05.10.22, 21:30

#DUMNIZUŚMIECHU. Kinowa kampania sieci klinik enel-med stomatologia

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Sieć specjalistycznych klinik enel-med stomatologia w swojej pierwszej w historii kampanii kinowej zachęca Polaków do tego, żeby z uśmiechu zrobili swoją supermoc. Kampania pod hasłem #DUMNIZUŚMIECHU pojawi się na ekranach w ponad 20 kinach sieci Cinema City oraz IMAX w całej Polsce.

Spot kinowy enel-med stomatologia ma zwracać uwagę na to, jak wielki wpływ na codzienne życie i postrzeganie siebie oraz innych mają piękne i zdrowe zęby. Formuła sondy pozwala zderzyć ze sobą punkty widzenia osób z różnych grup wiekowych, a wypowiedzi bohaterów spotu razem mają tworzyć pełen dobrej energii kolaż, który pokazuje, jakie znaczenie przypisujemy uśmiechowi w naszym życiu.

„Nasz krótki film to historia o uśmiechu i jego mocy, o której w codziennym zabieganiu często zdarza nam się zapomnieć. W naszej firmie od dekad dbamy o zdrowie zarówno dzieci, jak i dorosłych, mamy też specjalną ofertę dla seniorów. Każdy z nas w każdym wieku zasługuje na to, żeby mieć piękny i zdrowy uśmiech, a naszą rolą jest odpowiedzieć na potrzeby pacjentów w taki sposób, aby mogli być z niego dumni i uśmiechać się bez ograniczeń” – mówi Ewelina Sidorkiewicz, marketing menedżer enel-med stomatologia.

„Uśmiech? W nowym spocie nie tylko o nim mówimy, ale staramy się też wywołać go na twarzach odbiorców… Dzielimy się nim, bo to cenny skarb, który dodaje pewności siebie, potrafi redukować stres i zarażać optymizmem. Nasza kampania to zachęta do odkrywania mocy uśmiechów, aby były one zawsze piękne i zdrowe – przypominamy o regularnych wizytach w gabinetach stomatologicznych” – mówi Krzysztof Łazowski, GPD Agency.

Hasło kampanii #DUMNIZUŚMIECHU w przyjazny i lekki sposób ma promować regularne korzystanie z pomocy stomatologicznej. Jak dowodzi Najnowszy Narodowy Test Zdrowia Polaków z 2022 r. zaledwie 37 proc. badanych odbyło konsultację dentystyczną w ciągu ostatniego pół roku. Społecznościowy charakter hasła przewodniego i całej akcji ma jednoczyć wokół wspólnej idei osoby uśmiechnięte, czerpiące radość z życia, świadome znaczenia opieki stomatologicznej i dumne ze swojej supermocy: uśmiechu.

Za strategię, koncepcję kreatywną, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada GPD Agency. Produkcją spotu zajęło się GPD Film Studio. Działania PR prowadzi agencja MSL. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Kampania potrwa do końca 2022 r. i jest realizowana w OOH, prasie codziennej i branżowej. Spot będzie można zobaczyć w kinach od 30 września do 27 października. Materiał będzie również dostępny na kanale YouTube Centrum Medyczne ENEL-MED.

Komentarze

Powiązane

24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warta Poznań i agencja MPL Verbum szykują niespodziankę dla kibiców klubu
Agencja lojalnościowa MPL Verbum stworzy aplikację mobilną dla klubu piłkarskiego Warta Poznań. Aplikacja będzie skierowana przede wszystkim do młodszych kibiców. 
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Good Time to DAJ. Kampania 1,5% Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio
W swojej najnowszej kampanii „Good Time to DAJ” Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, zwraca uwagę na to, że ostatnie momenty życia nie muszą być pełne bólu i cierpienia – mogą być pełne chwil szczęścia. Akcja wystartowała 13 marca br. i obejmuje działania, m.in. w social mediach, kanałach digital oraz kinie.
22.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Nie grasz, nie wygrasz. Mariusz Pudzianowski w kampanii marki BETFAN
Marka BETFAN, legalny polski bukmacher, wystartowała z kampanią pod hasłem „Nie grasz, nie wygrasz”. Główną rolę w nowej kreacji marki odgrywa jej ambasador – Mariusz Pudzianowski. 
21.03.25, 18:22
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Dąbrowski nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX
Mateusz Dąbrowski został nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX. Będzie odpowiadał za całościową strategię sprzedażową firmy.
21.03.25, 11:30
| reklama & PR » informacje
Energia dla wszystkich. 1,5% twojego podatku na termomodernizację placówek edukacyjnych. Kampania Fundacji Carbon Footprint
Fundacja Carbon Footprint, będąca Organizacją Pożytku Publicznego, przygotowała kampanię mającą na celu przeciwdziałanie wykluczeniu energetycznemu.
21.03.25, 07:15
| reklama & PR » ludzie
Krzysztof Drzazga nowym dyrektorem kreatywnym agencji Chapter1
Krzysztof Drzazga objął stanowisko Creative Director w poznańskiej agencji strategiczno-kreatywnej Chapter1. Przez ostatnie lata pełnił tam funkcję Head of Concept, rozwijając swoją karierę w strukturach firmy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.