04.08.22, 07:00

Grupa TVN Warner Bros. Discovery z największym udziałem w grupie komercyjnej w lipcu 2022 r.

Logo TVN, fot.: materiały prasowe

W lipcu br. najchętniej oglądany w grupie komercyjnej był kanał TVN. Wśród grup medialnych największy udział w rynku osiągnął TVN Warner Bros. Discovery.

Największy udział w rynku grup medialnych w lipcu 2022 r. w widowni komercyjnej 16-49 zanotował TVN Warner Bros. Discovery – aż 24,92 proc. Grupa Polsat zanotowała 21,37 proc. udziału, a Grupa TVP – 18,57 proc. (dane: Nielsen, Live + VOSDAL). Pięć najchętniej oglądanych stacji w lipcu w tej grupie to: TVN (8,48 proc.), Polsat (6,79 proc.), TVP1 (4,37 proc.), TVP2 (5,00 proc.) i TVN7 (3,85 proc.).

Najchętniej oglądaną pozycją w lipcowej ramówce stacji TVN w obu grupach widzów były „Fakty” – wydanie z 11 lipca przyciągnęło przed ekrany ponad 2,3 mln widownię. Spośród wszystkich nowych odcinków teleturnieju „Milionerzy” najwyższe wyniki oglądalności zanotował program wyemitowany 12 lipca – obejrzało go ponad 1,5 mln osób. Niesłabnącą popularnością cieszy się także program interwencyjny „Uwaga!”, który był trzecim najchętniej oglądanym programem minionego miesiąca – 11 lipca obejrzało go ponad 1,4 mln widzów.

TVN24 z wiekszą widownią

TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce w lipcu 2022 r. – i trzecią najchętniej oglądaną stacją w portfolio nadawcy. Stacja uzyskała w ubiegłym miesiącu SHR na poziomie 5,6 proc. w grupie 4+ oraz 3,5 proc. w widowni komercyjnej, w której udział wzrósł o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Dwa kanały newsowe nadawcy – TVN24 i TVN24 BiS – osiągnęły wspólnie 6,1 proc. udział w grupie wszystkich widzów. Do najchętniej oglądanych programów stacji TVN24 należały w minionym miesiącu „Kawa na ławę”, „Szkło Kontaktowe” oraz „Loża Prasowa”.

TVN Turbo z lipcowym rekordem 

Sukcesem może pochwalić się również jedyny kanał motoryzacyjny w portfolio TVN Warner Bros. Discovery – TVN Turbo. Stacja osiągnęła najlepszy lipcowy wynik oglądalności w swojej historii i zgromadziła widownię na poziomie 1 proc. grupy komercyjnej. Widzom w lipcu najbardziej przypadły do gustu: „Wojny Samochodowe”, „Duda kontra Szafrański” oraz „Raport Turbo”.

Komentarze

Powiązane

01.12.22, 08:00
| telewizja / VOD » seriale
Netflix wprowadza pilotażowo system dodatkowych wynagrodzeń dla twórców
Netflix, jako pierwszy serwis streamingowy w Polsce, ogłosił pilotaż nowego systemu dodatkowych wynagrodzeń dla twórców popularnych lokalnych produkcji. Jest to program oparty na rozwiązaniach z powodzeniem wdrożonych już w innych krajach europejskich.
01.12.22, 07:00
| telewizja / VOD » seriale
Serial Kurierzy w wiosennej ramówce TV Puls
Telewizja Puls przygotowuje nowy serial fabularno-dokumentalny „Kurierzy”. Zdjęcia do produkcji ruszą w połowie grudnia br. I sezon będzie liczył 40 odcinków.
30.11.22, 12:46
| telewizja / VOD » seriale
Matka. Nowy serial według pomysłu Igora Brejdyganta w Polsat Box Go
30 listopada br. w Polsat Box Go pojawi się pierwszy odcinek nowego thrillera psychologicznego według pomysłu Igora Brejdyganta i w reżyserii Piotra Trzaskalskiego – „Matka”. W obsadzie znaleźli się m.in.: Olga Bołądź, Łukasz Simlat, Marcin Kowalczyk, Maria Pakulnis i Olaf Lubaszenko.
30.11.22, 08:00
| telewizja / VOD » seriale
Lipowo. Zmowa milczenia. Premiera serialu Player Original w 2023 roku
Player na 2023 r. zaplanował premierę kryminału obyczajowego „Lipowo. Zmowa milczenia”. Nowy serial jest adaptacją książki Kasi Puzyńskiej „Motylek”.
29.11.22, 19:00
| telewizja / VOD » informacje
Ruszyła kolejna edycja konkursu na film dokumentalny w ramach Festiwalu „Pamięć i Tożsamość”
23 listopada br. ruszyła kolejna edycja konkursu na projekt filmu dokumentalnego, organizowanego w ramach III Festiwalu Kultury Narodowej „Pamięć i Tożsamość”. Zwycięski projekt zostanie zrealizowany przez Telewizję Polską.
29.11.22, 11:26
| telewizja / VOD » informacje
Warner Bros. Discovery kupiło prawa do mistrzostw świata w lekkoatletyce
Warner Bros. Discovery nabyło prawa do transmisji mistrzostw świata w lekkoatletyce na 45 rynkach w Europie, w tym również w Polsce. Najważniejsze lekkoatletyczne wydarzenie 2023 r. rozegrane zostanie w Budapeszcie w okresie od 19 do 27 sierpnia.
29.11.22, 00:21
| telewizja / VOD » badania rynku
Mecz Polska - Arabia Saudyjska hitem weekendu
Hitem weekendu był sobotni mecz Polska – Arabia Saudyjska rozegrany w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej mężczyzn – Katar 2022.
28.11.22, 21:00
| telewizja / VOD » informacje
Serial Wednesday w warszawskim bistro Charlotte
Od 23 do 25 listopada br. w warszawskim bistro Charlotte na placu Zbawiciela miała miejsce akcja promująca serial Netflix ,,Wednesday”.
28.11.22, 13:02
| telewizja / VOD » informacje
Bartosz T. Wieliński reprezentantem Gazety Wyborczej w europejskim sojuszu gazet LENA
Od listopada br. nowym przedstawicielem “Gazety Wyborczej” w Leading European Newspaper Alliance (LENA) jest Bartosz T. Wieliński, zastępca redaktora naczelnego dziennika i szef działu Świat.
28.11.22, 10:15
| telewizja / VOD » informacje
Ruszyły zdjęcia do trzeciej edycji 99-Gra o wszystko
Ruszyły zdjęcia do trzeciej edycji „99 – Gra o wszystko” z udziałem gwiazd stacji TTV. Bohaterowie programu będą konkurować ze swoimi sympatiami. Seria na antenie pojawi się wiosną przyszłego roku.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. kontaktu z mediami

TR Warszawa | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

29.11.2022 r., online.