14.10.22, 12:24

Małgorzata Koselnik w Grupie Iberion odpowiedzialna za budowę produktów reklamowych

Małgorzata Koselnik, fot.: materiały prasowe

Małgorzata Koselnik została dyrektorem produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej w Grupie Iberion. Z branżą związana jest od ponad 10 lat.

W październiku br., Małgorzata Koselnik dołączyła do zespołu Grupy Iberion. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej. Będzie odpowiadała za budowę produktów reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań natywnych oraz niestandardowych, proces ich sprzedaży i realizacji.

Koselnik z rynkiem reklamowym związana jest od ponad 10 lat. Od 2017 r. pracowała w firmie badawczo-technologicznej Gemius, gdzie wprowadzała, m.in. nowe produkty na rynek oraz doradzała wydawcom internetowym, telewizyjnym i radiowym w zakresie badań i rozwiązań technologicznych. Wcześniej w Media Impact Polska (RASP) odpowiadała za współpracę z największymi reklamodawcami z branży technologicznej. W przeszłości pracowała również w biurze reklamy serwisu biznesowego eGospodarka.pl oraz jako project manager w kilku agencjach marketingowych, m.in. K2. Jest absolwentką filozofii Uniwersytetu Gdańskiego oraz ukończyła studia media relations na WWSH.

Komentarze

Powiązane

27.03.23, 20:31
| reklama & PR » informacje
Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową
1 marca br., marka Avon ruszyła z kampanią 360° najnowszej szminki Hydramatic.  Ambasadorką kampanii jest brytyjska beatboxerka Hamzaa, która ma ucieleśniać nowe pozycjonowanie i hasło marki - "Masz w sobie siłę! ".
27.03.23, 17:41
| reklama & PR » informacje
Euvic Performance opracowała nowy serwis dla GRUPY CSV
Euvic Digtal (Grupa Euvic Performance) została wybrana przez Grupę CSV, działającą na rynku lakierniczym w zakresie dostarczania produktów, usług i szkoleń. Agencja odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie i wdrożenie nowego serwisu csv.pl.
27.03.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Better. gaming agency pracuje dla Samsung Memory
Better. gaming agency poprowadzi kampanie dla Samsung Memory w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja zajmie się komunikacją i marketingiem dysków, kart pamięci i pendrive’ów w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii.
27.03.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Serviceplan Health/Change Serviceplan ponownie pracuje dla Polpharmy
Agencja Serviceplan Health/Change Serviceplan po raz kolejny wygrała przetarg Polpharmy na nową kampanię reklamową.
27.03.23, 13:59
| reklama & PR » informacje
W bieganiu liczysz się Ty. Rysunki Adeli Madej w kampanii wspierającej biegową motywację
W kampanii adidas "W bieganiu liczysz się Ty", realizowanej przez VMLY&R, adidas chce uwolnić początkujących i bardziej zaawansowanych biegaczy od presji dystansu, czasu i tempa.
27.03.23, 12:41
| reklama & PR » ludzie
Alicja Miklaszewska-Kowalczuk dyrektorką zarządzającą połączonych struktur OMD
Agencja mediowa OMD kontynuuje swoją transformację, co przekłada się na zmiany strukturalne w firmie. Zarządzanie agencją OMD przejęła dotychczasowa dyrektor zarządzająca OMD Annalect, Alicja Miklaszewska-Kowalczuk. Z firmą rozstają się Anna Podskarbi i Robert Plesko.
27.03.23, 11:24
| reklama & PR » informacje
Mindshare wygrywa przetarg marki Perla PEŁNA DOBRA
Agencja mediowa Mindshare (GroupM), powiększyła portfolio swoich klientów o markę Perla Pełna Dobra –producenta hummusu i śródziemnomorskich przekąsek antipasti.
26.03.23, 19:50
| reklama & PR » informacje
KERRIS dla tołpy
Agencja KERRIS realizuje kampanię promującą kosmetyki z linii tołpa. dermo face sebio.
26.03.23, 13:19
| reklama & PR » informacje
Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska w kampanii reklamowej 1,5 proc. Fundacji Happy Kids
W związku z okresem rozliczeń podatkowych, Fundacja Happy Kids rozpoczęła kampanię na YouTube i Facebooku, zachęcającą do wsparcia Rodzinnych Domów Dziecka, które mają pod swoją opieką. W materiałach promocyjnych można usłyszeć głos aktorów – Magdaleny Boczarskiej i Piotra Adamczyka.
25.03.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Škoda z pierwszym w Polsce spotem reklamowym w technologii Dolby Atmos
Škoda, jako pierwsza marka w Polsce, zaprezentowała spot wykonany w nowoczesnej technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos. Spot powstał, aby uświetnić 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.