27.09.22, 11:23

Pora na parę! Karol Paciorek w kampanii piekarników parowych marki Amica

KV kampanii marki Amica z udziałem Karola Paciorka, fot.: materiały prasowe

We wrześniu br. ruszyła nowa kampania piekarników parowych marki Amica. Producent ze swoim produktem chce dotrzeć przede wszystkim do młodych ludzi, którzy mnóstwo czasu spędzają w mediach społecznościowych. Tam też, z pomocą dziennikarza i podcastera Karola Paciorka, który został zaproszony do projektu, Amica chce edukować, co daje para w piekarniku.

Rozpoczęła się kampania promująca piekarniki parowe Amica. Marka tym razem chce dotrzeć przede wszystkim do młodych osób. Pomóc ma w tym współpraca z Karolem Paciorkiem, twórcą programów „Lekko Stronniczy” i „Imponderabilia”. Dziennikarz i fotograf ma sprawdzić swoje umiejętności kulinarne we współpracy z marką Amica w ramach kampanii „Pora na parę!”.

Para ma wiele zastosowań w sprzętach domowego użytku, ułatwia m.in. prasowanie czy zmywanie naczyń. W najnowszej kampanii „Pora na parę” chcemy pokazać, że także para w gotowaniu i pieczeniu daje niesamowite, wyjątkowo smaczne efekty. Nasze piekarniki parowe potrafią wyczarować aromatyczne i soczyste mięsa, kruche warzywa, pieczywo z chrupiąca skórką, wilgotne i puszyste ciasta, ale również świetnie sprawdzają się do odgrzewania dań, odświeżania pieczywa, wyrastania ciasta czy domowej pasteryzacji. Przygotowanie dań na parze jest proste i nie wymaga specjalnych umiejętności – wystarczy zaufać gotowym programom parowym, które zostały opracowane przez profesjonalnych kucharzy” – mówi Joanna Walczak, menadżer ds. komunikacji kategorii Grupy Amica. „Tak nowoczesny produkt wymaga też odpowiedniej komunikacji – szczególnie, jeśli chcemy zwrócić uwagę młodej grupy. My postawiliśmy na media społecznościowe i świeży, filmowy format – na Instagramie, Tik-Toku, Facebooku czy YouTube. Zaproszony do współpracy Karol Paciorek w naturalny, często zabawny sposób opowiada o korzystaniu z piekarnika parowego i pokazuje, że każdy jest w stanie przygotować w nim pyszne dania. Wszystko dzieje się w nowoczesnej przestrzeni naszego Showroomu” – dodaje Walczak.

Szerokozasięgowa kampania internetowa potrwa do końca br., wspierana będzie w mediach społecznościowych serią programów, które powstały we współpracy z Karolem Paciorkiem. Celem poszczególnych odcinków jest odczarowanie mitów związanych z parą i pokazanie jak proste, a zarazem pyszne i inspirujące może być przygotowywanie potraw w piekarniku parowym Amica.

Za koncept i content kampanii odpowiada agencja C108, a za produkcję dom produkcyjny dwa:zero. Kampanię mediową prowadzi ValueMedia, natomiast działania w social mediach – agencja dotrelations.

Komentarze

Powiązane

02.12.22, 20:12
| reklama & PR » informacje
Radosław Kawęcki ambasadorem marki Pocztex
Radosław Kawęcki – polski pływak został drugim ambasadorem marki Pocztex. Wraz z siatkarzem Mateuszem Bieńkiem, pojawi się w grudniowej kampanii Poczty Polskiej. Kampania będzie trwała cały grudzień.
02.12.22, 17:16
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami
Startuje świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego. Celem projektu ,,Składniki naszej tradycji” jest podkreślenie, że Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
SHEIN zachęca do pokochania własnego ciała
SHEIN kolejny raz zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka chce zapewnić kobiety, że są piękne, bez względu na wygląd.
30.11.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com zachęca do taniego podróżowania
Wyszukiwarka tanich lotów Kiwi.com wystartowała z kampanią "We hack the system, you fly for less”. Celem projektu jest przedstawienie innowacyjnej technologii, która pozwala szybko znaleźć tanie loty. 
30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.