27.09.22, 11:23
Pora na parę! Karol Paciorek w kampanii piekarników parowych marki Amica
We wrześniu br. ruszyła nowa kampania piekarników parowych marki Amica. Producent ze swoim produktem chce dotrzeć przede wszystkim do młodych ludzi, którzy mnóstwo czasu spędzają w mediach społecznościowych. Tam też, z pomocą dziennikarza i podcastera Karola Paciorka, który został zaproszony do projektu, Amica chce edukować, co daje para w piekarniku.
Rozpoczęła się kampania promująca piekarniki parowe Amica. Marka tym razem chce dotrzeć przede wszystkim do młodych osób. Pomóc ma w tym współpraca z Karolem Paciorkiem, twórcą programów „Lekko Stronniczy” i „Imponderabilia”. Dziennikarz i fotograf ma sprawdzić swoje umiejętności kulinarne we współpracy z marką Amica w ramach kampanii „Pora na parę!”.
„Para ma wiele zastosowań w sprzętach domowego użytku, ułatwia m.in. prasowanie czy zmywanie naczyń. W najnowszej kampanii „Pora na parę” chcemy pokazać, że także para w gotowaniu i pieczeniu daje niesamowite, wyjątkowo smaczne efekty. Nasze piekarniki parowe potrafią wyczarować aromatyczne i soczyste mięsa, kruche warzywa, pieczywo z chrupiąca skórką, wilgotne i puszyste ciasta, ale również świetnie sprawdzają się do odgrzewania dań, odświeżania pieczywa, wyrastania ciasta czy domowej pasteryzacji. Przygotowanie dań na parze jest proste i nie wymaga specjalnych umiejętności – wystarczy zaufać gotowym programom parowym, które zostały opracowane przez profesjonalnych kucharzy” – mówi Joanna Walczak, menadżer ds. komunikacji kategorii Grupy Amica. „Tak nowoczesny produkt wymaga też odpowiedniej komunikacji – szczególnie, jeśli chcemy zwrócić uwagę młodej grupy. My postawiliśmy na media społecznościowe i świeży, filmowy format – na Instagramie, Tik-Toku, Facebooku czy YouTube. Zaproszony do współpracy Karol Paciorek w naturalny, często zabawny sposób opowiada o korzystaniu z piekarnika parowego i pokazuje, że każdy jest w stanie przygotować w nim pyszne dania. Wszystko dzieje się w nowoczesnej przestrzeni naszego Showroomu” – dodaje Walczak.
Szerokozasięgowa kampania internetowa potrwa do końca br., wspierana będzie w mediach społecznościowych serią programów, które powstały we współpracy z Karolem Paciorkiem. Celem poszczególnych odcinków jest odczarowanie mitów związanych z parą i pokazanie jak proste, a zarazem pyszne i inspirujące może być przygotowywanie potraw w piekarniku parowym Amica.
Za koncept i content kampanii odpowiada agencja C108, a za produkcję dom produkcyjny dwa:zero. Kampanię mediową prowadzi ValueMedia, natomiast działania w social mediach – agencja dotrelations.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze