21.09.22, 15:00

KatoLoteria. Galeria Katowicka rusza z loterią promocyjną

KV promujący loterię, fot.: materiały prasowe

Agencja UNIQUE ONE na zlecenie Galerii Katowickiej, organizuje loterię promocyjną pod nazwą „KatoLoteria”.

Okres przyjmowania zgłoszeń i sprzedaży promocyjnej wystartowały 12 września i potrwają do 24 września 2022 r. godz. 20:00. Loteria podzielona jest na dwa etapy – w pierwszym etapie do wygrania są nagrody in-stant win, zaś w drugim nagroda główna.

Aby wziąć udział w loterii, uczestnik musi w okresie sprzedaży promocyjnej dokonać zakupu w Galerii Katowickiej za minimum 100 zł brutto (kwota z maksymalnie dwóch dowodów zakupu), zachować dowód zakupu i dokonać prawidłowego zgłoszenia. Zgłoszenia można dokonać w punkcie obsługi loterii w Galerii Katowickiej, lub poprzez stronę internetową Galerii. Każde zgłoszenie bierze udział w dwóch losowaniach w loterii, tj. w jednym losowaniu nagród instant win i jednym losowaniu nagrody głównej.

Łączna wartość puli nagród w „Katoloterii” to ponad 43 tys. zł, a wśród nagród instant win: są karty prezentowe do Galerii Katowickiej o wartości 30 zł, 50 zł lub 100 zł, vouchery do restauracji oraz kawiarni, a także aparaty Instax mini 11, słuchawki Xiaomi oraz inteligentne opaski Xiaomi. Nagroda główna to włoski skuter w kolorze żółtym.

Loteria będzie komunikowana w social mediach oraz OOH. Mechanizm lo-terii przygotowała agencja Unique One a kreację agencja Walk.

Komentarze

Powiązane

29.11.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Wiśniewski w zespole agencji *ancy
Michał Wiśniewski zasilił dział Business Development w Ancymonach (*ancy).
29.11.24, 01:00
| reklama & PR » ludzie
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
28.11.24, 13:00
| reklama & PR |
Hannibal Lecter na tropie dawców szpiku w kampanii DKMS z influencerami
Hannibal Lecter stał się inspiracją do mrocznej kampanii przygotowanej przez Lifetube dla Fundacji DKMS, wspierającej dawców szpiku. W projekt zaangażowali się młodzi influencerzy, w tym aktor Maciek Musiałowski oraz tiktokerka HaaiPaaapi.
28.11.24, 12:15
| reklama & PR |
Woda opadła, psy zostały: Kampania na rzecz odbudowy schronisk
Ponad 1,3 mln zł potrzeba, aby odbudować schroniska w województwach dolnośląskim i opolskim, które ucierpiały podczas powodzi, odbierając bezdomnym psom ich azyl. Kampania „Woda opadła, psy zostały” ma na celu zebranie funduszy na remont i przywrócenie tych miejsc do stanu sprzed katastrofy.
28.11.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Joanna Kazak dyrektorką zarządzającą Mindshare. Adrian Kawecki odchodzi z agencji
Joanna Kazak, top managerka agencji Mindshare, obejmuje rolę dyrektor zarządzającej Mindshare w Polsce. Z kolei Adrian Kawecki po 20 latach pracy w agencji podejmie nowe wyzwania zawodowe.
28.11.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Marcin Jeziorski prezesem Lifetube
Jakub Różycki, dotychczasowy prezes, żegna się z Lifetube. Jego miejsce zajmuje jeden z partnerów i wiceprezes Mediacap, głównego udziałowca Lifetube, Marcin Jeziorski.
28.11.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Crunchips zagra czwarty raz z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Edycja Limitowana z projektem Jurka Owsiaka
Crunchips, marka chipsów z portfolio Lorenz, po raz czwarty włącza się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
28.11.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Oficjalnie. Consumer Panel Services GfK zmienia nazwę marki na YouGov
Dziesięć miesięcy po przejęciu przez YouGov, firma Consumer Panel Services (CPS GfK) oficjalnie zmienia nazwę marki na YouGov. Firma oficjalnie staje się integralną częścią YouGov.
27.11.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Treflandia debiutuje na Roblox. Trefl wkracza do świata Metaverse
Trefl, marka działająca na rynku puzzli, gier i zabawek w Polsce, debiutuje na platformie Roblox z grą „Treflandia – Wielka Przygoda”, wkraczając tym samym do świata Metaverse.
27.11.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Alpaka, kaczka, koza i jeż. Nie tylko w kampanii TK MAXX, ale także w charytatywnej kolekcji
Bohaterowie świątecznej kampanii TK Maxx ponownie wracają. Stylowa alpaka, elegancka kaczka, modna koza oraz charakterny jeż tym razem pojawiają się nie tylko w spocie reklamowym marki, ale ich pluszowa wersja dostępna jest również we wszystkich sklepach TK Maxx w Polsce.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.