29.07.22, 07:00

Iława inspiruje. Miasto promuje się w sieci i telewizji [raport: promowanie turystyki]

KV kampanii Iławy, fot.: materiały prasowe

Lato trwa w najlepsze. Polskie miasta próbują przyciągać polskich i zagranicznych turystów. Iława będzie obecna tego lata przede wszystkim w telewizji oraz mediach społecznościowych.

Iława (położona na Mazurach Zachodnich) na bieżący rok przygotowała profesjonalny plan promocji. Działania marketingowe obejmą głównie Internet oraz telewizję. „W 2022 r. postawiliśmy na współpracę z profesjonalną agencją marketingową, która opracowała nam plan promocji, przygotowała kreacje marketingowe miasta oraz administruje landing page, a także prowadzi nasze media społecznościowe dotyczące promocji turystyki, zgodnie z wytyczonym planem promocyjnym” – mówi dla portalmedialny.pl Beata Furmanek, Kierownik Wydziału Komunikacji Społecznej Urząd Miasta Iławy.

 
Kampania reklamowa Iławy, fot.: materiały prasowe

Miasto Iława dodatkowo, przy współpracy z Informacją Turystyczną w Iławie, przygotowała materiały promocyjne do darmowego rozdawnictwa na potrzeby biura IT oraz przedsiębiorców z branży turystycznej. „Zaktualizowano dane, uspójniono graficzną wizualizację, przygotowany został spis wydarzeń kulturalnych i sportowych z podziałem na czerwiec, lipiec, sierpień wrzesień, wraz z odnośnikami do ważnych z punktu widzenia turysty stron internetowych. Informacje opracowane zostały w formie plakatów na przystanki autobusowe w całym mieście oraz w formie podkładów gastronomicznych, rozdanych do lokali gastronomicznych w Iławie oraz w miejscach turystycznych w pobliżu Iławy, znajdujących się nad brzegiem wspólnej atrakcji turystycznej, jaką jest jezioro Jeziorak” – dodaje Beata Furmanek.


Kampania reklamowa Iławy, fot.:materiały prasowe

Iława obecna także w programie Polska Na Weekend

Iława nie ogranicza się tylko do promocji turystyki w sieci. Stawia również na telewizję. „Przy współpracy z Telewizją Polską wzięliśmy udział w TVP w programie „Twoim mieście”. 26 czerwca br. odbywały się wejścia na żywo z Iławy. Także przy współpracy z Kurzą Górą w okolicach Iławy, wzięliśmy udział w produkcji odcinka „Polska Na weekend” - programu turystyczno-podróżniczego Jakuba Porady” – mówi Beata Furmanek. Program Porady zostanie wyemitowany w TVN24 i TVN24 BIS w najbliższy weekend (28-30 lipca), a także na antenie Travel Channel (wstępnie zaplanowano emisje w okresie od 1 do 5 sierpnia).


Kampania reklamowa Iławy, fot.: materiały prasowe

Miasto nie stroni także od aktywności w mediach społecznościowych. Iława stworzyła i prowadzi serwis internetowy www.urlopwilawie.pl, który ma swoje kanały na Facebooku i Instagramie. Kampania promocyjna jest prowadzona przez agencję marketingową, a działania w ramach „Iława inspiruje” są widoczne na instagramowym profilu, a także na FB – profilu miasta oraz jednostek podległych włącznie z Informacją Turystyczną w Iławie.


Kampania reklamowa Iławy, fot.: materiały prasowe

Inflacja odbija się na turystyce

Mimo prowadzonych kampanii promocyjnych, tak jak inne kurorty, również w Iławie obserwowany jest mniejszy ruch turystyczny. „Myśleliśmy, że po obostrzeniach pandemii nic nas więcej nie zaskoczy. Jednak wysoka inflacja spowodowana, m.in. sytuacją za naszą wschodnią granicą spowodowała, że da się odczuć mniejszy ruch turystyczny. Miesiące maj - czerwiec charakteryzowały się ruchem turystycznym weekendowym z delikatnym wydłużeniem, od np. czwartku, lub pobytów przedłużanych do poniedziałku. Początek wakacji był słaby frekwencyjnie, bez problemu można było znaleźć miejsca noclegowe w Iławie. Zauważalna tendencja wypoczynkowa to zmniejszenie ilości dni pobytu oraz ograniczenie wydatków na np. gastronomię, dodatkowe atrakcje, m.in. wypożyczalnie sprzętu czy pamiątki” - mówi dla portalmedialny.pl Beata Furmanek, Kierownik Wydziału Komunikacji Społecznej Urząd Miasta Iławy.


Kalendarium wydarzeń kulturalnych w Iławie, fot.: materiały prasowe

Iława to także największa wyspa śródlądowa w Polsce

Iława to miasto w województwie warmińsko-mazurskim. Miasto jest położone na Pojezierzu Iławskim, nad najdłuższym jeziorem w Polsce – Jeziorakiem. W obrębie administracyjnym miasta znajduje się największa wyspa śródlądowa w Polsce – Wielka Żuława posiadająca stałe połączenie promowe z miastem.

Nawet Pan Samochodzik odkrywał uroki Iławy

W 1974 r. na wyspie Wielka Żuława nagrywano film „Gniazdo” w reżyserii Jana Rybkowskiego, opowiadający o pierwszych latach państwa polskiego. W Iławie i nad Jeziorakiem rozgrywała się akcja dwóch przygód „Pana Samochodzika” – „Nowe przygody Pana Samochodzika” oraz „Pan Samochodzik i złota rękawica” autorstwa Zbigniewa Nienackiego. W listopadzie 1995 r. Volker Schlöndorff (twórca m.in. „Blaszanego bębenka”) nakręcił sceny do swojego filmu „Król Olch” z Johnem Malkovichem w ruinach zamku w Szymbarku.

Komentarze

Powiązane

07.01.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
3000 sklep Pepco. Otwarcie placówki na Placu Poczdamskim w Berlinie
Sieć handlowa Pepco otworzyła 3000 sklep ulokowany na Placu Poczdamskim w Berlinie. Jest to symboliczne podsumowanie blisko 20-letniego rozwoju marki. 
06.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Kaufland testuje nowe rozwiązania dla klientów
Sieć Kaufland od lat sprawdza nowe sposoby i technologie mające ułatwić zakupy swoim klientom. Tym razem sieć testuje takie nowe rozwiązania jak maszynę do obierania i krojenia ananasów, stoisko piekarnicze z obsługą oraz regionalne nazwy kategorii produktowych.
06.01.23, 16:00
| biznes i technologie » informacje
Zimowy PGE Narodowy w Trasie. Agencja TESTA startuje z drugą edycją projektu
Po ubiegłorocznym sukcesie dodatkowej formuły Zimowego Narodowego rusza jej druga edycja. Wspierany przez pomysłodawcę  konceptu - TESTA Agency, Zimowy PGE Narodowy w Trasie odwiedzi szesnaście lokalizacji w dwa miesiące.
05.01.23, 17:41
| biznes i technologie » informacje
W 2022 r. nastroje konsumentów blisko negatywnego rekordu według badania GfK. Grudzień nie przyniósł przełamania
Święta ożywiły sektor handlowy, jednak konsumenci wciąż niepewnie patrzą w przyszłość. W 2023 r. ponad połowa Polaków spodziewa się wzrostu poziomu bezrobocia i utrzymania dwucyfrowego tempa wzrostu cen towarów i usług. Takie dane płyną z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego przez firmę GfK.
01.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Hot dog ulubioną przekąską Polaków kupowaną na stacjach paliw
Z okazji 25-lecia hot doga na stacjach Circle K w Polsce, sieć zrealizowała badanie preferencji konsumentów dotyczące zakupu kultowej przekąski. Jak się okazało, hot dog jest ulubioną ciepłą przekąską Polaków w ofercie stacji paliw oraz najczęściej wybieranym sposobem szybkiego zaspokojenia głodu w drodze.
01.01.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Skotan zmienia się w onesano. Nowa wizja producenta naturalnych suplementów diety
Firma Skotan przeszła rebranding. Producent naturalnych suplementów diety będziefunkcjonować pod nazwą onesano S.A. Zmiana nazwy firmy jest wyrazem nowegopodejścia do rozwoju spółki.
01.01.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
ALDI w świątecznych akcjach pomocowych
Współpraca z Caritasem w ramach świątecznej akcji pomocy rodzinom z Ukrainy, wsparcie dzieci z domów dziecka, dołączenie do inicjatywy 4U HUB rozwijanej przez Grupę Dentsu Polska oraz wewnętrzny projekt #teamALDI Razem możemy więcej to działania, na które ALDI szczególnie stawia w okresie świąt Bożego Narodzenia.
30.12.22, 15:00
| biznes i technologie » informacje
Dwa jubileuszowe sklepy Żabka na autostradzie A2
22 grudnia br. zaczęły funkcjonować dwa nowe sklepy Żabka. Sklepy zlokalizowane są w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach – Gnilec oraz Sosna. Placówki w nowym formacie to jubileuszowe sklepy nr 9000 i 9001.
30.12.22, 13:30
| biznes i technologie » informacje
Trzy nowe sklepy sieci SPAR otwarte
Nowe sklepy SPAR w sieci już zostały otwarte – dwie placówki SPAR Mini w Pilznie (woj. małopolskie) oraz Kożuchowie (woj. lubuskie), a także format SPAR Express przy stacji benzynowej w Bysławiu (woj. kujawsko-pomorskie).
23.12.22, 07:30
| biznes i technologie » informacje
Największa emisja obligacji korporacyjnych firmy prywatnej w PLN. Grupa Polsat Plus chce pozyskać 3,1 mld zł
Grupa Polsat Plus jako pierwsza polska firma wyemituje obligacje, powiązane z celami zrównoważonego rozwoju, wg międzynarodowego standardu International Capital Market Association. Łączna skala emisji przekroczy 3,1 mld PLN.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.