23.09.22, 11:00

TikTok aktualizuje zasady dotyczące kont politycznych

TikTok aktualizuje zasady dotyczące kont politycznych, fot.: pixabay.com

Od 21 września 2022 r. TikTok rozwija zasady i polityki obowiązujące na platformie. Aplikacja wdraża zestaw dodatkowych  rozwiązań dotyczących kont rządowych, a także prowadzonych przez polityków i partie polityczne. Politycy nie będą mogli umieszczać reklam politycznych ani wzbogacać się dzięki aplikacji.

TikTok to platforma rozrywkowa, służąca użytkownikom do wspólnego przeżywania istotnych wydarzeń. Mogą one mieć związek z różnymi aspektami życia, w tym także np. z wyborami czy innymi wydarzeniami politycznymi. TikTok ma pozostawać przestrzenią wspierającą budowanie otwartej i przyjaznej społeczności. W ramach tych starań, platforma konsekwentnie walczy z dezinformacją promując wartościowe treści.

TikTok nie akceptuje reklam politycznych, zarówno w formie płatnych reklam, jak i treści sponsorowanych przez polityków. W wyniku najnowszej aktualizacji, konta należące do polityków i partii politycznych stracą dostęp do funkcji reklamowych na TikToku na poziomie całych kont reklamowych.

TikTok dopuszcza jednak wyjątkowe sytuacje, w których przedstawiciele rządowi będą potrzebować dostępu do narzędzi reklamowych. Przykładem takiej sytuacji może być konieczność reklamowego wsparcia kampanii szczepień, jak miało to miejsce w czasie pandemii. W takich przypadkach działania reklamowe będą możliwe, jednak wyłącznie we współpracy z przedstawicielem TikToka.

Poza ograniczeniami związanymi z reklamami TikTok odebrał także politykom i partiom politycznym możliwość monetyzacji swoich treści na platformie. Ich konta nie będą miały możliwości otrzymywania darowizn i napiwków, korzystania z opcji zakupowych czy funduszu Creator Fund.

W ciągu najbliższych tygodni TikTok uniemożliwi także publikowanie treści, których celem jest zbieranie funduszy na kampanie wyborcze. Dotyczy to zarówno video, w których politycy bezpośrednio zachęcają do wspierania ich kampanii wyborczych, jak i treści publikowanych przez partie polityczne, które kierują na specjalne sekcje na ich stronach internetowych.

Platforma podkreśla, że TikTok to w pierwszej kolejności miejsce bezpiecznej rozrywki. Dzięki wprowadzonym restrykcjom, TikTok dąży do zachowania równowagi pomiędzy swobodą dyskusji na tematy istotne dla społeczności, a ochroną kreatywnej, rozrywkowej platformy, której oczekują użytkownicy.

Komentarze

Powiązane

22.05.24, 06:30
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC AdEx: wartośc reklamy online w 2023 r. wyniosła 7,8 mld zł
W 2023 r. rynek reklamowy online utrzymał dwucyfrowe tempo rozwojowe, dzięki czemu wartość całego segmentu wyniosła 7,8 mld zł.
22.05.24, 00:09
| internet » informacje
Wirtualna Polska Media: 120 osób objętych procesem restrukturyzacji i zwolnień. Firma zwalnianym proponuje szkolenia dotyczące aktywnego poszukiwania pracy
Wirtualna Polska Media poinformowała, że przeprowadziła przegląd prowadzonych projektów oraz redukcję zatrudnienia w wybranych obszarach. Ma to pozwolić spółce na ograniczenie kosztów oraz skoncentrowanie się na strategicznych projektach wydawniczych, reklamowych i technologicznych.
21.05.24, 16:00
| internet » ludzie
Zmiany w dziale Video Havas Media Network. Radosław Zamieciński na stanowisku Head of Video
Zgodnie z wprowadzoną na początku br. strategią Data Driven, agencja Havas Media Network inwestuje w rozwój narzędzi do optymalizacji kampanii wideo, zmienia się także struktura działu odpowiedzialnego za kampanie wideo.
20.05.24, 20:17
| internet » informacje
Grupa PTWP w I kwartale 2024 r. wypracowała 21,5 mln zł netto przychodów
Grupa PTWP w I kw. 2024 r. wypracowała 21,5 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co oznacza 9 proc. wzrost rdr. Równocześnie w raportowanym okresie Grupa odnotowała wzrost kosztów działalności operacyjnej, przeznaczonych na inwestycje oraz jednorazowe koszty związane z procesem przeniesienia notowań na główny parkiet GPW.
20.05.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje
Specjalny serwis Polskiego Radia z okazji Roku Melchiora Wańkowicza
Z okazji Roku Melchiora Wańkowicza i 80. rocznicy bitwy o Monte Cassino Polskie Radio przygotowało serwis specjalny montecassino.polskieradio.pl poświęcony jednemu z najwybitniejszych polskich reportażystów, korespondentowi wojennemu 2 Korpusu Polskiego – Melchiorowi Wańkowiczowi. 
12.05.24, 18:00
| internet » informacje
Zielony Onet poinformuje internautów na temat polityki klimatycznej w Polsce i na świecie
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań naukowych.
10.05.24, 22:22
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba. Platformy OLX promue kategorię Wypożyczalnia
"Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba" - tak brzmi hasło najnowszej kampanii marki OLX. Projekt dotyczy reklamy kategorii w serwisie - Wypożyczalnia. Za koncepcję kreatywną i egzekucję kampanii odpowiada VML.
10.05.24, 15:30
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Łukasz Wyrzykowski dołącza do rankomat.pl. Pokieruje pracami Departamentu Marketingu
Na początku maja br. do zespołu zarządzającego porównywarki ubezpieczeń i produktów finansowych rankomat.pl dołączył Łukasz Wyrzykowski i objął stanowisko Chief Marketing Officer. Wtej roli będzie kierował pracami Departamentu Marketingu.
07.05.24, 14:45
| internet » informacje
Polska inspiruje Polskę. Mobilne studio Onetu odwiedzi 15 miast
Redakcja Onetu wyrusza ze studiem mobilnym i jedzie do najbardziej inspirujących miejsc w Polsce. Celem akcji jest pokazanie lokalnej pozytywnej Polski, w której dzięki zaangażowaniu lokalnej społeczności dzieją się ciekawe i inspirujące rzeczy. W ramach trzytygodniowej akcji, która ruszyła 6 maja i potrwa do 24 maja br., Onet odwiedzi w sumie 15 miejscowości na trzech trasach o łącznej długości 3,5 tys. kilometrów.
06.05.24, 08:30
| prasa » informacje | internet » informacje
KNF zatwierdziła prospekt PTWP. Grupa wejściem chce przejść na główny rynek GPW
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt notowanej na NewConnect spółki PTWP, który został sporządzony w związku z zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu akcji serii A i B na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 29.06.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.