16.08.22, 12:12
Kamikaze wygrywa przetarg marki Lajkonik
Agencja Kamikaze wygrała przetarg marki Lajkonik na obsługę jej aktywności w mediach społecznościowych i rozpoczęła obsługę tego brandu.
Po wygranym przetargu, Kamikaze (Grupa Altavia) rozpoczęło obsługę marki Lajkonik. Jest to nowy klient w portfolio tej agencji. Zakres współpracy obejmuje działania w mediach społecznościowych – w tym m.in. bieżącą komunikację na Facebooku i Instagramie (kreacja postów, obsługa profilu, media płatne) oraz organizację aktywacji. Działania Kamikaze mają wpisywać się w obecną platformę komunikacyjną brandu Lajkonik – „Legendarny Moment, Legendarny Smak”.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze