05.08.22, 09:11

#Nie posiadam. Korzystam, używam, współdzielę. II edycja projektu Wysokich Obcasów i Wyborcza.biz

#Nie posiadam. Korzystam, używam, współdzielę. Nowa edycja projektu Wysokich Obcasów i Wyborcza.biz, fot.: materiały prasowe

4 sierpnia br. ruszyła II odsłona projektu #Nie posiadam, stworzonego przez redakcje serwisów Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.biz. W tym roku wiodącym tematem akcji, mającej na celu opisywanie oraz kształtowanie zrównoważonego podejścia do posiadania i konsumpcji, jest funkcjonowanie biznesów opartych na subskrypcji.

Tegoroczna odsłona akcji „#Nie posiadam. Korzystam, używam, współdzielę” skupia się na wyzwaniach stojących przed firmami, chcącymi oprzeć swój model funkcjonowania na subskrypcjach. W ramach projektu #Nie posiadam na łamach “Gazety Wyborczej”, “Wysokich Obcasów” oraz na Wyborcza.biz i Wysokieobcasy.pl ukaże się cykl publikacji na ten temat. Ponadto powstanie seria podcastów udostępnianych w serwisach "Wyborczej”.

Kamieniem milowym akcji ma być druga międzynarodowa konferencja online SubscriptiON Day, organizowana przez zespół Wyborcza.pl, która odbędzie się 17 listopada 2022 r. Podczas wydarzenia liderzy rynku subskrypcji z całego świata opowiedzą, m.in. o tym, jak założyć firmę opartą na modelu subskrypcyjnym.

#Nie posiadam - projekt „Gazety Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” miał swoją premierę w maju 2021 r. Pierwsza edycja akcji skupiała się na kształtowaniu nowego, zrównoważonego podejścia do posiadania i konsumpcji. Materiały powstające w ramach projektu można było czytać przez sześć miesięcy, m.in. na tradycyjnych łamach dziennika i magazynu „Wysokie Obcasy”, na Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.biz oraz w dedykowanym akcji serwisie.

Komentarze

Powiązane

28.02.24, 10:30
| prasa » informacje
Silna jak dziewczynka. Akcja społeczna Wysokich Obcasów
Startuje akcja społeczna “Wysokich Obcasów” pod hasłem “Silna jak dziewczynka”, która ma na celu wzmocnienie wiary i pewności siebie dziewczynek zarówno w codziennym życiu, jak i w dążeniach do osiągania swoich celów i marzeń. 
28.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 28 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 28 lutego?
27.02.24, 16:45
| prasa » informacje
Pani domu poradnik tym razem na Wielkanoc
28 lutego br. ukaże się „Pani domu poradnik” - „Wielkanoc” (Wydawnictwo Bauer).
27.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 27 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 27 lutego?
26.02.24, 14:35
| prasa » informacje
Spotkania z Zabytkami w odświeżonej formie sprzedaży notuje wzrost sprzedaży
Po przejęciu wydawania magazynu „Spotkania z Zabytkami” przez Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków, pismo notuje zwiększoną sprzedaż oraz większe zainteresowanie prenumeratą.
26.02.24, 09:51
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 26 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 26 lutego?
25.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 25 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 25 lutego?
24.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 24 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 24 lutego?
23.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 23 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 23 lutego?
22.02.24, 06:30
| prasa » ludzie
Karolina Bordo zastępczynią naczelnego magazynu K MAG
Karolina Bordo objęła stanowisko zastępczyni redaktora naczelnego magazynu „K MAG” . Dotychczas Bordo była sekretarzynią redakcji.