15.09.22, 12:10

DIMAQ Voice Online wraca po wakacyjnej przerwie!

Zapowiedź wydarzenia, fot.: materiały prasowe

Pierwsze jesienne spotkanie DIMAQ Voice Online odbędzie się już 27 września, w godzinach 15:00 - 16:30. Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji, które poprowadzą: Justyna Oracz z WE!RE FANTASY, Ania Ledwoń z agencji More Bananas, Magdalena Wysocka i Kamil Jakubiszyn z GetHero.

Prelekcja I, godz. 15:05
„PR vs influencer marketing”

Justyna Oracz, Head of communications, WE!RE FANTASY

Digitalizacja komunikacji i zmiana kanałów powoduje odejście marek od mediów tradycyjnych, a kieruje je do narzędzi takich jak między innymi influencer marketing, który może być wykorzystywany do wielu celów. O tym jak skorzystać z publikacji u influencerów opowie ekspertka podczas swojego wystąpienia „PR vs influencer marketing”.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • Jak wygląda digitalizacja mediów? Jak transformują kanały komunikacji marek i w jakim kierunku zmierzają?
  • Jakie są możliwości działań komunikacyjnych u influencerów?
  • Jakie są różne typy współprac z influencerami na podstawie przykładów przeprowadzonych kampanii.

Prelekcja II, godz. 15:35

„Trendy na wyciągnięcie ręki.”

Ania Ledwoń, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas

Po temat trendów w marketingu najczęściej sięgamy na przełomie roku. Czy słusznie? Zdecydowanie nie! Stała obserwacja trendów, to podejmowanie skuteczniejszych decyzji biznesowych i marketingowych. Dowiedz się, jak robić to z głową.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • Czym są trendy, hajpy czy fady?
  • Jak weryfikować trendy i jak ich szukać?
  • Kto zajmuje się trendami?
  • Jak wykorzystywać trendy w codziennej pracy?

Prelekcja III, godz. 16:05

„Generacja T. Kim są polscy użytkownicy TikToka?”

Magdalena Wysocka, Senior Project Manager & TikTok & Microinfluencers Team Leader, GetHero

Kamil Jakubiszyn, Senior Social Media Analyst, GetHero

Managerowie z wrocławskiej agencji GetHero to niekwestionowani specjaliści w zakresie TikToka. Swój know-how opierają nie tylko na setkach zrealizowanych kampanii, ale przede wszystkim na corocznych badaniach, prowadzonych wspólnie z Uniwersytetem SWPS.

Tegoroczna, IV edycja raportu GetHero została poszerzona także o cykl pogłębionych wywiadów z użytkownikami TikToka. Wnioski płynące zarówno z badań ilościowych, jak i jakościowych, pozwalają spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy na samą platformę oraz jej społeczność – Generację T.

Z tej prelekcji dowiesz się:

1. Rzut oka na demografię. Co wiemy o społeczności TikToka?
2. Czego szukają na TikToku różne grupy użytkowników?
3. Jak postrzegana jest platforma?
4. Czy dostarcza odbiorcom konkretnych korzyści?
5. Jak społeczność ocenia działanie algorytmu?
6. Ile prawdy jest w tym, że TikTok ma wpływ na nasz nastrój?

Akredytacja DIMAQ


Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU. 

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online! 

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki

Komentarze

Powiązane

07.12.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Ciasta Dan Cake dobrze się prezentują. Świąteczna kampania marki Dan Cake
W najnowszej kampanii Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane wypieki. Za przygotowanie i obsługę kampanii odpowiadają agencja Ancymony, Key Story oraz Value Media.
07.12.23, 10:49
| reklama & PR » ludzie
Lidia Tofil wkrótce w szeregach Warsaw Creatives
Od stycznia 2024 r. Lidia Tofil dołączy do agencji Warsaw Creatives i obejmie stanowisko Head of Events.
07.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Prezenty zostają z nami na zawsze. Świąteczna kampania wizerunkowa Carrefour Polska
Ruszyła kampania Carrefour Polska przygotowana z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. W spotach emitowanych do 26 grudnia br., sieć podkreśla jak ważna jest bliskość i radość z chwil spędzanych w gronie najbliższych, w tym także towarzystwo czworonożnych przyjaciół, którzy są równie ważni jak członkowie naszych rodzin. 
07.12.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć. Fortuna z nową kampanią
Fortuna Zakłady Bukmacherskie rozpoczęły kampanię wizerunkowo-promocyjną. W ramach akcji „Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć” przygotowane zostały spoty video z udziałem brand hero marki – Bogini Fortuny.
06.12.23, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w strukturze Biura Reklamy RAS Polska. Firma stawia na pozytywne doświadczenia klientów
Pod przewodnim hasłem „Customer Experience” wprowadzono nową strategię Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska, która weszła w życie 4 grudnia br.
06.12.23, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Grzech Luft na czele kreacji w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, awansował na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
06.12.23, 14:15
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Kanały Grupy Canal+ Polska ofercie przechodzą do portfolio Polsat Media
1 stycznia 2024 r. biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w 13 kanałach TV należących do Grupy Canal+ Polska. Do końca br. za sprzedaż reklam w tych kanałach odpowiada TVN Media.
06.12.23, 11:21
| reklama & PR » informacje
dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini o kolejną markę
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy.
06.12.23, 09:49
| reklama & PR » informacje
Ferrero przedłuża współpracę z MullenLowe Warsaw
Firma Ferrero w Polsce przedłużyła współpracę z agencją MullenLowe Warsaw o kolejny rok. Po wygranym zeszłorocznym przetargu, zakres pracy agencji nadal obejmować będzie kompleksową obsługę kanałów marki KINDER mediach mediach społecznościowych.
06.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tchibo prowadzi świąteczną kampanię na Tik Toku
Należące do OMD Group agencje OMD oraz Resolution, prowadzą świąteczną kampanię Tchibo na platformie Tik Tok.