17.09.22, 13:00
Letnia kampania probiotyku Dicoflor z przymrużeniem oka
Letnia kampania promującą probiotyk Dicolflor od Bayer wykorzystała kreację, która z przymrużeniem oka miała pokazać, jak w prosty sposób przygotować się na podróż bez przebojów. W działaniach marketingowych oparto się głównie na formacie radiowym.
W licznych działaniach reklamowych marka podpowiadała, jak przygotować się do wakacyjnych podróży, aby uniknąć nieprzyjemnych sytuacji. W ramach kampanii powstał koncept komunikacyjny, który w lekki, humorystyczny sposób ma dotykać problemu „wakacyjnych miksów” i przedstawiać Dicoflor w trzech wariantach w zależności od wieku. Głównym formatem był spot radiowy na bazie melodii „La Cucaracha” – śpiewany przez mamę z synkiem. Stworzona została także komunikacja do digitalu i materiały POS.
Za koncepcję i wdrożenie odpowiadała agencja Cape Morris, a za planowanie i zakup mediów Mediacom. To kolejne działania realizowane przez Cape Morris dla firmy Bayer. Do tej pory agencja opracowała i wdrożyła kampanię wizerunkową „Pewność na całe życie” dla marki Bepanthen.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze