23.10.22, 21:00

Robert Kubica i młodsi eko-doradcy pokazują jak dbać o planetę. Czwarta odsłona kampanii ORLEN

Plakat akcji„Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią'', fot.: materiały prasowe

Robert Kubica i jego młodsi pomocnicy w nowej odsłonie kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca promują zachowania ekologiczne. Akcja pod hasłem ,,Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią’’ ma na celu budowanie świadomości i postaw sprzyjających ochronie środowiska naturalnego.

,,W naszych działaniach chcemy budować świadomość i wspierać zachowania proekologiczne. ORLEN stawia na zrównoważony rozwój i wdraża rozwiązania, które ułatwiają klientom życie w stylu eko. Czwarta odsłona kampanii #DobryKierowca pokazuje, że nasze codziennie wybory mogą mieć wpływ na ochronę naszej planety. W kampanii ponownie zagościły dzieci, ponieważ jesteśmy przekonani, że edukacja od najmłodszych lat ma tu kluczowe znaczenie’’– powiedziała Agata Górnicka, Dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem, PKN ORLEN.

Robert Kubica oraz młodsi eko-doradcy odkrywają świat ekologii i pokazują, że każdy z nas może przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego. W kampanii przedstawiono przykłady z ekologicznej oferty stacji ORLEN oraz działania wspierające przyjazne planecie zachowania klientów. Na stacjach paliw ORLEN spora gama produktów oferowana jest w opakowaniach jednomateriałowych, a plastikowe słomki zostały zastąpione papierowymi. Dostępne są też czterokomorowe kosze na śmieci, które ułatwiają segregację odpadów oraz ich recykling. Kierowcy są zachęcani do korzystania z myjni automatycznych zamiast ręcznego mycia pojazdu.

Kampania #DobryKierowca „Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią” jest obecna w telewizji, radiu, a także w prasie oraz Internecie i potrwa do 30 listopada br. Za przygotowanie produkcyjne spotów i kreacje odpowiedzialna była agencja reklamowa City z Krakowa.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Radosław Tarczyński przeszedł z Eskimi do Veovee
Na początku kwietnia br. do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński i objąłnowo utworzone stanowisko Businness Development Directora.
24.05.24, 17:35
| reklama & PR » informacje
Gotuj w domu jak w restauracji. Lubella promuje makarony
Lubella ruszyła z komunikacją digitalową makaronów klasycznych pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji”. W swojej najnowszej kampanii marka pokazuje, że pierwszym krokiem do otwarcia domowej restauracji jest otwarcie paczki makaronu Lubella. 
24.05.24, 13:18
| reklama & PR » ludzie
Karolina Migdał-Koleśnikow awansowała w Walter Herz
Firma doradcza Walter Herz awansowała Karolinę Migdał-Koleśnikow w zespole Marketingu i Sprzedaży na stanowisko Sales & Marketing Director.
24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy