20.09.22, 10:00
Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska członkami IAA Polska
Trzy nowe organizacje dołączyły do IAA Polska. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii mediów włączają się od teraz Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska. Od początku br. grono członków IAA Polska poszerzyło się o 15 nowych podmiotów.
„Od kilku lat prężnie działamy na rynku komunikacji marketingowej, dlatego IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to dla nas idealne miejsce do rozwoju własnych kompetencji w tym zakresie. Chcemy czerpać najlepsze wzorce z rynku i sami dzielić się naszym dużym doświadczeniem marketingowym” – mówi Patrycja Gałązka, Dyrektor Marketingu i ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Kino Polska.
Przystąpienie do IAA Polska Wirtualnej Polski skomentowała Agnieszka Gajzler, Dyrektor Departamentu Media Product Business Growth. „Konsekwentnie budujemy pozycję największego wydawcy internetowego w Polsce oraz etycznego partnera w biznesie. Dołączenie do IAA Polska jest dla nas kolejnym krokiem w realizacji tej strategii. Otwiera również nowe, inspirujące pola dialogu z marketerami, agencjami i innymi mediami” – mówi Gajzler.
Poszerza się również grono członków zwyczajnych Stowarzyszenia - dołączają dwaj marketingowcy z 20-lenim doświadczeniem: Szymon Jóźwiak i Paweł Pluciński.
Wirtualna Polska to holding technologiczny działający na styku mediów, reklamy i technologii. Działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska to nie tylko Internet - nadaje Telewizję WP oraz oferuje radio internetowe OpenFM i usługę poczty elektronicznej.
TIDAL to prowadzona przez artystów globalna platforma muzyczno-rozrywkowa, która ma na celu stworzenie zrównoważonego, zorientowanego na artystę i fanów modelu biznesowego dla branży muzycznej. TIDAL umożliwia artystom przedefiniowanie ich miejsca w branży muzycznej. Dostępna w 61 krajach usługa zawiera katalog ponad 90 milionów utworów i 450 tys. wysokiej jakości filmów, a także oryginalne serie wideo, podcasty, tysiące wyselekcjonowanych playlist.
Grupa Kino Polska to grupa medialna, działająca również na rynkach międzynarodowych. Grupa zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również właścicielem serwisu FilmBox+ oraz nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. W portfolio Grupy znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i DIZI oraz kanały marki FilmBox. Grupa Kino Polska jest również producentem filmowym.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze