23.09.22, 11:00

TikTok aktualizuje zasady dotyczące kont politycznych

TikTok aktualizuje zasady dotyczące kont politycznych, fot.: pixabay.com

Od 21 września 2022 r. TikTok rozwija zasady i polityki obowiązujące na platformie. Aplikacja wdraża zestaw dodatkowych  rozwiązań dotyczących kont rządowych, a także prowadzonych przez polityków i partie polityczne. Politycy nie będą mogli umieszczać reklam politycznych ani wzbogacać się dzięki aplikacji.

TikTok to platforma rozrywkowa, służąca użytkownikom do wspólnego przeżywania istotnych wydarzeń. Mogą one mieć związek z różnymi aspektami życia, w tym także np. z wyborami czy innymi wydarzeniami politycznymi. TikTok ma pozostawać przestrzenią wspierającą budowanie otwartej i przyjaznej społeczności. W ramach tych starań, platforma konsekwentnie walczy z dezinformacją promując wartościowe treści.

TikTok nie akceptuje reklam politycznych, zarówno w formie płatnych reklam, jak i treści sponsorowanych przez polityków. W wyniku najnowszej aktualizacji, konta należące do polityków i partii politycznych stracą dostęp do funkcji reklamowych na TikToku na poziomie całych kont reklamowych.

TikTok dopuszcza jednak wyjątkowe sytuacje, w których przedstawiciele rządowi będą potrzebować dostępu do narzędzi reklamowych. Przykładem takiej sytuacji może być konieczność reklamowego wsparcia kampanii szczepień, jak miało to miejsce w czasie pandemii. W takich przypadkach działania reklamowe będą możliwe, jednak wyłącznie we współpracy z przedstawicielem TikToka.

Poza ograniczeniami związanymi z reklamami TikTok odebrał także politykom i partiom politycznym możliwość monetyzacji swoich treści na platformie. Ich konta nie będą miały możliwości otrzymywania darowizn i napiwków, korzystania z opcji zakupowych czy funduszu Creator Fund.

W ciągu najbliższych tygodni TikTok uniemożliwi także publikowanie treści, których celem jest zbieranie funduszy na kampanie wyborcze. Dotyczy to zarówno video, w których politycy bezpośrednio zachęcają do wspierania ich kampanii wyborczych, jak i treści publikowanych przez partie polityczne, które kierują na specjalne sekcje na ich stronach internetowych.

Platforma podkreśla, że TikTok to w pierwszej kolejności miejsce bezpiecznej rozrywki. Dzięki wprowadzonym restrykcjom, TikTok dąży do zachowania równowagi pomiędzy swobodą dyskusji na tematy istotne dla społeczności, a ochroną kreatywnej, rozrywkowej platformy, której oczekują użytkownicy.

Komentarze

Powiązane

03.02.23, 15:49
| internet » informacje
Rok dla ciała. Nowy podcast Ofeminin.pl
„Rok dla ciała” to nowy podcast Ofeminin, który prowadzi Karolina Kaja Gołuchowska, redaktorka naczelna serwisu.
03.02.23, 12:42
| internet » informacje
Akademia Biznesu w money.pl
1 lutego br. wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce.
02.02.23, 21:00
| internet » ludzie
Karolina Borowska na czele serwisu Plotek.pl
Nową redaktorką naczelną serwisu Plotek.pl z portfolio Gazeta.pl (Agora) jest Karolina Borowska.
02.02.23, 19:00
| internet » ludzie
Zuzanna Ałdycka naczelną serwisu Dziecko.pl
Od 1 lutego br., na czele eDziecko.pl, serwisu tematycznego z portfolio Gazeta.pl (Agora) stanęła Zuzanna Ałdycka. Do jej obowiązków poza organizacją pracy redakcji należy, m.in. utrzymanie pozycji zasięgowej serwisu.
02.02.23, 12:04
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Iberion wygrywa w sądzie z TVP
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczył materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu Jacka Kurskiego,. byłego już prezesa TVP.
31.01.23, 16:00
| internet » ludzie
Agnieszka Maciaszek szefową Pomponika
Od 1 lutego br. Agnieszka Maciaszek obejmie w portalu Interia stanowisko szefowej show-biznesowego serwisu Pomponik. Maciaszek odpowiedzialna będzie za treści i zasięg serwisu oraz za współpracę z Telewizją Polsat.
31.01.23, 07:30
| internet » informacje
Przegląd ligowy. Nowy program piłkarski w Przeglądzie Sportowym Onet
„Przegląd ligowy” to nowy program w ofercie wideo Przeglądu Sportowego Onet prowadzony przez Radosława Majdana, Jarosława Kolińskiego i Łukasza Olkowicza. Premierowe odcinki będą emitowane w każdy piątek.
30.01.23, 07:45
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Rusza czwarta edycja konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award
Ringier Axel Springer Polska otwiera nabór zgłoszeń do czwartej edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jána Kuciaka są wyróżniane najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy.
29.01.23, 17:00
| internet » informacje
Medonet.pl rusza z czwartą edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet.pl, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę.
27.01.23, 17:19
| internet » informacje
Z Ludzką Twarzą. Serwis WP abcZdrowie rusza z nowym cyklem
Redakcja serwisu WP abcZdrowie rozpoczęła nowy cykl reportażowym „Z Ludzką Twarzą”. W programie przedstawieni zostaną bohaterowie zmagający się z poważnymi chorobami, ludzie „niezwykle zwyczajni”, którzy nie chcą litości ani współczucia.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.