07.09.22, 06:00
Weronika Sołtysiak przechodzi z Leo Burnett do GONG
Agencja kreatywna GONG (Group One) wzmacnia kompetencje strategiczne. Do zespołu dołączyła Weronika Sołtysiak, która objęła stanowisko Creative Strategist.
Do obowiązków Sołtysiak będzie należeć planowanie strategiczne dla klientów agencji oraz projekty nowo-biznesowe.
Weronika Sołtysiak z branżą reklamową i strategią związana jest od 2009 r. Karierę rozpoczęła w agencji S4, a następnie związana była z agencjami Nairobia i Kalicińscy.com. Od 2016 r. jako Senior Strategic Planner w agencji Grey odpowiadała za komunikację IKEA Polska. W 2018 r. dołączyła do zespołu agencji Leo Burnett , w której opiekowała się strategicznie takimi markami jak: Samsung, Orange i Otodom.
W portfolio jej projektów znajduję się wiele kampanii wyróżnionych nagrodami, m.in.: “Kallaxomierz” - nagrodzony złotem w konkursie Golden Drum 2016, projekt IKEA “Kuchnia Spotkań” - nagrodzony złotym Effie w 2016 r. oraz kampania IKEA
“Jesienne zmiany po swojemu” - nagrodzona złotem w MIXX Awards 2017.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze