11.08.22, 09:00
Sąsiedzi przebojem TVP ABC
We wtorek, 9 sierpnia według Nielsen Media najwyższe udziały w grupach wiekowych 4+, 16-59 i 16-49 od grudnia 2021 r., a w grupie 7-74 od listopada 2021 r. zanotował kanał TVP ABC. Liderem dnia z udziałami na poziomie 8,4 proc. była TVP1.
Według NM w grupie 4+ udziały TVP ABC wyniosły 0,88 proc., w grupie 16-59 0,96 proc., a w grupie 16-49 udziały kształtowały się na poziomie 1,2 proc., we wszystkich trzech grupach wiekowych udziały były najwyższe od grudnia 2021 r. W grupie 7-74 udziały anteny kształtowały się na poziomie 0,81 proc. i były najwyższe od listopada 2021 roku.
9 sierpnia w kanale dziecięcym TVP najliczniejszą widownię zgromadził odcinek serialu „Sąsiedzi”, który obejrzało średnio, w grupie 4+ 165 tys. osób, przy udziałach 1,6 proc. Serial „Ricky Zoom” zobaczyło 131 tys. osób (1,3 proc. udziałów), a odcinkiem „Zig i Sharko” zainteresowało się średnio 125 tys. widzów, przy udziałach na poziomie 1,1 proc.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze