ZERA” w której goście opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos.
11.09.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Magda Oleś-Stangrodzka awansuje w Big Picture
Na początku września br. Magda Oleś-Stangrodzka awansowała na stanowisko Senior PR Consultant w Big Picture. Agencja tłumaczy awans w związku z rozwojem praktyki komunikacji korporacyjnej. 
10.09.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Julka Żugaj i Kuba Patec Patecki ambasadorami kampanii płatków śniadaniowych Lubella
W najnowszej kampanii marki Lubella, odbiorcy będą mogli stworzyć własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli i znaleźć się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki. Akcję wspiera również konkurs.
10.09.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów wygrywa w przetargu napojów roślinnych Inka
Marka napojów roślinnych Inka wybrała w przetargu na aktywację konsumencką agencję Dziadek do orzechów.
10.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Celiński przechodzi do Adlook
Jacek Celiński dołączył do Adlook i objął stanowisko VP of Growth CEE. W spółce będzie za wzrost sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.