07.09.22, 15:00
Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline Lash Sensational Sky High
Jeden z najpopularniejszych produktów Maybelline New York w tym roku, który promowany jest wiralową kampanią na platformie TikTok, doczekał się czarnej odsłony. L’Oreal Polska promuje go kampanią z udziałem Bryskiej, którą przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.
Popularny również w Polsce tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational Sky High sprzedał się już w ponad 10 mln sztuk na całym świecie. „Po sprzedażowym sukcesie i czerwcowej kampanii na naszym rynku, która osiągnęła 106 proc. zakładanego zasięgu zdecydowaliśmy się na kolejne działania” - mówi Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oreal Polska. „W kampanii, obok klasycznej odsłony czarnego tuszu w różowo metalicznym opakowaniu, promowana jest także nowość – High Sky Cosmic Black w kolorze głębokiej czerni. Wprowadzony chwilę temu do sprzedaży High Sky Cosmic Black również zyskał już popularność wśród Polek, co pokazują liczne entuzjastyczne oceny na Wizaż. Postanowiliśmy się podzielić tymi wspaniałymi informacjami w nowej kampanii” – dodaje Getmanchuk.
W polskiej miesięcznej odsłonie digitalowej kampanii Sky High Cosmic Black twarzą key visuali jest piosenkarka Bryska. Działania prowadzone są także na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz TikToku. Na jej potrzeby agencja MullenLowe Warsaw przygotowała także spoty w wersji 15- i 6-sekundowej. Marka zaangażowała również lokalnych influencerów. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze