14.09.22, 15:00

Agnieszka Kłusek, Justyna Kiełtyka oraz Karina Durasiewicz awansują w Walk PR

Od lewej: Karina Durasiewcz, Justyna Kiełtyka i Agnieszka Kłusek, fot.: materiały prasowe

Agnieszka Kłusek, Justyna Kiełtyka oraz Karina Durasiewicz awansowały na stanowiska managerskie w dziale komunikacji brandowej agencji Walk PR.

Agnieszka Kłusek posiada blisko 15-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała pracując, m.in. dla firm z branż FMCG, healthcare oraz kultury, zarówno w zakresie PR, jak i PA. Z Walk PR związana jest od 2020 r. Aktualnie jako Senior Account Manager odpowiada za pion klientów motoryzacyjnych.

Justyna Kiełtyka dołączyła do zespołu Walk PR w kwietniu 2019 r. Swoje siedmioletnie doświadczenie w branży PR zdobywała, m.in. we Wrocławiu i w Warszawie, pracując zarówno w agencjach PR, jak i po stronie klienta. Jest absolwentką filologii polskiej na UMCS w Lublinie i edytorstwa oraz komunikacji wizerunkowej na Uniwersytecie Wrocławskim. W Walk PR jako Account Manager odpowiada za obsługę firm, m.in. z obszarów FMCG i nieruchomości.

Karina Durasiewicz jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na UMCS w Lublinie. Swoją przygodę z Walk PR rozpoczęła w 2018 r.u, kiedy jako stażystka dołączyła do zespołu komunikacji brandowej. Od tamtej pory realizowała wiele projektów, z których trzy zdobyły nagrody w konkursie Złote Spinacze. Po czterech latach pracy w Walk PR awansowała na stanowisko Junior Account Managera.

Komentarze

Powiązane

07.02.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Zadbane dłonie o każdej porze roku. Kampania marki Cztery Pory Roku
Trwa kampania marki Cztery Pory Roku prowadzona pod hasłem „Zadbane dłonie o każdej porze roku”, która jest skierowana do osób dbających o kondycję i urodę swojej skóry.
07.02.23, 20:04
| reklama & PR » informacje
Linkleaders marki obsłuży markę ESET na polskim rynku
Do grona klientów praktyki Tech & Services agencji PR i EB Linkleaders dołączyła marka ESET działająca w obszarze rozwiązań cyberbezpieczeństwa. Agencja odpowiada za relacje z mediami i pozycjonowanie ekspertów marki w polskich mediach.
07.02.23, 18:14
| reklama & PR » informacje
Karolina Pilarczyk promuje bezpieczeństwo na drodze w zimowych warunkach w kampanii Alior Bank
Alior Bank promuje ubezpieczenie komunikacyjne. Głównym elementem kampanii są materiały video z udziałem Karoliny Pilarczyk.
07.02.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Ze Snickers ogarniesz zimę. Kampania outdoorowa marki Snickers
Na początku lutego br. ruszyła ogólnopolska kampania marki Snickers, która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach.
07.02.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Sebastian Huber na czele LifeTube Content Lab
LifeTube (Grupa LTTM) uruchomi nowe usługi i narzędzia technologiczne, które mają zwiekszyć przychody pasywne twórcom. W tym celu powołano nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber.
07.02.23, 14:30
| reklama & PR » informacje
Bauer wprowadza znak jakości i rozpoczyna kampanię kampanię promocyjną swoich tytułów
Od lutego br. na okładkach magazynów Wydawnictwa Bauer pojawia się nowy znak - „Dobra Prasa!”. Dodatkowo wydawnictwo rozpoczęło kampanię mająca na celu promocję swoich tytułów.
07.02.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria marki Grześki. Do wygrania vouchery ze strony Wyjątkowy Prezent
1 lutego br. ruszyła loteria marki Grześki należącej do firmy Colian. Do wygrania są vouchery na oferty ze strony Wyjątkowy Prezent.
07.02.23, 08:58
| reklama & PR » ludzie
Nowe osoby na pokładzie Tigers. Krakowski oddział przenosi się do AFI Europe
Na początku br. Do zespołu agencji marketingowej Tigers dołączyli: Katarzyna Mıstaçoğlu, Oscar Dąbkowski, Joanna Dubielewska, Łucja Faszczewska i Patryk Karmoliński. Dodatkowo, krakowski oddział Tigers przenosi się do nowej siedziby - AFI EUROPE.
07.02.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Jakub Zeid (DevaGroup)
Jakub Zeid - SEO Expert w DevaGroup podsumowuje 2022 rok w branży SEO. 
06.02.23, 19:58
| reklama & PR » ludzie
Marcin Lewandowski członkiem zespołu marketingu Decathlon Polska
W 2023 r. marka Decathlon postanowiła powiększyć swój dział pracujący nad obszarem marketingu. Nowym członkiem zespołu został Marcin Lewandowski, który rozpoczął pełnowymiarową pracę na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu Sportowego w Decathlon Polska.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.