18.08.22, 21:00
Celebrating your style. Kampania z okazji 250-lecia marki Wilkinson Sword
Pod hasłem Celebrating your style ruszyła kampania z okazji 250-lecia marki Wilkinson Sword należącej do Edgewell Personal Care Poland. Oprócz Polski działania, które wymyśliła agencja MullenLowe Warsaw prowadzone są m.in. w Czechach, na Węgrzech i w krajach bałtyckich.
Marka z okazji 250-lecia postanowiła nie obchodzić typowego jubileuszu, a świętować styl swoich konsumentów. W aktywacji konsumenckiej zachęca ich do zakupu Wilkinson Sword, przesłania swojego zdjęcia i pochwalenia się swoją stylizacją oraz odpowiedzi na pytanie “Dlaczego mój styl jest najlepszy?”. Wszystkie stylizacje prezentuje na stronie internetowej. Do wygrania jest 250 nagród (hulajnogi, smartwatche i zestawy słuchawek). Akcja wspierana jest dodatkowo komunikatami w punktach sprzedaży.
Po wakacjach mężczyźni, którzy prześlą najciekawsze stylizacje z wykorzystaniem Wilkinson Sword zostaną bohaterami kampanii i pojawią się na nośnikach OOH w centrach miast w Warszawie, Pradze i Budapeszcie. Ta część działań będzie realizowana pod hasłem “Pokaż swój styl na mieście”. Do kampanii w każdym z krajów zaangażowano także influencerów. Ponadto prowadzona jest ona w mediach mediach społecznościowych. „Zależało nam, by z okazji 250-lecia Wilkinson Sword to nasi konsumenci poczuli się wyjątkowo” - mówi Mateusz Góral, senior brand and media manager Central Europe Edgewell Personal Care Poland. „Jednocześnie skupiamy się na dziedzictwie marki i tym, jak od prawie 250 lat pomaga mężczyznom wyostrzać swój styl. Nasza historia to dążenie do funkcjonalnej doskonałości. Opracowujemy innowacyjne produkty dla mężczyzn, pomagając im wyrazić swoją indywidualność i styl w decydujących momentach ich życia. Dokładnie to uosabia kampania marki” – dodaje Góral.
Jubileuszowa kampania Wilkinson Sword jest realizacją globalnej parasolowej komunikacji 250 years by your side, ale wszystkie pomysły realizowane w regionie wymyśliła MullenLowe Warsaw. Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze