01.10.22, 17:32
XTB: Conor McGregor zachęca do inwestowania
XTB rozpoczęło nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się globalny ambasador marki- Conor McGregor, ikona biznesu i sportu.
W nowych spotach reklamowych XTB podkreśla, że inwestowanie w różnego rodzaju aktywa jest dziś dostępne dla wszystkich. Firma podkreśla też, że udostępnia swoim klientom narzędzia ułatwiające wejście w świat inwestycji: intuicyjną platformę inwestycyjną online, codzienne analizy rynku oraz liczne materiały edukacyjne. Conor McGregor, który został niedawno ogłoszony ambasadorem marki, wyjaśnia w spotach reklamowych, że dzięki rozwiązaniom oferowanym przez XTB inwestowanie jest dostępne nie tylko dla doświadczonych graczy rynkowych.
"Rynek inwestycyjny na przestrzeni ostatnich lat nieustannie się zmieniał, a transformacja ta znacznie przyspieszyła w ostatnim czasie. Zmienność na rynkach czy obawy o rosnącą inflację skłaniają ludzi do poszukiwania alternatyw inwestycyjnych. Coraz szersze możliwości zdobywania wiedzy w Internecie oraz wzrost popularności narzędzi cyfrowych w czasie pandemii, doprowadziły do częstszego korzystania z platform internetowych i aplikacji mobilnych, również jeśli chodzi o inwestowanie. Dlatego kładziemy nacisk na wygodę korzystania z naszej platformy, dostępnej również na urządzeniach mobilnych do zarządzania inwestycjami w dowolnym miejscu i czasie’’ - mówi Oliwia Szymczak, Global Marketing Director w XTB.
Spoty reklamowe zostały nakręcone w Dublinie. Akcja filmu rozgrywa się w salonie fryzjerskim, gdzie od lat spotykają się ludzie mający różne spojrzenie na świat. Firma chce podkreślić, że inwestowanie nie jest domeną wyłącznie profesjonalnych traderów.
"Bardzo cieszymy się z tego, że firma XTB wybrała naszą agencję na swojego partnera biznesowego. Wykorzystywanie naszego doświadczenia oraz narzędzi do rozwoju i ekspansji polskich firm to jeden z najbardziej satysfakcjonujących obszarów naszej pracy. Zaufanie, jakim obdarzył nas klient oraz możliwość budowania strategii komunikacji jego produktów i usług to dla nas wyróżnienie’’ - komentuje Anna Podskarbi, Dyrektor Zarządzająca OMD Optimum Media (Grupa OMD).
Nowa kampania jest kontynuacją strategii marketingowej XTB z wykorzystaniem znanych postaci w roli globalnych ambasadorów marki. W 2020 roku ambasadorem firmy został Jose Mourinho, trener piłki nożnej. Od pewnego czasu XTB angażuje się w działania związane ze sportami walki. Firma współpracuje z Joanną Jędrzejczyk i Jiřím Procházką.
Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Freundschaft, spot zrealizował dom produkcyjny Dobro, a zakupem mediów powierzono OMD Optimum Media (Grupa OMD). Spoty reklamowe emitowane będą od początku października w stacjach ogólnopolskich: TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą też działania online. Badanie skuteczności prowadzonych działań zrealizuje dla XTB należąca do Grupy OMD agencja Annalect.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze