28.09.22, 14:30

Žatecký. Lotek & Rutek przekazują polsko-czeskie różnice językowe

Žatecký × Lotek & Rutek: České Filmiki, fot.: materiały prasowe

Marka Žatecký wystartowała z programem „České Filmiki”. Jest to cykl 10 filmów, w których polscy stand-uperzy - Łukasz Lodkowski i Rafał Rutkowski, opowiedzą w swój sposób o polsko-czeskich różnicach językowych. Nowe odcinki będą udostępniane w każdy czwartek na kanale YouTube marki.

„Žatecký × Lotek & Rutek: České Filmiki” to seria 10 filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký. Filmy przedstawiają przygody Czecha przebywającego w Polsce, który na skutek nieporozumień wynikających z polsko - czeskich różnic językowych znajduje się w różnych zabawnych sytuacjach.

,,Zgodnie z naszą ideą chcemy pokazywać konsumentom czeski świat marki Žatecký, a od wielu, wielu lat nic tak nie śmieszy i Polaków i Czechów jak nasze zawiłości językowe. Różne znaczenie podobnie brzmiących słów może być nie tylko zabawne, ale może też prowadzić do wielu absurdalnych sytuacji – i to w najmniej spodziewanych momentach codziennego życia. W końcu kto mógłby się spodziewać, że po czesku frajer to komplement, a jeszcze ciepłe bułeczki mogą być čerstvé? Filmy czerpią z charakterystycznej dla marki Žatecký czeskości oraz humoru, który zapewnili Lotek i Rutek – twórcy popularni na scenie filmowej i komediowej’’ – mówi Ewa Płaczek, Junior Brand Manager Žatecký.

Filmy są publikowane co czwartek, a cały cykl „České Filmiki” potrwa do 10 listopada br. Za koncept kreatywny i koordynację odpowiada agencja Reprise Media. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Timecode, a media zakupił dom mediowy Initiative.

Komentarze

Powiązane

18.11.22, 08:00
| internet » informacje
Przegląd Sportowy Onet przygotował pięć formatów redakcyjnych na czas mundialu
Przegląd Sportowy Onet przygotował pięć formatów na czas piłkarskich mistrzostw świata w Katarze, które rozpoczynają się 20 listopada br. W Katarze będzie pracować troje korespondentów Przeglądu Sportowego Onet, a w Warszawie będzie przygotowywany codzienny program o rozgrywkach piłkarskich.
17.11.22, 11:58
| internet » informacje
Sport.pl w Katarze. Serwis promuje mundialową ofertę
Zespół Sport.pl (Agora) przygotował wielokanałowy plan relacjonowania nadchodzącego mundialu. Do Kataru poleci trzech korespondentów serwisu. 16 listopada br. ruszyła kampania „Sport.pl w Katarze” promująca działania serwisu w trakcie mundialu.
17.11.22, 11:00
| internet » informacje
Mariusz Pitura rusza z projektem med-tech The Linghos
„The Linghos” to projekt med-tech, który jest połączeniem gamingu, storytellingu, technologii i logopedii. Projekt rozwija Mariusz Pitura - były dyrektor kreatywny agencji J. Walther Thompson i Walk.
17.11.22, 06:00
| internet » informacje
Interia Sport podczas mundialu będzie współpracować z Eleven Sports
Interia Sport z okazji mundialu w Katarze rozpoczyna współpracę strategiczną z Eleven Sports. Wydarzenia wprost ze stadionów i bazy reprezentacji Polski będzie codziennie relacjonowało trzech dziennikarzy – Sebastian Staszewski, Michał Białoński i Wojciech Górski. W Katarze wspierać ich będzie Sławomir Peszko, specjalny wysłannik i ekspert Interii.
16.11.22, 16:45
| internet » informacje
Mundial 2022 w Wirtualnej Polsce
Wirtualna Polska przygotowała specjalne programy i ofertę redakcyjna na czas Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Wydarzenie będzie relacjonowane w serwisie WP SportoweFakty i w sportowej części o2.pl. Specjalny moduł pojawi się też na Stronie Głównej WP.
16.11.22, 14:03
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Media z opóźnieniem informowały o ekspolzji we wsi Przewodów. Stacje informacyjne przerwały swoje ramówki
Mimo, że eksplozja we wsi Przewodów na Lubelszczyźnie miała miejsce15 listopada br.  o ok. 15.40, dopiero kilka godzin później media zaczęły informować o wydarzeniu. Część stacji nie przerwało jednak swoich ramówek, a prasa nie zdążyła zmienić swoich okładek.
15.11.22, 11:02
| prasa » informacje | internet » informacje
Piszemy o tym, co ma znaczenie. Wyborcza.pl rusza z kampanią
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa Wyborcza.pl. Spoty reklamowe emitowane w sieci pokazują maja prezentować, jak serwis wspiera swoich czytelników i czytelniczki, wyjaśniając aktualne wydarzenia czy doradzając w ważnych dla nich kwestiach - w myśl hasła "Piszemy o tym, co ma znaczenie".
14.11.22, 12:26
| internet » informacje
Przegląd Sportowy Onet ze specjalnym mundialowym serwisem
Przegląd Sportowy Onet uruchomił serwis poświęcony piłkarskim mistrzostwom świata w Katarze, które rozpoczną się 20 listopada br. W ofercie nowego serwisu mundialowego znalazły się newsy i bieżące informacje, terminarz, statystyki oraz typer mundialowy.
10.11.22, 09:48
| radio » informacje | internet » informacje
Kobiecy Punkt Widzenia. Aga Kozak gospodynią nowego podcastu Gazeta.pl
Gazeta.pl rozwija swoją ofertę podcastową. 10 listopada br. swoją premierę będzie miał kolejny podcast portalu – „Kobiecy Punkt Widzenia” tworzony przez dziennikarki serwisu Kobieta.Gazeta.pl. W nowym cyklu Aga Kozak porozmawia ze swoimi gościniami na różne tematy widziane z kobiecej perspektywy.
08.11.22, 16:00
| internet » ludzie
Małgorzata Witkowska nową Dyrektor E-commerce Skipwish
Małgorzata Witkowska objęła stanowisko Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish. Witkowska będzie, m.in. odpowiedzialna za skalowanie sprzedaży oraz rozwój marketingowy i logistyczny trzech sklepów internetowych. Wśród nich jest Mamissima.pl, Hlonda6.pl oraz Cartersoshkosh.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Promocji i Marketingu

Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze” im. T. Sygietyńskiego | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 24.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

29.11.2022 r., online.