10.10.22, 10:31
Wszyscy są parówkożercy! Kampania parówek Tarczyński Naturalnie w hollywoodzkim stylu
Marka Tarczyński ponownie stawia na międzynarodowy, filmowy styl komunikacji. Nowy spot będzie emitowany w głównych stacjach TV. Kampania obejmie ponadto kanały digital i sieci kinowe.
Ruszyła emisja spotu reklamowego marki Tarczyński, którego motywem przewodnim jest udowodnienie, że „Wszyscy są parówkożercy”. Po raz kolejny Tarczyński chce zaskoczyć iście hollywoodzką produkcją, w której stawia na humor z przymrużeniem oka. Humorystyczny ton komunikacji ma skrócić dystans pomiędzy marką a konsumentami. W nowo powstałej produkcji głównym bohaterem jest Inspektor, który prowadzi śledztwo i rozwiązuje zagadkę zaginionych parówek z linii Tarczyński Naturalnie. Akcja spotu rozgrywa się w ekskluzywnym pociągu, w którego przedziałach odbiorcy widzą przesłuchiwanych pasażerów, reprezentujących różne narodowości, co ma podkreślać międzynarodowy charakter marki i jej działań. Finałem jest scena z udziałem wszystkich bohaterów.
W najnowszej kampanii polskiego producenta główną rolę odgrywają parówki Tarczyński Naturalnie 100% z szynki. Spot ma podkreślać ich smakowitość, budując pożądanie związane z parówkami jako podstawą idealnego śniadania.
Pierwszy etap kampanii rozpoczyna się 10 października br. Po raz kolejny marka Tarczyński stawia na wielokanałową komunikację, gdzie oprócz zasięgowych działań we wszystkich głównych stacjach TV, ważne są nowoczesne i interaktywne działania w Internecie, gdzie oprócz spotu można oglądać też kolejne odcinki cyklu „Naturalne Poranki Blisko Natury”. W planach jest także start działań w kolejnych kanałach social media. Marka Tarczyński stawia również na działania w obszarze trade marketingu, budując szeroką obecność i widoczność we wszystkich największych sieciach handlowych. Wcześniej marka Tarczyński rozpoczęła działania związane ze zmianą szaty graficznej opakowań całego portfolio parówek z naciskiem na poprawę ich jakości i apetyczności oraz lepszym wyróżnieniem szerokiej gamy oferowanych linii produktowych i wariantów smakowych.
Spot został wyprodukowany przez Papaya Films pod reżyserską opieką Piotra Janowskiego. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Red8, a za zdjęcia Michał Englert.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze