20.09.22, 10:00

Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska członkami IAA Polska

Logotypy nowych członków IAA, fot.: materiały prasowe

Trzy nowe organizacje dołączyły do IAA Polska. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii mediów włączają się od teraz Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska. Od początku br. grono członków IAA Polska poszerzyło się o 15 nowych podmiotów.

Od kilku lat prężnie działamy na rynku komunikacji marketingowej, dlatego IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to dla nas idealne miejsce do rozwoju własnych kompetencji w tym zakresie. Chcemy czerpać najlepsze wzorce z rynku i sami dzielić się naszym dużym doświadczeniem marketingowym” – mówi Patrycja Gałązka, Dyrektor Marketingu i ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Kino Polska.

Przystąpienie do IAA Polska Wirtualnej Polski skomentowała Agnieszka Gajzler, Dyrektor Departamentu Media Product Business Growth. „Konsekwentnie budujemy pozycję największego wydawcy internetowego w Polsce oraz etycznego partnera w biznesie. Dołączenie do IAA Polska jest dla nas kolejnym krokiem w realizacji tej strategii. Otwiera również nowe, inspirujące pola dialogu z marketerami, agencjami i innymi mediami” – mówi Gajzler.

Poszerza się również grono członków zwyczajnych Stowarzyszenia - dołączają dwaj marketingowcy z 20-lenim doświadczeniem: Szymon Jóźwiak i Paweł Pluciński.

Wirtualna Polska to holding technologiczny działający na styku mediów, reklamy i technologii. Działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska to nie tylko Internet - nadaje Telewizję WP oraz oferuje radio internetowe OpenFM i usługę poczty elektronicznej.

TIDAL to prowadzona przez artystów globalna platforma muzyczno-rozrywkowa, która ma na celu stworzenie zrównoważonego, zorientowanego na artystę i fanów modelu biznesowego dla branży muzycznej. TIDAL umożliwia artystom przedefiniowanie ich miejsca w branży muzycznej. Dostępna w 61 krajach usługa zawiera katalog ponad 90 milionów utworów i 450 tys. wysokiej jakości filmów, a także oryginalne serie wideo, podcasty, tysiące wyselekcjonowanych playlist.

Grupa Kino Polska to grupa medialna, działająca również na rynkach międzynarodowych. Grupa zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również właścicielem serwisu FilmBox+ oraz nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. W portfolio Grupy znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i DIZI oraz kanały marki FilmBox. Grupa Kino Polska jest również producentem filmowym.

Komentarze

Powiązane

03.10.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Screen Network zainstaluje ekrany reklamowe w placówkach Poczty Polskiej
Screen Network, właściciel sieci ekranów reklamowych Digital OOH, rozszerza swoją ofertę o ekrany w placówkach Poczty Polskiej. Umowa zakłada instalację ekranów reklamowych w 500 lokalizacjach w 106 miastach. Na ekranach wyświetlane będą zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych. Umowa została zawarta na pięć lat.
02.10.23, 18:32
| reklama & PR » informacje
PetExpert by Trupanion wybiera Good-PR
Na początku października 2023 r., agencja public relations Good-PR rozpoczęła współpracę z firmą PetExpert by Trupanion.
02.10.23, 16:23
| reklama & PR » ludzie
Miłosz Jacyna od października na czele Havas PLAY
W październiku br. do zespołu agencji Havas Media Network dołączył Miłosz Jacyna, który objął stanowisko Digital Content Managing Director, Havas PLAY.
29.09.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Serki Wiejskie z Piątnicy, no bo skąd! w kampanii TV
Od 22 września do 19 października br. emitowana jest kampania telewizyjna Serków Wiejskich z Piątnicy – wysokobiałkowego oraz z dodatkiem owoców. W spotach podkreślone zostały cechy produktów.
29.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
PR Calling wesprze platformę crowdfundingową Crowdway
Do grona klientów PR Calling dołączył Crowdway.pl – internetowa platforma crowdfundingu inwestycyjnego w Polsce. Agencja wspiera komunikacyjnie emisję akcji wybranych spółek szybkiego wzrostu z wielu branż.
29.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Starcom obsłuży Leroy Merlin
Agencja mediowa Starcom wygrała przetarg na media digital Leroy Merlin – sieci 78 marketów budowlanych w Polsce.
28.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Onesano promuje nowe produkty
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią TV i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
28.09.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
AMS zwiększa digitalowy zasięg o łódzką Manufakturę
Spółka AMS rozszerza zasięg o łódzką Manufakturę, największe centrum handlowe w Polsce. AMS Digital Indoor ma zapewnić markom emisję 4,7 milionów treści reklamowych miesięcznie oraz możliwość prowadzenia działań z obszaru content marketingu i ambientu.
28.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi zwycięża w przetargu Answear
Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com na 2024 rok.
28.09.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Gaca nowym dyrektorem kreatywnym w Artegence
Agencja Artegence ma nowego dyrektora kreatywnego. Stanowisko objął Mateusz Gaca, którego zadaniem jest wzmacnianie kreatywnego zespołu agencji oraz dostarczanie unikatowych rozwiązań w prowadzonych projektach.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 01.11.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.