26.09.22, 11:00

Magda Gessler twarzą kampanii AleRabat.com

Magda Gessler w kampanii AleRabat.com

Magda Gessler rozpoczęła współpracę z marką AleRabat.com, która oferuje kody rabatowe i cashback za zakupy online. Za dobór i koordynację współpracy z gwiazdą, kreację i kompleksową realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube (Grupa LTTM).

Magda Gessler podjęła współpracę z marką AleRabat, która oferuje rabaty i cashback za zakupy online. W reklamach kampanii gwiazda pokazała, że bezkompromisowo podchodzi nie tylko do kuchni, ale również do zakupów internetowych, gdzie korzysta z najatrakcyjniejszych rabatów. Spoty reklamowe, w których wystąpiła restauratorka, emitowane są w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy YouTube.

Z Alerabat.com współpracujemy ponad dwa lata. Do tej pory odpowiadaliśmy za dobór Influencerów oraz realizację kampanii na rynek polski i rynki zagraniczne. Tym razem poszliśmy z klientem o krok dalej i zaproponowaliśmy kampanię z jedną z największych osobowości telewizyjnych w Polsce. Magda jest znana nie tylko jako autorytet kulinarny, wyróżnia się także niesamowitym stylem, dlatego idealnie wpasowuje się w produkt klienta” - mówi Izabela Malinowska, International Team Leader w LTTM.

Za realizację odpowiada LifeTube (Grupa LTTM). Agencja była odpowiedzialna także za kreację, dobór oraz współpracę z gwiazdą kampanii.

Kim jest Magda Gessler?

Magda Gessler to właścicielka warszawskiej restauracji „U Fukiera” oraz warszawskiej cukierni „Słodki Słony”. Kreatorka kilkuset konceptów kulinarnych w całej Polsce. Absolwentka malarstwa na Akademii Sztuk Pięknych w Madrycie. Od ponad 12 lat prowadzi „Kuchenne rewolucje”. Jurorka w programie „Masterchef (TVN). Podróżniczka oraz dokumentalistka, która wraz z TVN Style wyruszyła w podróż po Ameryce Południowej tworząc program „Pyszne Peru” (nagrodzony Srebrnym Globem podczas World Media Festival 2017 w Hamburgu) oraz dokumenty - „Pikantny Meksyk” i „Tradycyjny Meksyk”. W 2021 r. wyróżniona przez Académie Internationale de la Gastronomie, tytułem osoby promującej sztukę kulinarną w Polsce i w Europie w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Autorka wielu książek kulinarnych, m.in. „Kocham gotować” czy „Smaczna Polska”. W 2021 r. wydała biografię „Magda”. Według rankingu „Forbes” jedna z najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce.

Komentarze

Powiązane

08.12.22, 14:15
| reklama & PR » informacje
Kuźniar Media w wyniku przetargu poprowadzi działania promocyjne firmy Skłodowscy
Agencja Kuźniar Media zadba o komunikację firmy Skłodowscy, producenta burgerów wołowych. Marka rozpoczyna swoje działania na rodzimym rynku planując rozwijać się w kanale HoReCa i retail. 
08.12.22, 13:20
| reklama & PR » informacje
Agencja Digital Hunters będzie rekrutować managerów digital marketingu
Na rynku działalność rozpoczęła agencja Digital Hunters, która ma specjalizować się rekrutacji managerów wysokiego szczebla z obszaru digital marketingu. Założyciel agencji stworzył własny model procesu rekrutacji, który ma pozwalać pozyskiwać specjalistów.
08.12.22, 10:47
| reklama & PR » informacje
Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk opuszczają GetHero
Założyciele wrocławskiej agencji GetHero z końcem roku planują opuścić zarząd GetHero i w pełni przekazać stery firmy w ręce pozostałych członków zarządu – Alicji Stefaniak i Łukasza Walczaka.
08.12.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
ALDI będzie dalej współpracować z domem mediowym Carat
Dom mediowy Carat (grupa dentsu Polska), ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową sieci dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI.
07.12.22, 19:00
| reklama & PR » informacje
Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich. Kampania ŠKODY
Ruszyła kampania ŠKODY, która ma zwracaćuwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje chce pokazać, że jest to dla niej priorytetem.
07.12.22, 11:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com klientem sieci weCAN w regionie CEE i Media People w Polsce
Sieć agencji weCAN z Europy Środkowej i Wschodniej rozpoczęła współpracę z firmą z sektora traveltech - Kiwi.com, wyszukiwarkę tanich podróży.
07.12.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Popcorn, Coca-Cola i Frozen Fanta w formacie XXL promują Multikino
Sieć kin Multikino oraz Coca-Cola wykorzystały witryny sklepowe do reklamy produktów z popcornabarów. Niestandardowe realizacje z trójwymiarową scenografią są zlokalizowane w siedmiu galeriach handlowych w Polsce.
07.12.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Ostrożny optymizm. GroupM prognozuje globalnie blisko 6 proc. wzrostu rynku w 2023 r.
GroupM opublikował doroczne prognozy dotyczące dynamiki rynku reklamy. Holding wylicza globalny wzrost rynku reklamy w 2022 r. na 6,5 proc., do wartości 808 mld dolarów. W Polsce wzrost sięgnie 3,4 proc., a rynek będzie wart 12,5 mld zł.
06.12.22, 12:03
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Media będzie dalej sprzedawał czas reklamowy Telewizji Puls
Telewizja Puls (nadawca ogólnopolskich kanałów TV Puls i PULS 2) oraz Polsat Media podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
05.12.22, 15:15
| reklama & PR » informacje
A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags? Cheetos chrupek aktywacją konsumencką
Pod hasłem „A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” jest prowadzono ogólnopolska kampania , w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Marka zaplanowała również konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.