16.09.22, 21:00

Rusza Oszczędnik. Wyborcza.biz z podpowiedziami dotyczącymi domowych wydatków

I.Sudak,fot.: materiały Wyborcza.pl

W czwartek, 15 września 2022 r. Wyborcza.biz rozpoczęła nową antyinflacyjną akcję redakcyjną. W ramach ,,Oszczędnika" dziennikarze z redakcji ekonomicznej ,,Wyborczej" będą podpowiadać jak zmniejszyć domowe wydatki np. za prąd, gaz czy codzienne zakupy. Start projektu wspiera specjalna kampania promocyjna Wyborcza.biz.

,,Polacy coraz częściej szukają informacji jak poradzić sobie z inflacyjną presją. Chcemy im pomóc i pokazać, że czasem nawet najprostsza zmiana przyzwyczajeń daje ogromne oszczędności. Mamy w redakcji ekspertów od banków, prądu, gazu czy usług cyfrowych, którzy doradzą naszym czytelnikom, jak to zrobić w ramach akcji ,,Oszczędnik" Wyborcza.biz'' - mówi Sebastian Ogórek, szef Wyborcza.biz.

Od 15 września br. na Wyborcza.pl i Wyborcza.biz będą ukazywać się publikacje o tym, jak przeglądać własne wydatki i umiejętnie je ograniczać, a także gdzie szukać dodatkowych pieniędzy. Dziennikarze z redakcji ekonomicznej ,,Wyborczej” pokażą, m.in. jak obniżyć rachunki za prąd, gaz, czynsz i wodę oraz jak wydawać mniej na raty kredytów czy na zakupy. Teksty będą wskazywać konkretne rozwiązania bazujące na dokładnych wyliczeniach. Wszystkie opatrzone zostaną grafikami, które w prosty sposób wyjaśnią, w jaki sposób się przepłaca.

Akcja ,,Oszczędnik" ma przygotować Polki i Polaków na rosnącą falę drożyzny, na wzrost rachunków i skoki inflacji. Jednocześnie projekt ma wymiar społecznościowy - redakcja Wyborcza.biz będzie zachęcać odbiorców do dzielenia się swoimi sposobami na oszczędzanie. Dziennikarze pomogą też rozwiązać problemy finansowe zgłaszane przez czytelników.

Start akcji wspiera kampania promocyjna Wyborcza.biz, która obejmie serwisy internetowe, nośniki reklamy zewnętrznej, prasę i radio. Ruszyła także autopromocja projektu m.in. na Wyborcza.pl i w tradycyjnym wydaniu dziennika. Na layoutach reklamowych pojawiły się zdjęcia ekspertów serwisu - Piotra Miączyńskiego, Anny Popiołek oraz Ireneusza Sudaka. Działania przygotował dział marketingu „Wyborczej”.

Komentarze

Powiązane

18.04.24, 15:00
| prasa » informacje
Piąte urodziny Forbes Women. Specjalna wystawa plenerowa w warszawskich Łazienkach
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu „Forbes Women” (Ringier Axel Springer). Najnowsze urodzinowe wydanie czasopisma zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich pięciu lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska.
18.04.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 kwietnia?
17.04.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 kwietnia?
16.04.24, 20:28
| prasa » informacje
Świat Wiedzy Extra. 150 pytań i odpowiedzi
17 kwietnia br. na rynku prasowym ukaże się najnowsze wydanie magazynu „Świat Wiedzy Extra” (Wydawnictwo Bauer).
16.04.24, 15:30
| prasa » informacje
Wysokie Obcasy świętują 25. urodziny
Wysokie Obcasy obchodzą w kwietniu br. 25 urodziny. Redakcja serwisu przypomina 25 przełomowych tekstów magazynu, a 13 kwietnia br. ukazało się jubileuszowe wydanie z 25 najlepszymi okładkami.
16.04.24, 06:30
| radio » informacje | prasa » informacje | reklama & PR » informacje
MT Biznes rozpoczyna współpracę z Michałem Proszowskim i Damianem Kwiekiem
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę w obszarze cyklu podcastów o książkach oraz budowania społeczności czytelników z Damianem Kwiekiem, dawnym dziennikarzem Trójki oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego. 
16.04.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 kwietnia?
15.04.24, 13:12
| prasa » ludzie
Dział sprzedaży Wyborczej wzmacnia warszawski region
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.
15.04.24, 11:54
| prasa » informacje
Polska Press Grupa rozstaje się z redaktorem naczelnym Dziennika Łódzkiego i Expressu Ilustrowanego
Zarząd Polska Press Grupy informuje pożegnał się z kolejnym redaktorem naczelnym – tym razem „Dziennika Łódzkiego i „Expressu Ilustrowanego.
15.04.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 kwietnia?
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

Polecamy