03.10.22, 15:15

Lubella, Tak! Jak Lubisz. Dariusz Szpakakowski w kampanii Lubella

Kadr ze spotu marki Lubella, fot.: materiały prasowe

Lubella w szerokiej kampanii TV oraz digitalowej pokazuje chce pokazać, że każdy może jeść makaron tak jak lubi. Kampania obejmuje współpracę z influencerami i gwiazdami, które dzielą się swoimi przepisami na dania z makaronem klasycznym.

W swoim spocie TV Lubella przedstawi wiele pomysłów na makaron. W kanale digital w jednym z kampanijnych spotów można usłyszeć Joannę Krupę, która w charakterystyczny dla siebie sposób dzieli się przepisem na makaron spaghetti z wege klopsikami. Do modelki dołączyła kolejna gwiazda – Dariusz Szpakowski, popularny komentator sportowy. Kampanię „LUBELLA, TAK! JAK LUBISZ!” wspierają również influencerzy. To największe w historii marki tego typu działania: przez pięć miesięcy ponad 30 influencerów pokazuje swoje sposoby na szybkie i łatwe dania z makaronem i ulubionymi dodatkami. Propozycje posiłków na różne okazje prezentują, m.in. Ciocialiestyle, Coocharz, Rolnikwszpilkach. W ramach kampanii powstanie ponad 50 publikacji w każdym miesiącu, co łącznie daje ponad 300 przepisów na makaronowe dania.

Działania influencerów można obserwować w ich mediach mediach społecznościowych (na TikToku, Instagramie i YouTube). Spoty z Joanną Krupą i Dariuszem Szpakowskim są emitowane w social mediach (IG, FB), na YouTube i VOD. Emisja spotu z Dariuszem Szpakowskim będzie wydłużona na czas Mistrzostw Świata w Katarze. Spot telewizyjny będzie emitowany w największych stacjach. Dodatkowo kampania obejmuje zasięgiem takie kanały jak: bankomaty, platforma „jak dojadę”, Pinterest, Tinder, portal Onet oraz aplikacje zakupowe Listonic czy Goodie.

Do sprzedaży trafiły także limitowane opakowania makaronu spaghetti oraz świderki z rysunkową grafiką. Za ich projekt odpowiada agencja Well-Rounded Design.

Komentarze

Powiązane

02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
SHEIN zachęca do pokochania własnego ciała
SHEIN kolejny raz zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka chce zapewnić kobiety, że są piękne, bez względu na wygląd.
30.11.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com zachęca do taniego podróżowania
Wyszukiwarka tanich lotów Kiwi.com wystartowała z kampanią "We hack the system, you fly for less”. Celem projektu jest przedstawienie innowacyjnej technologii, która pozwala szybko znaleźć tanie loty. 
30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
30.11.22, 11:14
| reklama & PR » ludzie
Hubert Skubij w ekipie Veovee
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączył Hubert Skubij, który objął stanowisko Senior Account Manager.
30.11.22, 09:50
| reklama & PR » informacje
We Got Now. Ludzie kształtujący świat sportu i kultury bohaterami kampanii marki New Balance
„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. W tegorocznej odsłonie kampanii bohaterami są globalni ambasadorzy marki: koszykarz Kawhi Leonard, piosenkarka IU, piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz raper Jack Harlow. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.