11.10.22, 08:00
Subskrypcja numeru. Kampania marki Orange
Ruszyła nowa kampania digital i OOH „Subskrybuj numer w Orange Flex” przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa.
W czterech 15-sekundowych formatach video odbiorcy mogą poznać główne benefity subskrypcji numeru w Orange Flex. Kampania przy pomocy prostej animacji wektorowej oraz zadziornego głosu Kamili Kalińczak, ma bawić się z odbiorcami i wciągać ich w krótkie historyjki pokazujące w angażujący sposób dany benefit.
Kampania będzie realizowana głównie w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Specjalnie przygotowane dwa, 15-sekundowe filmy powitają także widzów przed seansem w kinie. Ponadto kreacje Orange Flex obecne będą na formatach OOH oraz zamienią tunel w centrum Warszawy w wyjątkowe przejście „Orange Flex”.
Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało studio Film Garden. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze