01.08.22, 13:19

Viaplay promuje Premier League. Motywem muzycznym kampanii przebój Depeche Mode

Kadr ze spotu Viaplay, fot.: materiały prasowe

Platforma streamingowa Viaplay, która od najbliższego sezonu będzie transmitowała w Polsce wszystkie spotkania angielskiej Premier League, stworzyła kampanię reklamową z udziałem fanów tej ligi piłkarskiej. Jednym z jej elementów jest spot reklamowy, w nagraniu którego uczestniczyli polscy kibice takich klubów jak Arsenal FC, Chelsea FC oraz West Ham United FC.

Viaplay Group nabyła prawa do transmisji w Polsce spotkań Premier League w latach 2022-2028. Obejmująca sześć sezonów umowa rozszerza długoterminową współpracę pomiędzy Viaplay Group i Premier League. Wszystkie mecze najbliższego sezonu Premier League składającego się z 38 kolejek, w trakcie których rozgrywanych jest po 10 spotkań, będą transmitowane z polskim komentarzem, na żywo na platformie streamingowej Viaplay.

Polscy kibice, którzy wzięli udział w najnowszej kampanii reklamowej serwisu streamingowego Viaplay podkreślają, że było to dla nich wyjątkowe i ekscytujące doświadczenie. Najważniejsza była jednak możliwość reprezentowania ukochanego klubu.

„Pracuję w marketingu i wiem, że dużo łatwiej byłoby zatrudnić aktorów lub pokazać kilka ładnych bramek z poprzedniego sezonu. Viaplay postanowiło jednak zaprosić do udziału prawdziwych kibiców, dać nam możliwość pokazania się. Nagrano nawet nasze głosy, po to, aby utwór muzyczny, który emitowany jest w tle, był rzeczywiście zaśpiewany przez nas. Dbałość o to, aby wszystko było autentyczne, bardzo nam zaimponowała. Udział w planie zdjęciowym był dla wielu z nas niezwykłą przygodą, a sama reklama będzie wspaniałą pamiątką dla wszystkich, którzy wzięli w niej udział. Viaplay w swoim marketingu postawiło na kibiców. Lubimy to i czekamy na więcej okazji do współpracy” – mówi Łukasz Papuda, założyciel fan klubu West Ham Poland.

Motywem muzycznym nowej kampanii promującej rozgrywki Premier League jest jeden z największych przebojów zespołu Depeche Mode zatytułowany „Just Can't Get Enough”. Za realizację najnowszego spotu reklamowego Viaplay odpowiedzialna jest agencja Freundschaft The Digitals i Studio Videlec.

Komentarze

Powiązane

06.11.24, 16:00
| telewizja / VOD » seriale
20 grudnia do serwisu Max trafi pierwszy odcinek serialu Lady Love
Max ujawnia datę premiery swojej pierwszej produkcji od początku realizowanej pod marką Max Original. Pierwszy z sześciu odcinków serialu „Lady Love" zadebiutuje w serwisie 20 grudnia br.
06.11.24, 10:01
| telewizja / VOD » informacje
Sprytne pomysły Jagny, Związek kontrolowany i Zgłoś remont w listopadowej ramówce TVN Style
W listopadzie br. na antenie TVN Style nowości pojawią się nowe formaty, a także X już sezon programu „Zgłoś remont”.
06.11.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Well Be Studio. Ruszył nowy projekt na YouTube
Na YouTube zadebiutował projekt Well Be Studio – pełnowymiarowa platforma koncentrująca się na takich tematach jak zdrowie, fitness i wellness.
06.11.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
The Gauge: Polska. Streaming odpowiada już za prawie 9 proc. ogólnej oglądalności na ekranach TV
Nielsen opublikował najnowsze zestawienie oglądalności na ekranach telewizorów „The Gauge: Polska”. Streaming odpowiada za 8,8 proc. udział w rynku.
05.11.24, 22:00
| telewizja / VOD » badania rynku
930 tys. widzów programu Zegarmistrz światła w TVP1
W miniony weekend (1-3 listopada br.) liderem anten była TVP1 z udziałem na poziomie 6,3 proc. W TOP10 programów sześć należało do TVP.
05.11.24, 19:00
| telewizja / VOD » seriale
Rolniczki. Nowy serial dokumentalny na antenie Super Polsat
15 listopada br., kanał Super Polsat rozpocznie emisję nowej dokumentalnej serii „Rolniczki” ukazującą świat wsi oczami kobiet.
05.11.24, 16:00
| telewizja / VOD » ludzie
Magdalena Pecka nową prezenterką pogody TVP Info
6 listopada br., w paśmie porannym TVP Info zadebiutuje Magdalena Pecka, prezenterka pogody. Przez sześć ostatnich lat dziennikarka była związana z TVP3 Wrocław.
05.11.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Reklama Dzieciom. Rusza 32 edycja akcji charytatywnej Telewizji Polskiej
Telewizja Polska po raz 32. organizuje akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”. W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1 – bezpośrednio po programie informacyjnym „19.30” – zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom.
04.11.24, 16:45
| telewizja / VOD » informacje
Kompleksowe relacje z amerykańskich wyborów na antenach CNN, CNN International, CNN en Español
Relacje z prezydenckich wyborów w USA pojawią się w CNN, CNN International, CNN en Español, CNN Max, CNN Apps i CNN.com. Subskrybenci Max będą mogli śledzić relacje z wyborów w CNN Max w języku angielskim i hiszpańskim.
04.11.24, 14:48
| telewizja / VOD » informacje
Gra o Amerykę 2024. Wybory prezydenckie w USA na antenie TVP Info
Telewizja Polska z okazji prezydenckich wyborów w Stanach Zjednoczonych przygotowała specjalną ramówkę TVP Info pod hasłem „Gra o Amerykę 2024”. Specjalne pasmo rozpocznie się 5 listopada o godz. 22:15 w TVP Info. Prezydencki blok programów zamknie wydanie specjalne „Oka na Amerykę” 6 listopada o godz. 9:30.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

do 05.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.