18.08.22, 14:00
Karolina Pietrzyk i Marcin Nowosielski. Nowy team kreatywny w MullenLowe Warsaw
Karolina Pietrzyk - jako senior digital art director i Marcin Nowosielski - jako senior copywriter, dołączyli do zespołu kreacji agencji MullenLowe Warsaw. Wcześniej nowi kreatywni pracowali osobno.
Karolina Pietrzyk w reklamie pracuje od 12 lat. Do tej pory doświadczenie zawodowe zdobywała, m.in. w agencjach Saatchi & Saatchi IS, Havas Worldwide, Change Integrated. Za kampanię dla Bee Saving Paper zdobyła srebra i brązy w konkursach Golden Drum, KTR, Innovation oraz shortlistę w Cannes Lions. Pracowała także dla m.in. dla Visa, Axa, Brown-Forman (Jack Daniels, Finlandia), Banku Millenium, Jacobs, Carrefour czy przy globalnych projektach Coty (Bourjois, Maxfactor) oraz Procter&Gamble. Jej plakaty doceniono na międzynarodowych wystawach, m.in. International Poster Biennale in Mexico, Golden Drum OFF, Mail & Design Wirtualne Biennale Praga, Polish Graphic Design Awards. Ponadto, jako head of creative w Sygnis New Technologies, poznawała możliwości druku 3D oraz wprowadzała ofertę automatyzacji fotografii e-commerce. Obroniła także doktorat na wydziale grafiki na warszawskiej ASP.
Z kolei Marcin Nowosielski pracuje w branży od 23 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał, m.in. w agencjach Havas, Brain, Publicis. Jest autorem pomysłu platformy komunikacji „Bohater domu” dla Leroy Merlin - nagrodzonej EFFIE Long Term, hasła “Sprawdź, czy nie szukasz” dla Pracuj.pl oraz kampanii ING, Heyah, Totalizatora Sportowego, Hoop Coli czy Reckitt-Benckiser.
gencja MullenLowe Warsaw zatrudnia obecnie 14 kreatywnych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze