27.07.22, 12:11

Wakacje z Frisco. Marka chce dotrzeć do klientów w największych miastach

KV kampanii Frisco.pl, fot.: materiały prasowe

Marka Frisco w trakcie wakacji chce dotrzeć do klientów w największych miastach Polski. Sklep rusza z wielopoziomową aktywacją. W swojej akcji sklep działający online postanowił wyjść nie tylko poza stolicę, lecz także daleko poza obszar reklamy internetowej. Marce pomaga w tym NAV agency.

Frisco dodatkowo chce zwiększyć swoją widoczność w miastach w których jest obecna sieć i wzmocnić świadomość marki wśród odwiedzających je turystów oraz wśród mieszkańców. Na czas trwania aktywacji wybrany został okres wakacji. Marka uruchomiła akcję „Zabierz Frisco na wakacje”.

Pragniemy wzmocnić działania Frisco w nowych miastach, które są topowymi destynacjami wyjazdowymi Polaków w okresie wakacji. Wierzymy, że zaplanowane działania pozwolą nam zwiększyć znajomość marki oraz świadomość dostępności naszej usługi w największych polskich miastach, zarówno wśród mieszkańców jak i urlopowiczów. To zdecydowanie zaowocuje zwiększeniem wyników naszej sprzedaży w okresie wakacyjnym. Swoimi działaniami dodatkowymi chcemy przekonać Polaków do tego, że warto kupować online, zwłaszcza na urlopie” – mówi Tomasz Duda, Junior Brand Manager Frisco.pl.

Frisco postawiło na szeroką komunikację, zarówno online, jak i offline. Jedną z akcji są organizowane przez markę eventy. W chętnie odwiedzanych przez mieszkańców i przez turystów punktach miast, w których obecne jest Frisco, stworzone zostaną specjalne strefy z przestrzenią dla dzieci, fotopointami, wakacyjnymi leżakami oraz z darmowymi samplami produktów dostępnych w sklepie. Pierwszy z tych eventów zorganizowany został 23 lipca w Parku Śląskim.

Nietypowa reklama w apartamentach

Kolejnymi miejscami, w których Frisco docierać będzie do użytkowników poza siecią, będą wynajmowane na wakacje apartamenty. Turyści będą mogli znaleźć w nich ulotki, które na pierwszy rzut oka przypominać będą pozostawione przez poprzednich gości zdjęcia polaroidowe. W rzeczywistości będą to materiały zachęcające do robienia zakupów online na Frisco.pl także podczas urlopów. Do korzystania z internetowych zakupów namawiają również wyświetlane w pociągach PKP spoty reklamowe, wyświetlane na trasach między miastami, w których funkcjonuje Frisco.

W ten sposób marka obecna będzie zarówno w drodze na urlop, w apartamencie, jak i podczas spędzania wolnego czasu na miejscu. Docieramy więc do trzech punktów kluczowych podczas wakacyjnych podróży. Jednak doskonale zdajemy sobie sprawę, że to za mało. Dlatego też ideę zabierania Frisco na wakacje promować będziemy w online’ie. Poza postami w social mediach oraz komunikacją mailową ruszamy z socialowym konkursem, który ma zachęcić Polaków do dbania o wakacyjne wspomnienia i do chwalenia się nimi w sieci” – dodaje Tomasz Duda.

Konkurs podzielony jest na cztery etapy, w których do wygrania będą vouchery o wartości 250 zł na zakupy na Frisco.pl. Wystarczy, że biorący w nim udział wrzucą swoje wakacyjne zdjęcie pod dedykowanym postem na Facebooku Frisco.pl lub dodadzą hasztag #FriscoSummer do zdjęcia na Instagramie. Konkurs ruszył 15 lipca i potrwa do 24 sierpnia br.
Za opracowanie konceptu komunikacji odpowiada agencja kreatywna NAV agency. Agencja odpowiedzialna była także za wypracowanie key visuali oraz materiałów graficznych wspierających całą aktywację i organizację konkursu w social mediach. Eventy zorganizowane zostały we współpracy z agencją SG Marketing.

Komentarze

Powiązane

31.01.23, 07:30
| internet » informacje
Przegląd ligowy. Nowy program piłkarski w Przeglądzie Sportowym Onet
„Przegląd ligowy” to nowy program w ofercie wideo Przeglądu Sportowego Onet prowadzony przez Radosława Majdana, Jarosława Kolińskiego i Łukasza Olkowicza. Premierowe odcinki będą emitowane w każdy piątek.
30.01.23, 07:45
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Rusza czwarta edycja konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award
Ringier Axel Springer Polska otwiera nabór zgłoszeń do czwartej edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jána Kuciaka są wyróżniane najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy.
29.01.23, 17:00
| internet » informacje
Medonet.pl rusza z czwartą edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet.pl, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę.
27.01.23, 17:19
| internet » informacje
Z Ludzką Twarzą. Serwis WP abcZdrowie rusza z nowym cyklem
Redakcja serwisu WP abcZdrowie rozpoczęła nowy cykl reportażowym „Z Ludzką Twarzą”. W programie przedstawieni zostaną bohaterowie zmagający się z poważnymi chorobami, ludzie „niezwykle zwyczajni”, którzy nie chcą litości ani współczucia.
27.01.23, 10:05
| internet » informacje
Reklamy na Facebooku — czy to się opłaca? Sprawdzamy!
Meta Platforms to amerykański konglomerat technologiczny, którego własnością jest znany na całym świecie serwis społecznościowy Facebook. Facebook stał się popularnym miejscem do promowania sklepów internetowych. Czy jednak faktycznie warto? Co przemawia za skorzystaniem z FB Ads? Sprawdzamy poniżej!
25.01.23, 11:43
| internet » ludzie
Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl. Filip Trusz szefem Moto.pl
Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na stanowisko dyrektora wydawniczego. Redaktorem naczelnym Moto.pl został Filip Trusz.
25.01.23, 07:30
| internet » informacje
2,9 mld euro kar w Europie za naruszenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
Łączna wartość kar nałożonych przez europejskich regulatorów za naruszenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) wyniosła do tej pory 2,9 mld euro - wynika z raportu kancelarii prawnej DLA Piper. 
24.01.23, 12:43
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Media Grupy Agora włączyły się w 31. Finał WOŚP
W niedzielę, 29 stycznia br. pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich –małych i dużych!” odbędzie się 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Grupy Agora tradycyjnie wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału.
24.01.23, 07:30
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Kamil Wolnicki awansuje w Przeglądzie Sportowym Onet
Kamil Wolnicki, dotychczasowy szef wideo, audio i treści płatnych serwisu, zostanie drugim zastępcą redaktora naczelnego serwisu Przegląd Sportowy Onet.
23.01.23, 13:08
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Łukasz Godlewski przechodzi ze Sport.pl do redakcji Przeglądu Sportowego Onet
Łukasz Godlewski przechodzi do redakcji Przeglądu Sportowego Onet i obejmie funkcję zastępcy redaktora naczelnego serwisu, Jacka Stańczyka.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.