16.09.22, 21:00

Rusza Oszczędnik. Wyborcza.biz z podpowiedziami dotyczącymi domowych wydatków

I.Sudak,fot.: materiały Wyborcza.pl

W czwartek, 15 września 2022 r. Wyborcza.biz rozpoczęła nową antyinflacyjną akcję redakcyjną. W ramach ,,Oszczędnika" dziennikarze z redakcji ekonomicznej ,,Wyborczej" będą podpowiadać jak zmniejszyć domowe wydatki np. za prąd, gaz czy codzienne zakupy. Start projektu wspiera specjalna kampania promocyjna Wyborcza.biz.

,,Polacy coraz częściej szukają informacji jak poradzić sobie z inflacyjną presją. Chcemy im pomóc i pokazać, że czasem nawet najprostsza zmiana przyzwyczajeń daje ogromne oszczędności. Mamy w redakcji ekspertów od banków, prądu, gazu czy usług cyfrowych, którzy doradzą naszym czytelnikom, jak to zrobić w ramach akcji ,,Oszczędnik" Wyborcza.biz'' - mówi Sebastian Ogórek, szef Wyborcza.biz.

Od 15 września br. na Wyborcza.pl i Wyborcza.biz będą ukazywać się publikacje o tym, jak przeglądać własne wydatki i umiejętnie je ograniczać, a także gdzie szukać dodatkowych pieniędzy. Dziennikarze z redakcji ekonomicznej ,,Wyborczej” pokażą, m.in. jak obniżyć rachunki za prąd, gaz, czynsz i wodę oraz jak wydawać mniej na raty kredytów czy na zakupy. Teksty będą wskazywać konkretne rozwiązania bazujące na dokładnych wyliczeniach. Wszystkie opatrzone zostaną grafikami, które w prosty sposób wyjaśnią, w jaki sposób się przepłaca.

Akcja ,,Oszczędnik" ma przygotować Polki i Polaków na rosnącą falę drożyzny, na wzrost rachunków i skoki inflacji. Jednocześnie projekt ma wymiar społecznościowy - redakcja Wyborcza.biz będzie zachęcać odbiorców do dzielenia się swoimi sposobami na oszczędzanie. Dziennikarze pomogą też rozwiązać problemy finansowe zgłaszane przez czytelników.

Start akcji wspiera kampania promocyjna Wyborcza.biz, która obejmie serwisy internetowe, nośniki reklamy zewnętrznej, prasę i radio. Ruszyła także autopromocja projektu m.in. na Wyborcza.pl i w tradycyjnym wydaniu dziennika. Na layoutach reklamowych pojawiły się zdjęcia ekspertów serwisu - Piotra Miączyńskiego, Anny Popiołek oraz Ireneusza Sudaka. Działania przygotował dział marketingu „Wyborczej”.

Komentarze

Powiązane

18.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 marca?
17.03.23, 07:30
| prasa » informacje
Fundusz na rzecz ukraińskich mediów podsumowuje swoje działania
W marcu 2023 r. minęło 12 miesięcy, od kiedy dziennikarze z Polski, Szwecji, Finlandii, Danii i Norwegii powołali Fundusz na rzecz ukraińskich mediów (Ukrainian Media Fund, UMF), by pomóc przetrwać mediom w Ukrainie.
17.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 marca?
16.03.23, 12:15
| prasa » informacje
GLAMOUR zmienia na wszystkich rynkach swój logotyp
Marka GLAMOUR (Burda Media Polska) zmienia logotyp na wszystkich rynkach, na których występują jej magazyny i serwisy. Zmiana logotypu to również nowe otwarcie i wyznaczenie kierunku, w którym brand ma zmierzać w najbliższych latach.
16.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 marca?
15.03.23, 11:23
| prasa » informacje
Kupony rabatowe na Stylowe Zakupy w Twoim Stylu i Pani
Akcja „Stylowe Zakupy” potrwa sześć dni na przełomie marca i kwietnia br. Kupony rabatowe pojawią się w magazynach Wydawnictwa Bauer - „Twoim Stylu” oraz „Pani”.
15.03.23, 10:29
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 marca?
14.03.23, 07:30
| prasa » informacje
Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza i Wyborcza.pl w finale INMA Global Media Awards 2023
Do tegorocznej edycji konkursu INMA Global Media Awards 2023 zgłoszono 775 projektów z 40 krajów. Wśród finalistów znalazły się aż trzy projekty mediów Agory – Gazeta.pl, „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl. Laureaci nagrody zostaną ogłoszeni w piątek, 26 maja br.
14.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 marca?
13.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 marca?
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.