27.07.22, 12:11

Wakacje z Frisco. Marka chce dotrzeć do klientów w największych miastach

KV kampanii Frisco.pl, fot.: materiały prasowe

Marka Frisco w trakcie wakacji chce dotrzeć do klientów w największych miastach Polski. Sklep rusza z wielopoziomową aktywacją. W swojej akcji sklep działający online postanowił wyjść nie tylko poza stolicę, lecz także daleko poza obszar reklamy internetowej. Marce pomaga w tym NAV agency.

Frisco dodatkowo chce zwiększyć swoją widoczność w miastach w których jest obecna sieć i wzmocnić świadomość marki wśród odwiedzających je turystów oraz wśród mieszkańców. Na czas trwania aktywacji wybrany został okres wakacji. Marka uruchomiła akcję „Zabierz Frisco na wakacje”.

Pragniemy wzmocnić działania Frisco w nowych miastach, które są topowymi destynacjami wyjazdowymi Polaków w okresie wakacji. Wierzymy, że zaplanowane działania pozwolą nam zwiększyć znajomość marki oraz świadomość dostępności naszej usługi w największych polskich miastach, zarówno wśród mieszkańców jak i urlopowiczów. To zdecydowanie zaowocuje zwiększeniem wyników naszej sprzedaży w okresie wakacyjnym. Swoimi działaniami dodatkowymi chcemy przekonać Polaków do tego, że warto kupować online, zwłaszcza na urlopie” – mówi Tomasz Duda, Junior Brand Manager Frisco.pl.

Frisco postawiło na szeroką komunikację, zarówno online, jak i offline. Jedną z akcji są organizowane przez markę eventy. W chętnie odwiedzanych przez mieszkańców i przez turystów punktach miast, w których obecne jest Frisco, stworzone zostaną specjalne strefy z przestrzenią dla dzieci, fotopointami, wakacyjnymi leżakami oraz z darmowymi samplami produktów dostępnych w sklepie. Pierwszy z tych eventów zorganizowany został 23 lipca w Parku Śląskim.

Nietypowa reklama w apartamentach

Kolejnymi miejscami, w których Frisco docierać będzie do użytkowników poza siecią, będą wynajmowane na wakacje apartamenty. Turyści będą mogli znaleźć w nich ulotki, które na pierwszy rzut oka przypominać będą pozostawione przez poprzednich gości zdjęcia polaroidowe. W rzeczywistości będą to materiały zachęcające do robienia zakupów online na Frisco.pl także podczas urlopów. Do korzystania z internetowych zakupów namawiają również wyświetlane w pociągach PKP spoty reklamowe, wyświetlane na trasach między miastami, w których funkcjonuje Frisco.

W ten sposób marka obecna będzie zarówno w drodze na urlop, w apartamencie, jak i podczas spędzania wolnego czasu na miejscu. Docieramy więc do trzech punktów kluczowych podczas wakacyjnych podróży. Jednak doskonale zdajemy sobie sprawę, że to za mało. Dlatego też ideę zabierania Frisco na wakacje promować będziemy w online’ie. Poza postami w social mediach oraz komunikacją mailową ruszamy z socialowym konkursem, który ma zachęcić Polaków do dbania o wakacyjne wspomnienia i do chwalenia się nimi w sieci” – dodaje Tomasz Duda.

Konkurs podzielony jest na cztery etapy, w których do wygrania będą vouchery o wartości 250 zł na zakupy na Frisco.pl. Wystarczy, że biorący w nim udział wrzucą swoje wakacyjne zdjęcie pod dedykowanym postem na Facebooku Frisco.pl lub dodadzą hasztag #FriscoSummer do zdjęcia na Instagramie. Konkurs ruszył 15 lipca i potrwa do 24 sierpnia br.
Za opracowanie konceptu komunikacji odpowiada agencja kreatywna NAV agency. Agencja odpowiedzialna była także za wypracowanie key visuali oraz materiałów graficznych wspierających całą aktywację i organizację konkursu w social mediach. Eventy zorganizowane zostały we współpracy z agencją SG Marketing.

Komentarze

Powiązane

04.12.24, 16:45
| internet » informacje
Interia rozwija treści Premium. Ziemowit Szczerek, Tomasz Sajewicz i Dominik Héjj publicystami Interii
Interia wzmacnia tematykę zagraniczną. Autorami materiałów Premium zostali: Tomasz Sajewicz prosto z, Dominik Héjj oraz Ziemowit Szczerek.
04.12.24, 12:56
| prasa » informacje | internet » informacje
Dziennik Zachodni z nową stroną główną. Początek zmian w serwisach regionalnych Polska Press Grupy
Od 4 grudnia br., Polska Press Grupa rozpoczyna cyfrową transformację swoich serwisów. Na początku zmiany zostały wprowadzone na stronie głównej serwisu Dziennikzachodni.pl. Działania te prowadzone są pod hasłem „Tutaj wszystko”. Zmienił się wygląd oraz architektura strony. Zmiany będą wprowadzane sukcesywnie także w kolejnych serwisach regionalnych, tematycznych oraz serwisie Nasze Miasto.
03.12.24, 13:54
| internet » informacje
Rusza cykl konferencji i debat o konfliktach zbrojnych i bezpieczeństwie organizowanych przez Portal Obronny
Portal Obronny, specjalistyczny serwis z porfolio Grupy ZPR Media, rozpoczyna organizację cyklu konferencji, debat i paneli poświęconych wojnom, konfliktom zbrojnym, bezpieczeństwu granic i armii. Pierwsze dwa wydarzenia organizowane przez serwis związane będą z obecną sytuacją w Ukrainie i Izraelu.
02.12.24, 14:10
| prasa » informacje | internet » informacje
Czysta Moc. Wyborcza.biz chce obalić mity o odnawialnych źródłach energii
W poniedziałek, 2 grudnia br. Wyborcza.biz rozpoczęła projekt "Czysta Moc”, w którym ma obalać mity i edukować o odnawialnych źródłach energii. Na cykl złożą się artykuły, infografiki i materiały wideo. Oprawę graficzną tekstów przygotował rysownik Andrzej Rysuje.
02.12.24, 11:06
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Andrzej Mężyński szefem Forsal.pl
Na początku grudnia br., Andrzej Mężyński objął stanowisko kierownika Forsal.pl, serwisu ekonomicznego. Jego 20-letnie doświadczenie dziennikarskie oraz znajomość nowoczesnych trendów w mediach mają przyczynić się do dalszego rozwoju portalu.
02.12.24, 08:30
| internet » informacje
Grupa PTWP w III kwartale 2024 r.: 16,3 mln zł przychodów
Grupa PTWP w III kwartale br. wypracowała 16,3 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 28 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku.
28.11.24, 19:36
| internet » informacje
Wszystko w jednym miejscu. Interia z nową funkcjonalnością na smartfony
Interia wprowadziła innowacyjną funkcję na swojej mobilnej stronie głównej, umożliwiającą szybki dostęp do skrótów najważniejszych wydarzeń z różnych dziedzin, takich jak polityka, biznes, sport czy ekologia. Nowe rozwiązanie, wspierane przez AI, ma łączyć doświadczenie redakcji z technologią, by ułatwić użytkownikom przeglądanie i czytanie treści.
27.11.24, 08:30
| internet » informacje
WP Holding w III kwartale 2024 r.: wzrost zysku o ponad 11 proc.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wirtualnej Polski Holding S.A. w III kwartale 2024 r. wyniosły ponad 437 mln zł. To oznacza wzrost o niemal 8 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Zysk netto spółki wyniósł prawie 80 mln zł, po wzroście o ponad 11 proc.
26.11.24, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
To nie takie proste. Nowy format Gazeta.pl
We wtorek, 26 listopada br. na Gazeta.pl zadebiutuje wideopodcast „To nie takie proste” prowadzony przez Grzegorza Sroczyńskiego. Jego gośćmi będą publicyści, aktywiści, pisarze, politycy czy historycy.
26.11.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Kara jednak ważna. Sąd oddala odwołanie właściciela dostawcy usługi VOD Poszwixxx Tv
Sąd Okręgowy w Warszawie Wydział XX Gospodarczy oddalił odwołanie Łukasza Poszwy od decyzji Przewodniczącego KRRiT w sprawie nałożenia kary w wysokości 10 tys. zł – poinformowała KRRiT.