04.10.22, 07:00

Business Insider uruchamia sekcję tematyczną Prawo

Bussiness Insider rozszerza swoją ofertę, fot.: materiały prasowe

Serwis Business Insider Polska uruchomił nową kategorię o tematyce prawnej. Do redakcji Business Insider Polska dołączyli kolejni dziennikarze, eksperci z dziedziny prawa: Jolanta Ojczyk i Łukasz Guza oraz – od listopada br. – Łukasz Zalewski, specjalizujący się w tematyce podatkowej.

W nowej sekcji Business Insider Polska o tematyce prawnej znajdują się zagadnienia z zakresu prawa gospodarczego, regulacji dotyczących rynku pracy i zabezpieczenia emerytalno-rentowego oraz podatków. Szefową działu „Prawo” została Jolanta Ojczyk.

Bardzo się cieszę, że dołączyłam do redakcji Business Insider Polska. To była trudna decyzja. Miałam bardzo dobrą, dającą dużo satysfakcji pracę, ale Mikołaj Kunica przekonał mnie do podjęcia nowego wyzwania, do stworzenia sekcji „Prawo” w Business Insider Polska. Wkrótce nasz zespół powiększy się o kolejnych dziennikarzy. Wierzę, że razem stworzymy sekcję z aktualnymi artykułami dotyczącymi prawa pracy, podatków i szeroko rozumianego prawa gospodarczego” – mówi Jolanta Ojczyk, szefowa nowej sekcji tematycznej „Prawo” w serwisie Business Insider Polska. „Dziś rzadko, kto zagląda na papierowe „żółte” strony. Większość z nas każdy dzień zaczyna od przejrzenia portali internetowych, a teraz w największym serwisie biznesowym znajdzie niezbędne i pogłębione informacje prawne. Można śmiało powiedzieć, że Polska jest liderem w produkcji ustaw i rozporządzeń. Problem ze śledzeniem zmian mają nawet eksperci, ale my będziemy trzymać rękę na pulsie (…)” – dodaje Ojczyk.

Jolanta Ojczyk od ponad 20 lat zajmuje się dziennikarstwem prawnym jako dziennikarka i redaktorka. Pracowała najpierw w „Gazecie Prawnej” i „Dzienniku Gazecie Prawnej”, a następnie w „Rzeczpospolitej”, gdzie była zastępcą kierownika Działu Prawa. Uczestniczyła w tworzeniu serwisu Prawo.pl z informacjami dla prawników, przedsiębiorców, doradców podatkowych, księgowych i urzędników. Prowadziła sekcję Prawo w Biznesie, w której pisała o zmianach ważnych dla firm z różnych branż i problemach ze stosowaniem prawa.


W październiku do redakcji Business Insider Polska dołączy Łukasz Guza, specjalizujący się w tematyce prawa pracy i rynku zatrudnienia (w latach 2005-2022 w „Dzienniku Gazecie Prawnej”). Z wykształcenia prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Laureat stypendium Prezesa Rady Ministrów Jerzego Buzka oraz nagród, m.in. Pracodawców RP, Ogólnopolskiego Porozumienia Związków Zawodowych oraz Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania. Wielokrotny laureat nagrody dziennikarskiej Głównego Inspektora Pracy. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS, współautor publikacji książkowych z zakresu prawa pracy.

Łukasz Zalewski, dziennikarz podatkowy dołączy do redakcji BI w listopadzie. O podatkach dla biznesu pisze od 17 lat, wcześniej – od 2005 do 2022 r. – pracował w Dzienniku Gazecie Prawnej. Specjalizuje się m.in. w PIT, CIT, w tym rozliczeniach zysków kapitałowych, VAT i podatku od nieruchomości. Ukończył podyplomowe studia prawa podatkowego na Uniwersytecie Warszawskim.

Komentarze

Powiązane

17.02.24, 12:00
| internet » informacje | kultura » informacje
Rusza ósma edycja Plebiscytu O!Lśnienia – Nagród Kulturalnych Onetu i Miasta Krakowa
Po raz ósmy zostaną przyznane O!Lśnienia, nagrody kulturalne Onetu i Miasta Krakowa. Zwycięzców wybiorą internauci, a głosowanie potrwa do północy 1 marca br. 
16.02.24, 18:45
| internet » informacje
Jak pisać o klimacie 2.0. Czym jest dezinformacja klimatyczna i jak z nią walczyć. Druga część poradnika Gazeta.pl dla dziennikarek i dziennikarzy
Poradnik o dezinformacji klimatycznej dla dziennikarzy i dziennikarek to kontynuacja wydanej w 2023 r. publikacji Gazeta.pl „Jak pisać o klimacie”, której celem jest wsparcie przedstawicieli mediów ogólnopolskich i lokalnych, powstała we współpracy z Fundacją Climate Strategies Poland.
16.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Co to będzie. Polityczny wideopodcast od Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl rusza z nowym formatem politycznym, prowadzonym przez Martę Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza. Wideopodcast będzie publikowany  w każdy czwartek. Pierwszy odcinek został wyemitowany 15 lutego br.
15.02.24, 15:00
| radio » informacje | internet » informacje
Sprawa Rusałki. Nowa superprodukcja Audioteki
15 lutego br. udostępniono dwa pierwsze odcinki z sześciu odcinków nowej superprodukcji Audioteki – „Sprawa Rusałki”.
15.02.24, 12:48
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
W poprzedniej pracy nie było OK. Krzysztof Stanowski w kampanii rocketjobs.pl
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, wziął udział w kampanii reklamowej portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it „Misja Zmiana”, w której namawia do zmiany pracy na własnych warunkach. Jest to już kolejna wspólna akcja marek z właścicielem Kanału Zero.
14.02.24, 15:30
| radio » informacje | internet » informacje
NOIZZ uruchamia podcast Komfort Guys
W czwartek, 15 lutego br., w Onet Audio, na NOIZZ.pl oraz na wybranych platformach podcastowych ruszy „Komfort Guys” - rozmowy o emocjach, z którymi można się utożsamiać, niezależnie od tego, czy jest to radość, smutek, bliskość, samotność, euforia, czy może przygnębienie.
14.02.24, 14:35
| prasa » informacje | internet » informacje
Nie żyje Mariusz Jabłoński
Zmarł Mariusz Jabłoński, właściciel portalu OstrowiecNews.pl.
14.02.24, 10:26
| internet » badania rynku
Pomponik.pl pozostaje liderem wśród serwisów plotkarskich
Pomponik.pl (Interia) w styczniu 2024 r. osiągnął rekordowy wynik – 8,8 mln RU. Serwis zdecydowanie wyprzedził inne serwisy plotkarskie. 
08.02.24, 17:30
| radio » informacje | internet » informacje
newonce zmienia strategię i odchodzi od modelu subskrypcyjnego
newonce odchodzi od modelu subskrypcyjnego. Od dłuższego czasu nowe treści tworzone przez tę platformę udostępniane były nieodpłatnie, natomiast 1 lutego br. otwarto archiwum, dzięki czemu wszyscy użytkownicy ponownie zyskali dostęp do pełnych wersji materiałów.
08.02.24, 10:19
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Youtuberzy promują włoski region Piemont w ramach kampanii Qual'Italy
Agencja KERRIS odpowiada za realizację kampanii Qual'Italy dla ENIT – Narodowej Agencji Turystyki Włoskiej. Działania mają na celu promocję Włoch, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Piemont, jako niepowtarzalnej destynacji turystycznej.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.