01.10.22, 17:32

XTB: Conor McGregor zachęca do inwestowania

Conor McGregor, fot.: materiały prasowe

XTB rozpoczęło nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się globalny ambasador marki- Conor McGregor, ikona biznesu i sportu.

W nowych spotach reklamowych XTB podkreśla, że inwestowanie w różnego rodzaju aktywa jest dziś dostępne dla wszystkich. Firma podkreśla też, że udostępnia swoim klientom narzędzia ułatwiające wejście w świat inwestycji: intuicyjną platformę inwestycyjną online, codzienne analizy rynku oraz liczne materiały edukacyjne. Conor McGregor, który został niedawno ogłoszony ambasadorem marki, wyjaśnia w spotach reklamowych, że dzięki rozwiązaniom oferowanym przez XTB inwestowanie jest dostępne nie tylko dla doświadczonych graczy rynkowych.

"Rynek inwestycyjny na przestrzeni ostatnich lat nieustannie się zmieniał, a transformacja ta znacznie przyspieszyła w ostatnim czasie. Zmienność na rynkach czy obawy o rosnącą inflację skłaniają ludzi do poszukiwania alternatyw inwestycyjnych. Coraz szersze możliwości zdobywania wiedzy w Internecie oraz wzrost popularności narzędzi cyfrowych w czasie pandemii, doprowadziły do częstszego korzystania z platform internetowych i aplikacji mobilnych, również jeśli chodzi o inwestowanie. Dlatego kładziemy nacisk na wygodę korzystania z naszej platformy, dostępnej również na urządzeniach mobilnych do zarządzania inwestycjami w dowolnym miejscu i czasie’’ - mówi Oliwia Szymczak, Global Marketing Director w XTB.

Spoty reklamowe zostały nakręcone w Dublinie. Akcja filmu rozgrywa się w salonie fryzjerskim, gdzie od lat spotykają się ludzie mający różne spojrzenie na świat. Firma chce podkreślić, że inwestowanie nie jest domeną wyłącznie profesjonalnych traderów.

"Bardzo cieszymy się z tego, że firma XTB wybrała naszą agencję na swojego partnera biznesowego. Wykorzystywanie naszego doświadczenia oraz narzędzi do rozwoju i ekspansji polskich firm to jeden z najbardziej satysfakcjonujących obszarów naszej pracy. Zaufanie, jakim obdarzył nas klient oraz możliwość budowania strategii komunikacji jego produktów i usług to dla nas wyróżnienie’’ - komentuje Anna Podskarbi, Dyrektor Zarządzająca OMD Optimum Media (Grupa OMD).

Nowa kampania jest kontynuacją strategii marketingowej XTB z wykorzystaniem znanych postaci w roli globalnych ambasadorów marki. W 2020 roku ambasadorem firmy został Jose Mourinho, trener piłki nożnej. Od pewnego czasu XTB angażuje się w działania związane ze sportami walki. Firma współpracuje z Joanną Jędrzejczyk i Jiřím Procházką.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Freundschaft, spot zrealizował dom produkcyjny Dobro, a zakupem mediów powierzono OMD Optimum Media (Grupa OMD). Spoty reklamowe emitowane będą od początku października w stacjach ogólnopolskich: TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą też działania online. Badanie skuteczności prowadzonych działań zrealizuje dla XTB należąca do Grupy OMD agencja Annalect.

Komentarze

Powiązane

04.12.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Elbląskie i Kobierzyckie wodociągi zachęcają do zmiany nawyków
Elbląskie i Kobierzyckie przedsiębiorstwa wodociągowe prowadzą działania kampanijne zachęcające odbiorców do zmiany nawyków, oszczędzanie wody i picie kranówki. Przedsiębiorstwa kierują swój projekt do wszystkich mieszkańców – dorosłych, jaki i dzieci.
03.12.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Klarna z pierwszą świąteczną kampanią w Polsce. Najlepszy prezent − więcej czasu
Klarna, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, ruszyła ze świąteczną kampanią pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu”. W swoim projekcie Szwedzki fintech prezentuje usługę „Zapłać za 30 dni”.
03.12.22, 15:42
| reklama & PR » informacje
Kaufland zachęca do świątecznych zakupów
Kaufland rozpoczął świąteczną kampanię pod hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?”. Marka zachęca konsumentów do zakupów w swoim sklepie. 
03.12.22, 08:50
| reklama & PR » informacje
Bella Hadid w świątecznej odsłonie kampanii marki Swarovski
Marka Swarovski pod hasłem #OpenTheWonder wystartowała ze świąteczną kampanią. Twarzą akcji została rmodelka Bella Hadid. W świątecznej kolekcji producenta pojawiły się także ozdoby do dekoracji wnętrz.
02.12.22, 20:12
| reklama & PR » informacje
Radosław Kawęcki ambasadorem marki Pocztex
Radosław Kawęcki – polski pływak został drugim ambasadorem marki Pocztex. Wraz z siatkarzem Mateuszem Bieńkiem, pojawi się w grudniowej kampanii Poczty Polskiej. Kampania będzie trwała cały grudzień.
02.12.22, 17:16
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami
Startuje świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego. Celem projektu ,,Składniki naszej tradycji” jest podkreślenie, że Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 05.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.