29.09.22, 10:00
Dominika Kawczyńska naczelną Digital Now! Magazine
Nową redaktor naczelną „Digital Now! Magazine”, czasopisma dla marketerów i branży e-commerce, została Dominika Kawczyńska, która zastąpiła na tym stanowisku Jacka Dziurę, dotychczasowego koordynatora projektu.
Dominika Kawczyńska z Grupy iCEA – kluczową spółką należącą do Digital Now! Holding, związana jest od marca 2021 r. Pracę rozpoczynała na stanowisku Content Marketing Specialist, na którym odpowiadała za realizację strategii marketingowej i wysokiej jakości treści, zgodnych z wymaganiami SEO, m.in. na firmowych stronach, blogach i w mediach społecznościowych. Ma na koncie wiele zrealizowanych inicjatyw dla spółek Digital Now! Holding. Przy projekcie „Digital Now! Magazine” jest od początku istnienia czasopisma. Brała udział w tworzeniu koncepcji i strategii tego tytułu.
„Digital Now! Magazine” ukazuje się na rynku od września 2021 r. Jest to przewodnik po świecie digital marketingu skierowany do marketerów, przedsiębiorców oraz całej branży e-commerce. Na jego łamach praktycy oraz eksperci, którzy zajmują się marketingiem na co dzień, dzielą się wskazówkami, jak efektywne prowadzić działania w kanałach online. Dotychczas ukazało się już sześć numerów „Digital Now! Magazine”, w tym jedno wydanie anglojęzyczne z premierą we wrześniu br. Wydawcą magazynu jest Digital Now! Holding.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze