15.09.22, 19:15
Śpiewająca i intensywna kampania Piątnicy Roślinnej
OSM Piątnica ruszyła z intensywną kampanią reklamową napojów roślinnych. Rozpoczęła się ona 9 września br. i potrwa cztery tygodnie, obejmując największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe.
Napoje Piątnicy Roślinnej zostały wprowadzone na rynek na początku 2022 r. Do dostępnych dotychczas dwóch smaków owsianego i sojowego, dołączył obecnie nowy wariant – ryżowy. Śpiewająca kampania napojów roślinnych z Piątnicy ruszyła 9 września br. Spoty emitowane będą w TV, VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. Prowadzone będą kampanie Paid Social, Programmatic i Search. Zaplanowano także działania promocyjne w aplikacjach zakupowych oraz publikacje na portalach horyzontalnych. Intensywność kampanii ma pozwolić dotrzeć z komunikatem do szerokiego grona konsumentów, a wykorzystanie popularnego motywu muzycznego ma wyróżnić spot w bloku reklamowym i przykuć uwagę odbiorców. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych cech napojów Piątnicy.
Strategia komunikacji i koncept spotów reklamowych zostały przygotowane przez agencję Opus B, a zrealizował je dom produkcyjny Dynamo. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Five Media i Starcom. Projekty opakowań Piątnicy Roślinnej przygotowała agencja HiBrands.
Komentarze