27.09.22, 09:14
Antyweb.pl w portfolio Grupy Polsat Plus. Interia kupuje 70 proc. udziałów w serwisie
Antyweb.pl serwis piszący o tym co dzieje się w polskim i światowym internecie, dołącza do Grupy Polsat Plus.
Bezpośrednio 70 proc. udziałów w spółce Antyweb nabędzie Interia, pozostałe 30 proc. pozostaje w rękach dotychczasowych właścicieli serwisu, Grzegorza Marczaka i firmy Haprin. Grzegorz Marczak, założyciel, twórca i redaktor naczelny serwisu pozostaje w Antyweb.pl i nadal będzie nim kierował i odpowiadał za kwestie redakcyjne.
„Cieszymy się, że tak fajny i ważny serwis w polskim internecie piszący o nowych technologiach będzie częścią naszej Grupy. Nabycie udziałów w Antyweb traktujemy też jako inwestycję, jesteśmy przekonani, że dzięki naszemu wsparciu pozycja i znaczenie Antyweb będą coraz większe i coraz więcej internautów będzie korzystało z wyjątkowej wiedzy i informacji, jakie można znaleźć na Antyweb.pl” – powiedział Maciej Stec, Wiceprezes ds. Strategii Grupy Polsat Plus.
„Bardzo cieszę się, że Antyweb pozyskał tak silnego i znaczącego partnera na rynku mediów w Polsce. Współpraca z Grupą Polsat Plus i różnego rodzaju przyszłe synergie to dla Antyweb.pl wejście na kolejny poziom w rozwoju serwisu. Liczę na dużo ciekawych wspólnych projektów i zaangażowaną współpracę. Osobiście uważam tę transakcję za duży sukces wszystkich, którzy od lat budują ze mną Antyweb.pl” – powiedział Grzegorz Marczak, założyciel i właściciel Antyweb.pl.
Antyweb.pl to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów internetowych poświęconych nowym technologiom. Strona została założona w 2006 r. jako blog prowadzony jednoosobowo przez Grzegorza Marczaka, który obecnie pełni funkcję redaktora naczelnego i szefa serwisu. W 2011 r. Antyweb pozyskał finansowanie, które pozwoliło na zbudowanie pełnowymiarowego.Serwis specjalizuje się w tworzeniu autorskich i niezależnych, a jednocześnie skierowanych do szerokiego grona odbiorców treści. Zakres tematyczny artykułów obejmuje obszary elektroniki konsumenckiej, gamingu, nowych mediów, branży IT, startupów, nauki oraz telekomunikacji. Obecnie z serwisem współpracuje ponad 15 autorów.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze