06.09.22, 22:00

Kaja Klimek w zespole Dzień Dobry TVN

Kaja Klimek, fot.: materiały prasowe

We wrześniu br. do zespołu „Dzień Dobry TVN” dołączyła Kaja Klimek, która będzie zajmować się tematyką filmową.

Kaja Klimek to edukatorka, tłumaczka i krytyczka filmowa i popkulturowa. W piątkowych wydaniach „Dzień Dobry TVN” będzie odpowiadać za cykl filmowy. Jest absolwentką dziennikarstwa i kulturoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie pisze pracę doktorską poświęconą kulturze didżejskiej w Polsce. Prowadzi zajęcia poświęcone filmowi i popkulturze na Uniwersytecie Warszawskim i SWPS oraz warszawską Akademię Filmu Dokumentalnego przy Festiwalu Millennium Docs Against Gravity. Stale współpracuje z Nowymi Horyzontami Edukacji Filmowej, gdzie zajmuje się edukacją, w tym prowadzeniem warsztatów krytyki filmowej dla dzieci i młodzieży. Jako programerka filmowa i kuratorka współpracowała, .in.. z Filmoteką Narodową - Instytutem Audiowizualnym i Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy. Obecnie prowadzi program „Seriaale” w TVN Fabuła - pierwszy telewizyjny program w Polsce w całości poświęcony serialom. Ma też własny kanał na YT - Kajutex - poświęcony popkulturze, literaturze, komiksowi i filmom.

Komentarze

Powiązane

25.01.23, 10:06
| telewizja / VOD » ludzie
Dorota Żurkowska z nową funkcją w w Warner Bros. Discovery w Polsce. Piotr Tyborowicz odchodzi
Zaskoczenie na rynku. Dorota Żurkowska obejmuje nowe stanowisko Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce. Związany od początku istnienia TVN, Piotr Tyborowicz odchodzi nie tylko ze stanowiska Dyrektora Biura Reklamy TVN i członka zarządu TVN, ale i z firmy.
24.01.23, 16:30
| telewizja / VOD » informacje
Szkło Kontaktowe obchodzi 18. urodziny
25 stycznia 2023 r. „Szkło Kontaktowe” kończy 18 lat. Z tej okazji w warszawskim teatrze 6. Piętro odbyło się przedstawienie, w którym wystąpiły osoby związane z programem. Niespodzianką wieczoru był wspólny występ Grzegorza Markowskiego ze „Szkła Kontaktowego” i Grzegorza Markowskiego z zespołu „Perfect”. Wydarzenie pojawi się na antenie TVN24 25 i 26 stycznia br. o godz. 22:00.
24.01.23, 13:53
| telewizja / VOD » informacje
Alfa TVP i Belsat TV na szóstym multipleksie Naziemnej Telewizji Cyfrowej
Telewizja Polska wprowadza do dystrybucji naziemnej dwa kanały - TVP Alfa i Belsat TV.
24.01.23, 11:36
| telewizja / VOD » informacje
Jerzy Straszewski: Wejście w życie Lex Pilot osłabi świetnie funkcjonujący rynek płatnej TV w Polsce
Bogata oferta pakietowa płatnej telewizji w Polsce jest jedną z najtańszych w Unii Europejskiej, a rynek jednym z nielicznych z prognozami dalszego wzrostu wobec nasilającej się konkurencji globalnych serwisów streamingowych– wynika z raportu globalnej firmy doradztwa strategicznego Arthur D. Little.
23.01.23, 12:15
| telewizja / VOD » informacje
INEA: wzrost przychodów o 4 proc. w 2022 r.
INEA w 2022 r. zanotowała wzrost przychodów o 4 proc., przekroczyła liczby 300 tys. klientów indywidualnych.
23.01.23, 05:30
| telewizja / VOD » informacje
True Love. Nowe reality show od 27 lutego w TVN7 i Player.pl
W Kolumbii wystartowały zdjęcia do nowego reality show TVN7 - "True Love". Elementem wyróżniającym go od programów tego typu jest użycie wykrywacza kłamstw oceniającego szczerość uczuć i zamiarów uczestników. Prowadzącą show zostanie Edyta Zając.
22.01.23, 21:00
| telewizja / VOD » informacje
Paweł Domagała nowym jurorem w programie Twoja Twarz Brzmi Znajomo
Przy stole jurorskim programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, obok Małgorzaty Walewskiej i Roberta Janowskiego, zasiądzie Paweł Domagała.
21.01.23, 21:00
| telewizja / VOD » informacje
Pięknie przyprawiOna. Nowy sezon programu w TVP Kobieta
Ruszyły zdjęcia do kolejnego sezonu kulinarnego formatu TVP Kobieta - „Pięknie przyprawiOna”.
19.01.23, 15:15
| telewizja / VOD » seriale
18. sezon Policjantek i Policjantów wiosną w Czwórce
Czwórka zaplanowała na wiosnę emisję 18. sezonu polskiego serialu kryminalnego „Policjantki i Policjanci”.
19.01.23, 12:29
| telewizja / VOD » badania rynku
Nielsen dostarczy platformie Netflix badania o zachowaniach widzów
Netflix będzie współpracować z Nielsenem. Wieloletnia umowa obejmuje rynki Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Polski, dotyczy dostarczania Netflixowi danych TV i streamingowych pozwalających całościowo przedstawić współczesnych widzów i ich zwyczaje.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.