15.09.22, 12:10

DIMAQ Voice Online wraca po wakacyjnej przerwie!

Zapowiedź wydarzenia, fot.: materiały prasowe

Pierwsze jesienne spotkanie DIMAQ Voice Online odbędzie się już 27 września, w godzinach 15:00 - 16:30. Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji, które poprowadzą: Justyna Oracz z WE!RE FANTASY, Ania Ledwoń z agencji More Bananas, Magdalena Wysocka i Kamil Jakubiszyn z GetHero.

Prelekcja I, godz. 15:05
„PR vs influencer marketing”

Justyna Oracz, Head of communications, WE!RE FANTASY

Digitalizacja komunikacji i zmiana kanałów powoduje odejście marek od mediów tradycyjnych, a kieruje je do narzędzi takich jak między innymi influencer marketing, który może być wykorzystywany do wielu celów. O tym jak skorzystać z publikacji u influencerów opowie ekspertka podczas swojego wystąpienia „PR vs influencer marketing”.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • Jak wygląda digitalizacja mediów? Jak transformują kanały komunikacji marek i w jakim kierunku zmierzają?
  • Jakie są możliwości działań komunikacyjnych u influencerów?
  • Jakie są różne typy współprac z influencerami na podstawie przykładów przeprowadzonych kampanii.

Prelekcja II, godz. 15:35

„Trendy na wyciągnięcie ręki.”

Ania Ledwoń, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas

Po temat trendów w marketingu najczęściej sięgamy na przełomie roku. Czy słusznie? Zdecydowanie nie! Stała obserwacja trendów, to podejmowanie skuteczniejszych decyzji biznesowych i marketingowych. Dowiedz się, jak robić to z głową.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • Czym są trendy, hajpy czy fady?
  • Jak weryfikować trendy i jak ich szukać?
  • Kto zajmuje się trendami?
  • Jak wykorzystywać trendy w codziennej pracy?

Prelekcja III, godz. 16:05

„Generacja T. Kim są polscy użytkownicy TikToka?”

Magdalena Wysocka, Senior Project Manager & TikTok & Microinfluencers Team Leader, GetHero

Kamil Jakubiszyn, Senior Social Media Analyst, GetHero

Managerowie z wrocławskiej agencji GetHero to niekwestionowani specjaliści w zakresie TikToka. Swój know-how opierają nie tylko na setkach zrealizowanych kampanii, ale przede wszystkim na corocznych badaniach, prowadzonych wspólnie z Uniwersytetem SWPS.

Tegoroczna, IV edycja raportu GetHero została poszerzona także o cykl pogłębionych wywiadów z użytkownikami TikToka. Wnioski płynące zarówno z badań ilościowych, jak i jakościowych, pozwalają spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy na samą platformę oraz jej społeczność – Generację T.

Z tej prelekcji dowiesz się:

1. Rzut oka na demografię. Co wiemy o społeczności TikToka?
2. Czego szukają na TikToku różne grupy użytkowników?
3. Jak postrzegana jest platforma?
4. Czy dostarcza odbiorcom konkretnych korzyści?
5. Jak społeczność ocenia działanie algorytmu?
6. Ile prawdy jest w tym, że TikTok ma wpływ na nasz nastrój?

Akredytacja DIMAQ


Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU. 

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online! 

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki

Komentarze

Powiązane

21.03.23, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w Media Choice. Nowe osoby i awanse
W ostatnim czasie w domu mediowym Media Choice miały miejsce znaczące zmiany, polegające na rozszerzeniu działalności niektórych działów, co zaowocowało zatrudnieniem nowych pracowników oraz przeprowadzeniem reorganizacji wewnętrznej.
20.03.23, 20:30
| reklama & PR » informacje
Nic nie musisz. Wszystko możesz. Kampania marki KROSS
W marcu br. ruszyła nowa odsłona kampanii polskiego producenta rowerów KROSS pod hasłem „Nic nie musisz. Wszystko możesz”. Marka rozpoczyna sezon motywując do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję.
20.03.23, 19:35
| reklama & PR » informacje
Soundly by Platige. Studio Platige Sound od teraz działa pod nową nazwą
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
20.03.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Labcon i Mediaplus drugi rok z rzędu realizują kampanię dla marki Nutribullet
Trwa kampania świadomościowa marki Nutribullet, która znana jest z produkcji blenderów osobistych zaprojektowanych tak, aby zachować pełnię składników odżywczych i witamin w przygotowywanych potrawach. Po raz kolejny kampania jest realizowana przez agencję Labcon i dom mediowy Mediaplus.
20.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nie wiem. Nie jestem lekarzem. Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk zaangażowani w kampanię Galdermy
Galderma producent innowacyjnych produktów dermatologicznych do pielęgnacji, estetyki i leczenia schorzeń skóry rozpoczął kampanię „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”, mającej na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk.
20.03.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Traw beton, krzew zieleń. Ruszyła kampania grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1.
20.03.23, 12:50
| reklama & PR » informacje
Śmietana na 100%. Śmietana Łaciata promuje drugi cykl filmów Łaciatej Akademii
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie kolejny raz powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. 
20.03.23, 11:37
| reklama & PR » informacje
Mateusz Gessler ambasadorem marki Somat
Marka Somat znana z produktów do zmywania naczyń w zmywarkach, nawiązuje długofalową współpracę z Mateuszem Gesslerem, szefem kuchni, właścicielem restauracji i prowadzącym programy o tematyce kulinarnej.
20.03.23, 09:38
| reklama & PR » informacje
Łowicz wprowadza Extra Kwaśne dżemy do swojej oferty
Marka Łowicz (Maspex) wprowadza do swojej oferty Extra Kwaśne dżemy, które będą dostępne w dwóch wersjach.
20.03.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Oszczędzaj cały dzień z Intermarché. Kampania sieci Intermarché
Intermarché rusza z nową kampanią w której promuje codzienne oszczędzanie. Rusza również nowy program lojalnościowy sieci.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.