30.09.22, 19:17

Kolejna odsłona Tarczy Antyinflacyjnej Shopee

Sławomir Zapała, fot.: materiały prasowe

27 września 2022 r. ruszyła Tarcza Antyinflacyjna, czyli kolejna kampania zakupowa Shopee. W akcji wystąpi Sławomir Zapała, który został ambasadorem marki. Do 10 października na kupujących czekają 50 proc. zniżki na produkty codziennego użytku, a także darmowa wysyłka.

„Kampania 9.9 okazała się kolejnym dużym sukcesem Shopee – miała bardzo pozytywne przełożenie zarówno na zaangażowanie kupujących, jak i obroty lokalnych sprzedawców, których oferty promowaliśmy. 10.10 Tarcza Antyinflacyjna jest kontynuacją naszych starań, aby w trudnym czasie pod koniec roku pomagać Polakom oszczędzać. W ostatnich tygodniach, we współpracy z naszymi sprzedawcami, przygotowaliśmy szeroki wybór produktów codziennego użytku w najniższych cenach, takich jak artykuły gospodarstwa domowego, żywność, napoje oraz wiele innych. Dzięki tym staraniom podczas kampanii 10.10 proponujemy użytkownikom więcej przystępnych opcji na ich niezbędne zakupy. Cieszymy się także, że ponownie wesprze nas na tym polu Sławomir, pierwszy ambasador Shopee w Polsce’’ – mówi Ian Ho, Head of Shopee Polska.

Twarzą kampanii 10.10 Tarcza Antyinflacyjna będzie Sławomir Zapała, piosenkarz rock-polo. Wystąpi w spotach reklamowych, które będzie można obejrzeć w social mediach. Wciela się w nich w postać superbohatera, którego rolą jest wsparcie klientów w znajdowaniu ofert przy pomocy 10.10 Tarczy Antyinflacyjnej. Wyjaśni także, na czym polega ochrona kupujących w postaci Gwarancji Shopee oraz darmowych zwrotów.

Oferta kampanii z Gwarancją Najniższej Ceny

Kampania potrwa do 10 października. Na platformie można znaleźć produkty z Gwarancją Najniższej Ceny, w przypadku których Shopee zwraca do 120 proc. różnicy w Monetach Shopee, jeśli użytkownik w ciągu trzech dni od zakupu znajdzie je w niższej cenie, w innym miejscu. 

Finał akcji

10 października, nastąpi kumulacja zniżek i ofert specjalnych dla użytkowników Shopee. Tradycyjnie również podczas kolejnej kampanii, Shopee nawiązało partnerstwa z innymi firmami, tym razem są to InPost oraz platforma Edenred. Nowi użytkownicy, którzy zainstalują aplikację Shopee poprzez linki dystrybuowane przez partnerów, mogą liczyć na dodatkowe bonusy.

Rzut na tarczę

W ramach kampanii zadebiutuje nowa gra w aplikacji Shopee -Rzutem na tarczę, w której można wygrać pakiety Monet Shopee, czy kupony zniżkowe. Uczestnicy będą mogli dołączyć do zabawy dwa razy w ciągu dnia, o dowolnej porze

Komentarze

Powiązane

02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
SHEIN zachęca do pokochania własnego ciała
SHEIN kolejny raz zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka chce zapewnić kobiety, że są piękne, bez względu na wygląd.
30.11.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com zachęca do taniego podróżowania
Wyszukiwarka tanich lotów Kiwi.com wystartowała z kampanią "We hack the system, you fly for less”. Celem projektu jest przedstawienie innowacyjnej technologii, która pozwala szybko znaleźć tanie loty. 
30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
30.11.22, 11:14
| reklama & PR » ludzie
Hubert Skubij w ekipie Veovee
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączył Hubert Skubij, który objął stanowisko Senior Account Manager.
30.11.22, 09:50
| reklama & PR » informacje
We Got Now. Ludzie kształtujący świat sportu i kultury bohaterami kampanii marki New Balance
„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. W tegorocznej odsłonie kampanii bohaterami są globalni ambasadorzy marki: koszykarz Kawhi Leonard, piosenkarka IU, piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz raper Jack Harlow. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. kontaktu z mediami

TR Warszawa | Warszawa

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.