08.08.22, 16:35
Goodvalley zmienia się w Dolinę Dobra
Goodvalley – producent mięsa z Przechlewa, zmienił nazwę na Dolina Dobra, aby bardziej podkreślić swoje lokalne pochodzenie.
Dolina Dobra bazuje na wieloletnim doświadczeniu Goodvalley. Jak podkreśla firma, wszystkie wyroby z Przechlewa powstają w harmonii z naturą, w systemie produkcji od pola do stołu. Firma dysponuje własnymi polami uprawnymi, paszarnią oraz zakładem przetwórczym, w którym powstają najwyższej jakości produkty mięsne.
„Działamy w zgodzie z naturą, wykorzystując Dobro, które od niej otrzymujemy. To właśnie to Dobro, jak i lokalne pochodzenie, z którego jesteśmy bardzo dumni, skłoniły nas do zmiany nazwy. Jednak to, co zawsze pozostanie bez zmian to nasze bezkompromisowe podejście do jakości i środowiska. Nasza praca i produkcja przebiegają w poszanowaniu otoczenia, z wykorzystaniem własnych pól, upraw, pasz i produktów, zgodnie z najlepszymi praktykami hodowlanymi oraz rolniczymi”– mówi Paweł Nowak, prezes marki Dolina Dobra.
Wraz ze zmianą nazwy rozszerzeniu uległo także portfolio marki.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze