12.09.22, 14:05

Największe od 25 lat zmiany marki Milka będą szeroko komunikowane

KV kampanii marki Milka, fot.: materiały prasowe

Marka Milka (Mondelez) w tym roku przechodzi największe zmiany od 25 lat. Dotyczą one zarówno samych produktów, jak i działań komunikacyjnych. Firma zaplanowała nową, szeroko zasięgową kampanię 360.

Milka ulepszyła swoją recepturę i postawiła na większą ilość kakao w każdej tabliczce. Zmieniono również opakowania całego portfolio tabliczek Milka. Nabrały one bardziej współczesnego wyglądu, podkreślonego tym, z czym od zawsze kojarzy się marka – kolorem fioletowym i Alpami. Odświeżono też wizerunek ikony Milki – krówki Lila. Nowy design ma ułatwić rozróżnienie smaków czekolad, a także odnalezienie ich na sklepowych półkach. Na opakowaniach umieszczono również logo programu Cocoa Life. Zmiany też dotknęły także kształtu czekolad. Obecnie klasyczne małe tabliczki mają kostki o bardziej owalnym kształcie. Na jednej kostce w tabliczce widnieje teraz wizerunek krówki Lili.

Historyczne zmiany będą szeroko komunikowane. Kampania realizowana będzie w telewizji, mediach społecznościowych i mediach digitalowych, w których od września do listopada będą pojawiać się związane z nią reklamy. Ponadto marka Milka stawia również na działania z zakresu kampanii outdoorowej, które podzielono na fazę teaserową i główną. Pierwsza miała miejsce w sierpniu i oparta była na umieszczonych w 24 miastach citylight’ach, które miały na celu stworzenie wrażenia wejścia na rynek nowej marki czekolady, która porównywała się do delikatności czekolad Milka. Równocześnie rozpoczęto dystrybucję komunikatów skierowanych do mediów digitalowych. Druga faza rozłożona jest w czasie od września do listopada i ma charakter ogólnopolskiej kampanii zasięgowej o masowej skali. Składają się na nią elementy takie jak: obecność w mediach telewizyjnych, digitalowych czy Social Mediach, oraz rozszerzone działania z zakresu OOH. W przestrzeniach miejskich pojawią się plakaty lentikularne, nośniki digitalowe, ekrany LED oraz duże banery reklamowe. Ponadto warszawski tunel pod Rotundą, zostanie pokryty wielkoformatowym billboardem, a przed CH Westfield Arkadia, stanie strefa marki, zabierająca w świat Milki i umożliwiająca spróbowanie nowej odsłony produktu oraz nagranie swojej reakcji, która zostanie wyświetlona na dużym ekranie zamontowanym na pop-upowej konstrukcji.

Milion sampli od Milki

Konsumenci ośmiu dużych miast będą mieli możliwość przetestowania nowej czekolady, która przyjedzie do nich fioletowym mikrobusem. Łącznie rozdane zostanie milion sampli, które obecne będą m.in. w największych sieciach kin Cinema City oraz Helios, księgarni internetowej Świat Książki. We wrześniu będzie miał miejsce również PR event, na którym odświeżony produkt zostanie zaprezentowany zaproszonym mediom i influencerom.

Za działania PR z zakresu media relations odpowiada Big Picture. Zakupem mediów oraz samplingiem w kinach i księgarni zajmuje się Mindshare. Ogilvy odpowiada za strategię komunikacji oraz kreację, a także wraz z agencją Endorfina tworzy pop-up place. Sampling mobilny koordynuje Event Factory, a adaptacją reklamy oraz kreacjami digitalowymi zajmuje się Publicis Groupe.

 

Komentarze

Powiązane

16.09.24, 23:32
| reklama & PR » informacje
Smak pełen wspomnień. Konkurs marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) rozpoczęła aktywację prowadzoną pod hasłem „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs dla konsumentów. Akcja potrwa przez cały wrzesień.
16.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Spokojnie, to HAMMER. Kampania wizerunkowa polskiej marki telefonów
Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa polskiej marki HAMMER, promująca wytrzymałość, dostarczanych przez firmę, telefonów wzmocnionych oraz programy wspierające klientów.
16.09.24, 12:53
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Socha polską ambasadorką gamy kosmetyków ANTI-ÂGE GLOBAL od Yves Rocher. Nowe logo marki
Gama kosmetyków do pielęgnacji twarzy - ANTI-ÂGE GLOBAL od francuskiej marki Yves Rocher - ma swoją polską ambasadorkę. Została nią aktorka, Małgorzata Socha. Jednocześnie marka wprowadza zmiany w swojej.
16.09.24, 12:19
| reklama & PR » informacje
ORLEN oficjalnym sponsorem ZAKSY. Logotyp marki pojawi się na koszulkach meczowych
ORLEN został oficjalnym sponsorem drużyny ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. W ramach współpracy, logotyp koncernu zostanie wyeksponowany na froncie koszulki klubu.
16.09.24, 09:28
| reklama & PR » informacje
Smakujemy z JemyJemy. Profi rusza z akcją akcja cashback zup JemyJemy
10 września br. ruszyła promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”.
16.09.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Performance Media zmienia się w Performance Group. Rebranding i nowa identyfikacja wizualna
Agencja Performance Media, po ponad 20 latach, nową wprowadza nową nazwę i identyfikację wizualną. Rozszerza także portfolio oferowanych produktów i usług. Od tej pory agencja będzie działać pod nazwą Performance Group.
15.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami. Kampania marki Venus z udziałem influencerek
Trwa kampania reklamowa marki Venus z portfolio (Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
14.09.24, 12:28
| reklama & PR » informacje
Halowe Mistrzostwa w Kaufland. Kampania promująca pracę w logistyce
Siec Kaufland ruszyła z kampanią „Halowe Mistrzostwa”, która promuje akcję rekrutacyjną w centrach dystrybucyjnych. Bohaterami kampanii, którzy prezentują zalety pracy w logistyce, są sami pracownicy magazynów.
14.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kultowa gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
Marka Actimel ruszyła z loterią, której motywem przewodnim jest gra Sonic. W ramach akcji można wygrać nagrody, w tym produkty na licencji Sonic. Organizatorem loterii jest NAV agency.
13.09.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Kia promuje w sieci i TV model Sportage
Kia Polska ruszyła z kontynuacją kampanii wspierającą sprzedaż modelu Sportage, oferując klientom propozycje kredytowe i leasingowe. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.