02.08.22, 07:00

Małopolska - Cel Podróży. Kampania promocyjna region Małopolski

KV kampanii Małopolski, fot.: materiały prasowe

Pod hasłem „Małopolska - Cel Podróży” trwa kampania promująca ofertę turystyczną regionu Małopolski i jego stolicy na rynkach zagranicznych. Działania reklamowe przygotował Euvic Performance.

Kampania promująca region Małopolski jest wspólną inicjatywą Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Województwa Małopolskiego i Krakowa. W pierwszej kolejności objęła swoim zasięgiem rynek brytyjski i niemiecki, ponieważ turyści z tych krajów najczęściej odwiedzali Małopolskę w ostatnich latach. W dalszej perspektywie planowane jest rozszerzenie kampanii na rynki: austriacki, szwajcarski, włoski, skandynawski i amerykański

Działania promocyjne prowadzone w internecie i objęły swym zasięgiem, m.in. kanał Youtube, Facebook, Instagram, narzędzia: audience profiling i reklamy kontekstowe oraz przygotowanie i uruchomienie landing page kampanii wideopen.travel. W ramach działań przygotowane zostały, m.in. spoty i banery, podkreślające bogactwo oferty turystycznej Małopolski i Krakowa. Oglądający je będą mogli poczuć, że właśnie tutaj mają szansę przeżyć niezwykłą przygodę na łonie przyrody, zachwycić się arcydziełami sztuki i architektury, skosztować niepowtarzalnych smaków, zrelaksować się i odpocząć. Przekazowi towarzyszą obrazy malowniczych szlaków, najpiękniejszych zabytków, lokalnych specjałów i kojących zabiegów zdrowotnych i kosmetycznych. Kampania jest realizowana jedynie na rynkach zagranicznych.

Kto odpowiada za kampanię Małopolski?

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Euvic Media (w ramach Grupy Euvic Performance), koordynacją projektu (zarówno prac graficznych, jak i copywriterskich), zajęła się agencja Euvic Digital (Euvic Performance). Kampania potrwa do końca października br.

Projekt „Małopolska – cel podróży” jest finansowany z Funduszy Europejskich, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

Komentarze

Powiązane

02.11.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła #NieDajSięWymazać. Kampania społeczna Wojewody Mazowieckiego
Martyna Wojciechowska, Angelika Szymańska, Karolina Witaszek, Agata Młynarska oraz Łukasz Gikiewicz wzięli udział w kampanii społecznej #NieDajSięWymazać, realizowanej przez Wojewodę Mazowieckiego we współpracy z Mazowieckim Kuratorem Oświaty, Fundacją UNAWEZA i projektem MŁODE GŁOWY, przy wsparciu agencji oLIVE media.
30.10.24, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Cztery osoby awansowały w zespole Programmatic Salestube
Aleksander Chim objął stanowisko Programmatic Buying Directora i stanął na czele zespołu Programmatic w spółce MarTech & e-commerce connected Salestube (Group One). W zespole awanse otrzymali również Sebastian Ładosz na stanowisko Programmatic Managera oraz Magdalena Wieteska i Dominika Kołodziejczyk, które pełnią funkcję Programmatic Team Leaderek.
30.10.24, 09:35
| reklama & PR » informacje
Good-PR promuje tyrolski hotel
Agencja Good-PR rozpoczęła współpracę z hotelem Schwarzbrunn****Superior, luksusowym obiektem położonym w austriackim Tyrolu.
29.10.24, 08:56
| reklama & PR » informacje
BSH dalej z NAV agency
NAV agency po raz kolejny wygrywa przetarg aktywacyjny BSH (Bosch / Siemens). Agencja odpowiadać będzie w dalszym ciągu za kompleksową obsługę aktywacji loteryjnych, organizowanych przez producenta sprzętu AGD.
29.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Burger King wybiera w Polsce Good One PR
Od września br. agencja Good One PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne dla sieci Burger King.
29.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong z działaniami SEO dla ASE ATEX
ASE ATEX, dostawca rozwiązań przeciwwybuchowych dla przemysłu, rozpoczął współpracę z OBTK. Zadaniem agencji będzie realizacja działań SEO, tworzenie treści. Celem współpracy jest wzrost widoczności ASE ATEX w wynikach wyszukiwania.
28.10.24, 14:56
| reklama & PR » informacje
LoveBrandsGroup wygrywa przetarg na obsługę Banku Pocztowego
Agencja zintegrowanej komunikacji LoveBrands Group wygrała przetarg na obsługę Banku Pocztowego i od października br. odpowiada za strategię, kreację i działania marketingowe dla tego klienta w modelu 360°. 
28.10.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięża w przetargu PURINA AdVENTuROS
Agencja Streetcom odpowiada za realizację kampanii Influencer marketingowej i product seedingu dla nowości od PURINA - PURINA AdVENTuROS Training. Głównym celem realizowanych działań jest budowa świadomości nowego produktu oraz edukacja w zakresie jego zastosowania.
28.10.24, 11:59
| reklama & PR » ludzie
Joanna Bitowt awansuje w More Bananas
Joanna Bitowt, dotychczas Marketing Managerka w More Bananas, awansowała na stanowisko Strategy & Project Lead.
28.10.24, 09:44
| reklama & PR » informacje
Dell, PKO Bank Polski, Versuni oraz Adver Media w szeregach IAA Polska
Cztery organizacje dołączyły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Promocji

Teatr Groteska | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 29.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.11.24

Do zdobycia jeden zestaw gry.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.