27.07.22, 12:11

Wakacje z Frisco. Marka chce dotrzeć do klientów w największych miastach

KV kampanii Frisco.pl, fot.: materiały prasowe

Marka Frisco w trakcie wakacji chce dotrzeć do klientów w największych miastach Polski. Sklep rusza z wielopoziomową aktywacją. W swojej akcji sklep działający online postanowił wyjść nie tylko poza stolicę, lecz także daleko poza obszar reklamy internetowej. Marce pomaga w tym NAV agency.

Frisco dodatkowo chce zwiększyć swoją widoczność w miastach w których jest obecna sieć i wzmocnić świadomość marki wśród odwiedzających je turystów oraz wśród mieszkańców. Na czas trwania aktywacji wybrany został okres wakacji. Marka uruchomiła akcję „Zabierz Frisco na wakacje”.

Pragniemy wzmocnić działania Frisco w nowych miastach, które są topowymi destynacjami wyjazdowymi Polaków w okresie wakacji. Wierzymy, że zaplanowane działania pozwolą nam zwiększyć znajomość marki oraz świadomość dostępności naszej usługi w największych polskich miastach, zarówno wśród mieszkańców jak i urlopowiczów. To zdecydowanie zaowocuje zwiększeniem wyników naszej sprzedaży w okresie wakacyjnym. Swoimi działaniami dodatkowymi chcemy przekonać Polaków do tego, że warto kupować online, zwłaszcza na urlopie” – mówi Tomasz Duda, Junior Brand Manager Frisco.pl.

Frisco postawiło na szeroką komunikację, zarówno online, jak i offline. Jedną z akcji są organizowane przez markę eventy. W chętnie odwiedzanych przez mieszkańców i przez turystów punktach miast, w których obecne jest Frisco, stworzone zostaną specjalne strefy z przestrzenią dla dzieci, fotopointami, wakacyjnymi leżakami oraz z darmowymi samplami produktów dostępnych w sklepie. Pierwszy z tych eventów zorganizowany został 23 lipca w Parku Śląskim.

Nietypowa reklama w apartamentach

Kolejnymi miejscami, w których Frisco docierać będzie do użytkowników poza siecią, będą wynajmowane na wakacje apartamenty. Turyści będą mogli znaleźć w nich ulotki, które na pierwszy rzut oka przypominać będą pozostawione przez poprzednich gości zdjęcia polaroidowe. W rzeczywistości będą to materiały zachęcające do robienia zakupów online na Frisco.pl także podczas urlopów. Do korzystania z internetowych zakupów namawiają również wyświetlane w pociągach PKP spoty reklamowe, wyświetlane na trasach między miastami, w których funkcjonuje Frisco.

W ten sposób marka obecna będzie zarówno w drodze na urlop, w apartamencie, jak i podczas spędzania wolnego czasu na miejscu. Docieramy więc do trzech punktów kluczowych podczas wakacyjnych podróży. Jednak doskonale zdajemy sobie sprawę, że to za mało. Dlatego też ideę zabierania Frisco na wakacje promować będziemy w online’ie. Poza postami w social mediach oraz komunikacją mailową ruszamy z socialowym konkursem, który ma zachęcić Polaków do dbania o wakacyjne wspomnienia i do chwalenia się nimi w sieci” – dodaje Tomasz Duda.

Konkurs podzielony jest na cztery etapy, w których do wygrania będą vouchery o wartości 250 zł na zakupy na Frisco.pl. Wystarczy, że biorący w nim udział wrzucą swoje wakacyjne zdjęcie pod dedykowanym postem na Facebooku Frisco.pl lub dodadzą hasztag #FriscoSummer do zdjęcia na Instagramie. Konkurs ruszył 15 lipca i potrwa do 24 sierpnia br.
Za opracowanie konceptu komunikacji odpowiada agencja kreatywna NAV agency. Agencja odpowiedzialna była także za wypracowanie key visuali oraz materiałów graficznych wspierających całą aktywację i organizację konkursu w social mediach. Eventy zorganizowane zostały we współpracy z agencją SG Marketing.

Komentarze

Powiązane

28.09.22, 14:30
| internet » informacje
Žatecký. Lotek & Rutek przekazują polsko-czeskie różnice językowe
Marka Žatecký wystartowała z programem „České Filmiki”. Jest to cykl 10 filmów, w których polscy stand-uperzy - Łukasz Lodkowski i Rafał Rutkowski, opowiedzą w swój sposób o polsko-czeskich różnicach językowych. Nowe odcinki będą udostępniane w każdy czwartek na kanale YouTube marki.
28.09.22, 09:21
| internet » badania rynku
ARC Rynek i Opinia: Polacy odzwyczaili się od chodzenia do kin
Polacy odzwyczaili się od chodzenia  kin. Pasjonaci filmów częściej wybierają platformy streamingowe, niż sale kinowe. Z platform Internetowych, za pomocą których można obejrzeć najnowsze filmy, korzysta 66 proc. badanych - wynika z badania zrealizowanego wspólnie przez ARC Rynek i Opinia oraz dr hab. Magdalenę Sobocińską, prof. UEW. 
28.09.22, 09:06
| internet » informacje
e-Izba startuje ze szkołą dla dzieci i młodzieży
26 września br. ruszyła inicjatywa Izby Gospodarki Elektronicznej- Szkoła Gospodarki Cyfrowej Junior, której celem jest edukacja dzieci na temat bezpiecznego poruszania się w sieci. 
27.09.22, 09:14
| internet » informacje
Antyweb.pl w portfolio Grupy Polsat Plus. Interia kupuje 70 proc. udziałów w serwisie
Antyweb.pl serwis piszący o tym co dzieje się w polskim i światowym internecie, dołącza do Grupy Polsat Plus. 
27.09.22, 08:00
| internet » ludzie
Rafał Warecki oraz Michał Chabas w zarządzie Iberion
Na początku października br., Rafał Warecki i Michał Chabas dołączą do grupy Iberion i obejmą nowo powstałe funkcje w zarządzie spółki.
26.09.22, 15:00
| internet » ludzie
Gazeta.pl wprowadza nową strukturą redakcyjną
1 października br. Gazeta.pl zmienia strukturę redakcyjną. Od tego dnia będą w niej funkcjonować cztery piony kierowane przez czworo zastępców redaktora naczelnego, którym od lipca br. jest Rafał Madajczak. Na nowo powołanych stanowiskach pracować będą Marzena Tabor, Sylwia Olczak oraz Krzysztof Kardas. 
26.09.22, 09:06
| internet » informacje
Autorski cykl Karoliny Olejak w Tygodniku Interii
W Tygodniku Interii pod nazwą „Pytania Olejak w Interii” rusza cykl rozmów z inspirującymi gośćmi ze świata polityki, sportu, nauki i kultury o źródłach ich pasji i ważnych społecznie inicjatywach.
25.09.22, 15:00
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Debata Newsweeka. Nowy format w Onecie oraz na Newsweek.pl
Ruszyła „Debata Newsweeka”, którą na łamach Onetu oraz na Newsweek.pl poprowadzi Tomasz Sekielski, redaktor naczelny „Newsweeka”.
24.09.22, 13:00
| internet » informacje
TikTok Follow Me. Aplikacja pomoże małym i średnim firmom rozwijać swój biznes
22 września 2022r. platforma TikTok wystartowała z programem Follow Me, aby wspomóc małych i średnich przedsiębiorców. Aplikacja angażuje do swojej akcji marki, które już prowadzą swoje działania promocyjne, za pomocą platformy. Ambasadorzy SMB podzielą się wskazówkami jak najlepiej wykorzystać potencjał TikToka, by osiągnąć cele biznesowe.
23.09.22, 12:00
| radio » informacje | internet » informacje
Serwis Polskiego Radia ,,Galaktyka Lema'' nominowany do nagrody ,,Prix Europa 2022''
Multimedialny i interaktywny serwis Internetowy Polskiego Radia „Galaktyka Lema" został nominowany do nagrody „Prix Europa 2022”. Na ,,Prix Europa’’ nagradzane są najlepsze europejskie produkcje telewizyjne, radiowe i cyfrowe. 
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Pracownik Działu Promocji

Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista/tka ds. komunikacji

Park Kultury w Bydgoszczy | Dowolne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.10.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

14-15 listopada 2022 r., Kraków.