28.09.22, 14:45

Wojciech Mann twarzą nowej kampanii OLX

Wojciech Mann w kampanii OLX, fot.: materiały prasowe

Ruszyła najnowsza kampania reklamowa kategorii Praca w serwisie OLX. Twarzą działań marketingowych został Wojciech Mann, dziennikarz i prezenter muzyczny.

„Ja o pracy wiem jedno: jak ci nie pasuje, to ją zmień” – podpowiada jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów radiowych i. Wojciech Mann od września w reklamach OLX z charakterystyczną dla siebie swadą i lekkością rozwiązuje problemy spotykanych przedstawicieli najróżniejszych zawodów. Tym samym serwis ogłoszeniowy OLX wychodzi do uczestników rynku pracy z jasnym komunikatem, że znalezienie zatrudnienia wcale nie musi być trudne i wystarczy podjąć właściwą decyzję.

Nie warto poddawać się frustracji, zmęczeniu czy irytacji. Wychodzimy z założenia, że jedno spośród ponad 130 tysięcy ogłoszeń o pracę dostępnych w OLX każdego dnia może być właśnie tym, które zapewni uśmiech na twarzy pracownika i ogromne pokłady motywacji. Wierzymy też, że historie, które opowiadamy właśnie z Wojciechem Mannem, rozpędzą karierę niejednego pracownika, a rekruterom zapewnią najlepszych kandydatów” – mówi Łukasz Borowicz, Brand & PR Manager OLX Praca.

Kampania reklamowa ruszyła 5 września br. Za koncept kreatywny odpowiada agencja DDB Warszawa, za produkcją stoi Lucky Luciano Pictures.

Pan Wojciech Mann jest doskonałym głównym bohaterem naszej kampanii. Jego spokój i poczucie humoru sprawiają, że dobra rada, którą daje, jest szczera i wiarygodna. Co więcej, każdy ma czasem taki moment, że powinien ją usłyszeć i się do niej zastosować” – mówi autor konceptu Tomasz Owca Zieliński, Deputy Creative Director DDB Warszawa.

Spoty z udziałem Wojciecha Manna będą emitowane w telewizji, na platformach VOD, w radiu i Internecie.

Komentarze

Powiązane

26.02.24, 19:13
| reklama & PR » informacje
BETADINE VAG. Bądź nie do zatrzymania. Kampania marki Betadine VAG
Ruszyła przygotowana przez ASAP&ASAP kampania leku OTC Betadine VAG, dla którego podmiotem odpowiedzialnym jest firma Egis Pharmaceuticals PLC, reprezentowana w Polsce przez firmę EGIS Polska. To pierwszy efekt współpracy po wygranym przez agencję w 2023 r. przetargu.
26.02.24, 17:31
| reklama & PR » informacje
Sos Pieczeniowy WINIARY. Nabieraj ze smakiem. Kampania sosów pieczoniowych
Sosy pieczeniowe WINIARY to produkt promowany w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland.
26.02.24, 15:45
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Prawie 550 tys. zł za spot podczas meczu Polska - Francja. Biuro Reklamy TVP ogłosiło ofertę na UEFA EURO 2024
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024. Mecze będą nadawane w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport.
26.02.24, 14:03
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard wygrała przetarg Frito Lay Poland
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką z portfolio firmy PepsiCo. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
26.02.24, 11:54
| reklama & PR » informacje
KINESSO obsługuje Porsche Inter Auto w digitalu
Agencja KINESSO odpowiada za obsługę Porsche Inter Auto w Digitalu. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.
26.02.24, 09:32
| reklama & PR » informacje
Van Purr będzie dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent piwa Karpackie, Van Pur przedłuża współpracę z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to już kolejny rok współpracy między marką a agencją.
24.02.24, 21:10
| reklama & PR » informacje
Zasmakuj w wygranej. 100 tys. zł główną nagrodą w loterii marki Winiary
Firma Nestlé Polska ponownie powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie ogólnopolskiej loterii audioteksowej dla majonezów marki WINIARY pod hasłem „Zasmakuj w wygranej!”.
24.02.24, 19:11
| reklama & PR » informacje
Butcher’s Pet Care promuje karmę dla psów i kotów
NAV agency we współpracy z firmą Butcher’s Pet Care, realizuje kampanię promującą karmę dla psów i kotów.
24.02.24, 13:44
| reklama & PR » informacje
VeloBank w nowej kampanii ulepsza walentynki i zaprasza do Świata Bardziej Love
Z okazji walentynek wystartowała wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku, która ma wpisywać się w rosnący trend doceniania siebie i swoich bliskich.
23.02.24, 19:45
| reklama & PR » ludzie
Zofia Dutkowska awansuje w MassiveMusic Warsaw
MassiveMusic Warsaw, kreatywna agencja muzyczna awansowała Zofię Dutkowską na stanowisko senior music creative.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 26.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.