13.10.22, 06:00
Jakdojade uruchamia połączenia międzymiastowe. Rusza kampania #KolejNaJakdojade
Aplikacja Jakdojade rozbudowuje swoją ofertę o planer podróży kolejowych. Rusza także kampania pod hasłem #KolejNaJakdojade.
Wyszukiwarka międzymiastowa jest dostępna w aplikacji Jakdojade oraz na stronie Jakdojade.pl w wersji beta. Użytkownicy znajdą w niej połączenia proponowane przez przewoźników kolejowych działających w Polsce, m.in. PKP Intercity, POLREGIO, Koleje Mazowieckie, Koleje Dolnośląskie, Łódzką Kolej Aglomeracyjną, Koleje Małopolskie i inne. Możliwe jest wyszukiwanie tras na terenie kraju oraz połączeń zagranicznych - bezpośrednio z Polski.
„Połączenia kolejowe były dotąd dostępne w Jakdojade wyłącznie w ramach regionów aglomeracyjnych. Stanowiły wówczas składową rozbudowanego planera podróży miejskich" - mówi Bartosz Burek, prezes Jakdojade. „Rozszerzamy obszar działania aplikacji i wychodzimy daleko poza miasta, a nawet województwa. Od teraz użytkownicy Jakdojade skorzystają z wyszukiwarki połączeń międzymiastowych wskazującej zaawansowane trasy kolejowe” – dodaje Burek.
Razem z nowa funkcją w Jakdojade, ruszyła również kampania reklamowa #KolejNaJakdojade, która powstała w efekcie współpracy Jakdojade, domu mediowego Mediahub Poland oraz Ringier Axel Springer Polska. W ramach komunikacji digital wykorzystywane są banery (desktop, mobile, smsy). Dodatkowo prowadzone są działania w social mediach (FB, Instagram, TikTok) oraz w aplikacji. Grupą docelową są mieszkańcy dużych miast w wieku 18-50 lat. Celem kampanii jest promowanie nowej funkcjonalności wśród obecnych użytkowników, ale i pozyskanie nowych.
Czym jest aplikacja Jakdojade?
Jakdojade to pierwszy w Polsce serwis internetowy i aplikacja mobilna służąca do kompleksowego planowania podróży komunikacją miejską. Aplikacja dostępna jest obecnie w ponad 50 miastach, oferuje wyszukiwarkę połączeń oraz rozkłady jazdy linii tramwajowych, autobusowych, metra i kolei miejskich. W br. aplikacja uruchomiła wyszukiwarkę międzymiastową, umożliwiając planowanie podróży kolejowych.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze