28.09.22, 22:00
Lewiatan zachęca do odkrycia Najświeższych lokalności'
22 września 2022 r. ruszyła telewizyjna kampania reklamowa sklepów PSH Lewiatan. Przygotowano ją w ramach nowej platformy komunikacji sieci ,,Najświeższe lokalności’’. Kampania będzie wspierana działaniami digital w mediach społecznościowych.
Twarzą spotu został Tomasz Jakubiak, youtuber i dziennikarz kulinarny. Przygotowane materiały i spoty przyjęły stylistykę newsów rodem z telewizji informacyjnej. Lewiatan ukazany jest jako serce lokalnej społeczności, w którym łączą się interesy całej okolicy. Wyposażeniem sklepu są lokalne produkty, których główną cechą ma być świeżość.
Na kampanię składają się działania w Internecie, tv, radiu, digitalu i sklepach. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, produkcją spotów telewizyjnych zajęło się Shootme, strategię komunikacji przygotowało Czteryczwarte, a za platformę komunikacji i egzekucję we wszystkich kanałach odpowiada agencja Ambasada. Reklamy można zobaczyć na kanale YouTube sieci Lewiatan.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze