02.08.22, 12:24

Twardoch na Spitsbergenie. Relacje z wyprawy na wyłączność na na Wyborcza.pl

Zapowiedź wyprawy, fot.: materiały prasowe

Szczepan Twardoch kolejny raz wyrusza na Spitsbergen. Patronat nad wyprawą objął portal Wyborcza.pl. Od 4 do 17 sierpnia 2022 r. w serwisie będzie można na bieżąco śledzić relację z jego podróży, w tym postępy wyprawy na interaktywnej mapie, a także przeczytać o historii i przyrodzie norweskiej wyspy. Na internetowych łamach "Wyborczej" pojawią się nie tylko teksty, ale też zdjęcia i nagrania wideo przesyłane przez znanego pisarza i felietonistę dziennika.

Spitsbergen jest największą wyspą Norwegii. „Nie ma na świecie drugiego miejsca, które byłoby zarazem tak dzikie i tak dostępne” - napisał o niej Szczepan Twardoch, pisarz, publicysta i autor bestsellerowych powieści. „Po trzech godzinach marszu wchodzimy w miejsca, gdzie możemy już przez dwa tygodnie iść przed siebie i nie spotkać ani jednego człowieka” – dodaje pisarz.

To właśnie na Spitzbergen Twardoch wybiera się po raz kolejny za dwa dni. Wypływa 4 sierpnia z Longyearbyen, kierując się na północ, po drodze odwiedzi Ny Alesund. Plany wyprawy są dwa - zależne od wiatru, pogody i warunków lodowych: albo uda się Twardochowi wpłynąć do Wijdefjordu, gdzie będzie, m.in. eksplorować polarne oazy w poszukiwaniu roślin mięsożernych, albo popłynie jak najdalej na północ, do granicy paku lodowego, by sprawdzić jak daleko można się tam dostać.

Wyborcza patronem wyprawy pisarza

Patronat nad wyprawą Szczepana Twardocha objęła "Wyborcza". Dzięki temu na Wyborcza.pl - w specjalnym serwisie Wyborcza.pl/twardoch będzie można na bieżąco obserwować relację z podróży. Propozycją dla czytelników odbiorców serwisu będzie interaktywna mapa, aktualizowana codziennie po otrzymaniu od Twardocha pozycji GPS. W serwisie znajdą się też fotografie, materiały wideo i teksty przesyłane przez pisarza z rejsu.

Specjalna relacja Szczepana Twardocha dostępna na Wyborcza.pl będzie promowana w internecie (Google, Facebook, YouTube, akcje mailingowe), radiu (stacje Agory, Radio Zet i RMF FM), telewizji (TVN i stacje podróżnicze) oraz w prasie ("Newsweek", "Polityka", "National Geographic"). Działania wesprą autopromocja, komunikacja na profilach "Wyborczej" w mediach społecznościowych oraz niestandardowa promocja podczas festiwali organizowanych przez Agorę.
Kampanię przygotował dział marketingu "Gazety Wyborczej".

Komentarze

Powiązane

30.09.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 30 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co ważnego dla mediów i kultury działo się 30 września?
29.09.22, 11:00
| prasa » informacje
Gazeta Wyborcza i Fundacja Gazety Wyborczej laureatami Złotego Pióra Wolności WAN-IFRA
Złote Pióro Wolności 2022 - Golden Pen of Freedom, czyli doroczna nagroda stowarzyszenia World Association of News Publishers trafiła do „Gazety Wyborczej" i Fundacji Gazety Wyborczej. Wyróżnienie docenia dotychczasowy dorobek i dziennikarską misję redakcji, a także wsparcie, jakiego dziennik i fundacja udzielają ukraińskim kolegom po rosyjskiej inwazji.
29.09.22, 10:00
| prasa » ludzie
Dominika Kawczyńska naczelną Digital Now! Magazine
Nową redaktor naczelną „Digital Now! Magazine”, czasopisma dla marketerów i branży e-commerce, została Dominika Kawczyńska, która zastąpiła na tym stanowisku Jacka Dziurę, dotychczasowego koordynatora projektu.
29.09.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 29 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co ważnego dla mediów i kultury działo się 29 września?
28.09.22, 15:50
| prasa » informacje | internet » informacje
Aplikacja Krzyżówki Wyborczej w nowej wersji
W sklepach Google Play i AppStore udostępniono odświeżoną wersję aplikacji "Krzyżówki Wyborczej" (Agora), która posiada nowe funkcje.
28.09.22, 10:11
| prasa » informacje | kultura » książki
Dziady i dybuki. Książka Jarosława Kurskiego o swojej rodzinie
12 października br. nakładem Wydawnictwa Agora ukaże się książka Jarosława Kurskiego „Dziady i dybuki”.
28.09.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 28 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 28 września? 
27.09.22, 21:00
| prasa » ludzie
Łukasz Sowiński dyrektorem ds. pracowniczych w Agorze
W październiku br. do zespołu Agory dołączy Łukasz Sowiński, który obejmie stanowisko dyrektora ds. pracowniczych. Do jego zadań należeć będzie m.in. opracowanie i wdrożenie strategii HR uwzględniającej wyzwania i cele biznesów Agory.
27.09.22, 18:38
| prasa » ludzie
Izabela Sakowicz na czele VFP Communications
1 października br. Izabela Sakowicz obejmie stanowisko managing directora wydawnictwa VFP Communications.
27.09.22, 12:03
| prasa » informacje
Nalewki i syropy z ziół i owoców tematem przewodnim magazynu 100 rad poleca
28 września br. ukaże się „100 rad poleca - nalewki i syropy z polskich ziół i owoców” (Wydawnictwo Bauer).
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista/tka ds. komunikacji

Park Kultury w Bydgoszczy | Dowolne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Pracownik Działu Promocji

Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.11.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.10.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

14-15 listopada 2022 r., Kraków.