28.09.22, 14:45

Wojciech Mann twarzą nowej kampanii OLX

Wojciech Mann w kampanii OLX, fot.: materiały prasowe

Ruszyła najnowsza kampania reklamowa kategorii Praca w serwisie OLX. Twarzą działań marketingowych został Wojciech Mann, dziennikarz i prezenter muzyczny.

„Ja o pracy wiem jedno: jak ci nie pasuje, to ją zmień” – podpowiada jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów radiowych i. Wojciech Mann od września w reklamach OLX z charakterystyczną dla siebie swadą i lekkością rozwiązuje problemy spotykanych przedstawicieli najróżniejszych zawodów. Tym samym serwis ogłoszeniowy OLX wychodzi do uczestników rynku pracy z jasnym komunikatem, że znalezienie zatrudnienia wcale nie musi być trudne i wystarczy podjąć właściwą decyzję.

Nie warto poddawać się frustracji, zmęczeniu czy irytacji. Wychodzimy z założenia, że jedno spośród ponad 130 tysięcy ogłoszeń o pracę dostępnych w OLX każdego dnia może być właśnie tym, które zapewni uśmiech na twarzy pracownika i ogromne pokłady motywacji. Wierzymy też, że historie, które opowiadamy właśnie z Wojciechem Mannem, rozpędzą karierę niejednego pracownika, a rekruterom zapewnią najlepszych kandydatów” – mówi Łukasz Borowicz, Brand & PR Manager OLX Praca.

Kampania reklamowa ruszyła 5 września br. Za koncept kreatywny odpowiada agencja DDB Warszawa, za produkcją stoi Lucky Luciano Pictures.

Pan Wojciech Mann jest doskonałym głównym bohaterem naszej kampanii. Jego spokój i poczucie humoru sprawiają, że dobra rada, którą daje, jest szczera i wiarygodna. Co więcej, każdy ma czasem taki moment, że powinien ją usłyszeć i się do niej zastosować” – mówi autor konceptu Tomasz Owca Zieliński, Deputy Creative Director DDB Warszawa.

Spoty z udziałem Wojciecha Manna będą emitowane w telewizji, na platformach VOD, w radiu i Internecie.

Komentarze

Powiązane

23.06.24, 20:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
CANAL+ promuje serial Prosta sprawa
Rozpoczęły się działania promujące nowy serial oryginalny Canal+, bazujący na bestsellerowej powieści Wojciecha Chmielarza „Prosta Sprawa”. Za kampanię odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network).
23.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Jasne, że na bp! Nowa platforma komunikacyjna bp
Marka bp startuje z nową platformą komunikacyjną: "Jasne, że na bp!". VML odpowiada za strategię, produkcję spotu TVC, przygotowanie Key Visuali oraz działania digital i social media.
23.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Chromatique wygrał przetargi trzech marek należących do firmy Henkel
W maju br. agencja Chromatique wygrała przetargi firmy Henkel na współpracę projektową dla marek Somat i Perwoll, oraz realizację projektu dla marki E.
23.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Załatw to w Żabce. Sieć reklamuje swoje usługi
5 czerwca br. Żabka rozpoczęła kampanię pod hasłem: „Załatw to w Żabce”. Celem akcji jest przybliżenie klientom dostępnych usług, jakie oferuje sieć sklepów Żabka. Kampania będzie prowadzona, m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.
22.06.24, 22:00
| reklama & PR » informacje
Marka 4MOVE wspiera reprezentację Polski
Producent napojów izotonicznych 4MOVE został oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Marka zadba o odpowiednie nawodnienie biało-czerwonych podczas EURO 2024.
22.06.24, 14:38
| reklama & PR » informacje
Komfort wybiera Labcon do działań advocacy
Sieć sklepów Komfort rozpoczęło współpracę z agencją relevant stories Labcon, należącą do grupy marketingowo-technologicznej Group One. 
22.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Garnier promuje saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch.
21.06.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Szymon Marciniak ambasadorem marki Aluprof
Szymon Marciniak, międzynarodowy sędzia piłkarski, został ambasadorem marki Aluprof – dostawcy innowacyjnych systemów aluminiowych przeznaczonych do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych. 
21.06.24, 18:15
| reklama & PR » ludzie
Kuba Piotrkowicz nowym prezesem Going
Od czerwca 2024 r. spółka Going. ma nowego prezesa. Kuba Piotrkowicz w nowej roli będzie odpowiadał za strategię rozwoju platformy biletowej, jak i poszerzenie działalności o nowe segmenty i usługi.
21.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Good One PR członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła agencja Good One PR. To kolejna firma, która będzie współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 24.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.