01.08.22, 13:19

Viaplay promuje Premier League. Motywem muzycznym kampanii przebój Depeche Mode

Kadr ze spotu Viaplay, fot.: materiały prasowe

Platforma streamingowa Viaplay, która od najbliższego sezonu będzie transmitowała w Polsce wszystkie spotkania angielskiej Premier League, stworzyła kampanię reklamową z udziałem fanów tej ligi piłkarskiej. Jednym z jej elementów jest spot reklamowy, w nagraniu którego uczestniczyli polscy kibice takich klubów jak Arsenal FC, Chelsea FC oraz West Ham United FC.

Viaplay Group nabyła prawa do transmisji w Polsce spotkań Premier League w latach 2022-2028. Obejmująca sześć sezonów umowa rozszerza długoterminową współpracę pomiędzy Viaplay Group i Premier League. Wszystkie mecze najbliższego sezonu Premier League składającego się z 38 kolejek, w trakcie których rozgrywanych jest po 10 spotkań, będą transmitowane z polskim komentarzem, na żywo na platformie streamingowej Viaplay.

Polscy kibice, którzy wzięli udział w najnowszej kampanii reklamowej serwisu streamingowego Viaplay podkreślają, że było to dla nich wyjątkowe i ekscytujące doświadczenie. Najważniejsza była jednak możliwość reprezentowania ukochanego klubu.

„Pracuję w marketingu i wiem, że dużo łatwiej byłoby zatrudnić aktorów lub pokazać kilka ładnych bramek z poprzedniego sezonu. Viaplay postanowiło jednak zaprosić do udziału prawdziwych kibiców, dać nam możliwość pokazania się. Nagrano nawet nasze głosy, po to, aby utwór muzyczny, który emitowany jest w tle, był rzeczywiście zaśpiewany przez nas. Dbałość o to, aby wszystko było autentyczne, bardzo nam zaimponowała. Udział w planie zdjęciowym był dla wielu z nas niezwykłą przygodą, a sama reklama będzie wspaniałą pamiątką dla wszystkich, którzy wzięli w niej udział. Viaplay w swoim marketingu postawiło na kibiców. Lubimy to i czekamy na więcej okazji do współpracy” – mówi Łukasz Papuda, założyciel fan klubu West Ham Poland.

Motywem muzycznym nowej kampanii promującej rozgrywki Premier League jest jeden z największych przebojów zespołu Depeche Mode zatytułowany „Just Can't Get Enough”. Za realizację najnowszego spotu reklamowego Viaplay odpowiedzialna jest agencja Freundschaft The Digitals i Studio Videlec.

Komentarze

Powiązane

19.04.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy TVP rusza ze współpracą reklamową z Rakuten TV
Biuro Reklamy TVP i Rakuten TV rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie streamingowej, łączącej usługi TVOD, AVOD oraz kanały FAST. Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVOD/FAST.
18.04.24, 19:00
| telewizja / VOD » ludzie
Prezenter stacji Eska2 Kuba Klym prezenterem telewizji Music Box
Do ekipy Music Box dołączył Kuba Klym, który poprowadzi dwa programy rozrywkowo-informacyjne: „Music Box News” oraz „Music Box Backstage”.
18.04.24, 12:02
| telewizja / VOD » informacje
Music Box Classic. Music Box Group uruchamia pierwszy kanał telewizji FAST
Polska spółka medialna Music Box Group, będąca właścicielem muzycznych stacji telewizyjnych oraz firma SoFAST, działająca na rynku kanałów FAST, wprowadzają na rynek Music Box Classic.
17.04.24, 09:36
| telewizja / VOD » informacje
10 nowych kanałów. Vectra wprowadza pakiet Ukraina
Vectra wprowadziła specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej.
16.04.24, 18:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Agnieszka Woźniak-Starak wśród gospodarzy programu Onet Rano
Agnieszka Woźniak-Starak dołączyła do grona prowadzących format „Onet Rano”. Prezenterka w roli gospodyni flagowego programu Onetu zadebiutowała 15 kwietnia br. 
16.04.24, 12:59
| telewizja / VOD » informacje
Grupa Play kupiła śląską spółkę Miconet
Grupa Play nabyła 100 proc. udziałów spółki Miconet z Mikołowa .w której zasięgu jest 42 tys. gospodarstw domowych.
16.04.24, 11:08
| telewizja / VOD » informacje
Prawie 2 tysiace osób aplikowało w projekcie rekrutacyjnym TVP
14 kwietnia br. zakończył się pierwszy etap nowego projektu rekrutacyjnego Telewizji Polskiej - „Włącz się! Zmieniajmy się razem”.
15.04.24, 15:15
| telewizja / VOD » informacje
CANAL+ online i FAME rozpoczynają współpracę. Gala FAME 21 w usłudze serwisu
18 maja br. odbędzie się Gala FAME 21: Pretendent gdzie w walce wieczoru Patryk „Bandura” Bandurski zmierzy się z Tomaszem Adamkiem. Dzięki nawiązaniu współpracy FAME z CANAL+ online wydarzenie po raz pierwszy w historii będzie można obejrzeć wyłącznie za pośrednictwem serwisu streaminowego CANAL+ online.
15.04.24, 14:25
| telewizja / VOD » informacje
TVP kontra Fundacja Otwarty Dialog. Nadawca publiczny nie utożsamia się z audycjami ze spornego okresu
W apelacji od wyroku Sądu Okręgowego w Warszawie w sprawie Fundacji Otwarty Dialog (i innych) Telewizja Polska S.A. w likwidacji kwestionuje wysokość zasądzonego zadośćuczynienia oraz formę i skalę przeprosin, a także innych zasądzonych środków, które według Sądu pierwszej instancji mają usunąć skutki naruszenia dóbr osobistych. 
15.04.24, 05:00
| telewizja / VOD » informacje
Atak na Izrael: TVP INFO i Polsat News nie zdały egzaminu. TVN24 i TV Republika z najdłuższym programem na żywo
Polskie kanały informacyjne szeroko informowały o wystrzeleniu przez irańską armię w kierunku Izraela drony i pociski. Jednak nie wszystkie zdecydowały się nadawać „na żywo” program nocą.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy