07.09.22, 10:10
Tomasz Kwiatkowski liderem polskiego oddziału Havas Market
Na początku września br., Tomasz Kwiatkowski objął stanowisko lidera polskiego oddziału Havas Market, będącego częścią międzynarodowej sieci agencji E-commerce należącej do Havas Media Group.
Kwiatkowski objął stanowisko Head of E- commerce Operations i stanął na czele Havas Market (wcześniej na polskim rynku Havas E-commerce), jednostki znajdującej się w globalnej sieci agencji e-commerce Havas Media Group. Lider Havas Market to ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze e-commerce i marketingu. Ekspertyzę budował pracując zarówno dla lokalnych, jak i międzynarodowych firm. Ostatnio jako dyrektor w takich agencjach jak Proomni czy G22 oraz po stronie klienta w Glosel sp. z o.o. (taniaksiazka.pl i bee.pl) czy bdsklep.pl, gdzie miał okazję zarządzać zespołami E-commerce i marketingu. Międzynarodowe doświadczenie zdobywał pracując w Dubaju dla JWT Dubai jako Regional Account Director. Wcześniej związany z Publicisem oraz Leo Burnett, gdzie pracował dla klientów z rożnych kategorii, m.in. Żywiec, Pekao SA, Kraft, Alfa Romeo, Samsung, HSBC, Orange, Wyborowa SA, Hortex, Grupa Onet czy 3M. Tomasz Kwiatkowski będzie raportował do Chief Digital Officer, Beaty Magdziarz.
Czym zajmuje się Havas Market?
Havas Market (wcześniej Havas E-Commerce) to jednostka skupiająca i poszerzająca kompetencje digital i e-commerce w ramach Havas Media Group. Usługa ma zapewniać markom strategiczną i kompleksową ofertę usług e-commerce. Havas Market to nowa marka na rynku polskim, natomiast w ramach struktur globalnych Havas Media Group, ma swoje oddziały w kilkunastu krajach.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze