05.10.22, 08:00

Dziewczynki mogą wszystko. LEGO ponownie przełamuje stereotypy z Martyną Wojciechowską

KV kampanii marki LEGO, fot.: materiały prasowe

Wystartowała II odsłona kampanii LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”, która ma przełamywać wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny kolejnej odsłony kampanii realizuje agencja LiquidThread.

Jak przekonuje marka Lego, dla dziewczynek nie ma rzeczy niemożliwych ani planów, których nie mogłyby realizować. Pod hasłem „Dziewczynki mogą wszystko!” Lego w drugiej odsłonie kampanii, zachęca do porzucenia stereotypów na temat możliwości zależnych od płci. Wierząc, że potencjał wszystkich dzieci jest nieograniczony, marka chce inspirować dziewczynki oraz ich rodziców do rozwijania wyobraźni, poszerzania zainteresowań i przeżywania niezwykłych przygód w zabawie różnymi zestawami klocków LEGO.

Tę ideę również w tej edycji kampanii wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska, znana z podejmowania zawodowych, podróżniczych i sportowych wyzwań.

„Martyna Wojciechowska jest niesamowitą kobietą. Niezależna i pełna wiary we własne możliwości, ignorując stereotypowe wyobrażenia o roli kobiety, realizuje swoje pasje, a marzenia zamienia w dokonania. Tym samym wciela w życie ideę, którą LEGO chce przekazać dziewczynkom: że mogą być, kim chcą, mogą szukać swoich pasji w najróżniejszych zajęciach, mogą snuć nieoczywiste plany. LEGO inspiruje do tych poszukiwań, pokazując rodzicom, że zdolności, pasje i marzenia nie mają płci”– mówi Marta Czarnecka, Senior Brand Manager GIRLS w LEGO.

W ramach działań przygotowano trzy spoty z dziewczynkami i Martyną Wojciechowską w rolach głównych. Pojawią się one w kampanii digital w video na YouTube. Działania zostały też skoordynowane z kampanią display i w social mediach.

Za koncept kreatywny tej odsłony kampanii odpowiada agencja LiquidThread, należąca do Publicis Groupe Polska. Autorką i reżyserką spotów jest Magdalena Piasecka, Senior Copywriterka w LiquidThread. Za produkcję i postprodukcję video oraz zdjęć do kampanii odpowiada Paradox Media. Media do kampanii kupuje dom mediowy Initiative.

Komentarze

Powiązane

29.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Burger King wybiera w Polsce Good One PR
Od września br. agencja Good One PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne dla sieci Burger King.
29.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong z działaniami SEO dla ASE ATEX
ASE ATEX, dostawca rozwiązań przeciwwybuchowych dla przemysłu, rozpoczął współpracę z OBTK. Zadaniem agencji będzie realizacja działań SEO, tworzenie treści. Celem współpracy jest wzrost widoczności ASE ATEX w wynikach wyszukiwania.
28.10.24, 14:56
| reklama & PR » informacje
LoveBrandsGroup wygrywa przetarg na obsługę Banku Pocztowego
Agencja zintegrowanej komunikacji LoveBrands Group wygrała przetarg na obsługę Banku Pocztowego i od października br. odpowiada za strategię, kreację i działania marketingowe dla tego klienta w modelu 360°. 
28.10.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięża w przetargu PURINA AdVENTuROS
Agencja Streetcom odpowiada za realizację kampanii Influencer marketingowej i product seedingu dla nowości od PURINA - PURINA AdVENTuROS Training. Głównym celem realizowanych działań jest budowa świadomości nowego produktu oraz edukacja w zakresie jego zastosowania.
28.10.24, 11:59
| reklama & PR » ludzie
Joanna Bitowt awansuje w More Bananas
Joanna Bitowt, dotychczas Marketing Managerka w More Bananas, awansowała na stanowisko Strategy & Project Lead.
28.10.24, 09:44
| reklama & PR » informacje
Dell, PKO Bank Polski, Versuni oraz Adver Media w szeregach IAA Polska
Cztery organizacje dołączyły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
26.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Filary Tolerancji. Marka M&M’S wspiera budowanie inkluzywności i tolerancji w Polsce
W połowie października br. wystartowała kampania społeczna „Filary Tolerancji”, której celem jest promowanie postaw otwartości i zrozumienia. Marka M&M’S została partnerem inicjatywy i fundatorem instalacji artystycznej, która pojawiła sięw centrum Warszawy.
26.10.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Trwa kampania Gold Vit C marki Olimp Labs
Rozpoczęła się kampania promocyjna Gold Vit C, suplementu diety Olimp Labs. Realizacją zajęła się sayHi.agency, która odpowiada za działania marki w ramach komunikacji 360, w tym za produkcję spotów TV.
25.10.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie. PZU promom uje wizerunek pracodawcy wśród profesjonalistów
Firma PZU rozpoczęła kampanię promującą wizerunek marki pracodawcy wśród profesjonalistów. Polski ubezpieczyciel pokazuje działaniach promocyjnych, chce podkreślić, że jest dobrym miejscem rozwoju dla osób o różnym stażu pracy w rozlicznych obszarach biznesowych.
25.10.24, 17:19
| reklama & PR » informacje
Hortex wspiera polską kulturę
Polska marka Hortex zanagażowała się w festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją. Za przygotowywanie materiałów wizerunkowych i komunikacji wizualnej związanej z tym projektem odpowiada agencja ASAP&ASAP.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Promocji

Teatr Groteska | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 29.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.11.24

Do zdobycia jeden zestaw gry.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.