27.10.22, 06:00
Pepco przechodzi rebranding
Pepco zaprezentowało nowy koncept wizualny i aranżację swoich sklepów oraz poszerzoną ofertę produktową. W Polsce jako pierwsze zmienione zostały placówki we Wrocławiu i Warszawie.
Zmiany w Pepco realizowane są w ramach obecnego hasła marki: „Poczuj jakość, pokochaj cenę”. Jak podkreśla firma, to projekt poprzedzony szczegółowymi analizami potrzeb klientów. Nowy koncept testowany był najpierw w modernizowanych sklepach we Wrocławiu, a teraz podziwiać został wdrożonyw całej Warszawie oraz we wszystkich nowo otwieranych sklepach Pepco w innych miastach i miasteczkach.
„Miliony klientów odwiedzają nasze sklepy w całej Europie, dokonując każdego miesiąca 28 milionów transakcji. Odpowiadając na ich potrzeby, ale również chcąc przyciągnąć tych, którzy jeszcze nie przychodzą do nas regularnie, zmieniamy się i dostosowujemy do nowych oczekiwań rynkowych. Przed nami niezwykle intensywny czas rozwoju. W tym roku finansowym to będzie około 500 nowych sklepów Pepco w Europie, czyli średnio ponad jedno nowe otwarcie dziennie. Do tego dochodzą przebudowy już istniejących placówek, w ramach naszego programu New Look w Polsce, gdzie mieści się najwięcej naszych sklepów, a także w Czechach, Rumunii, na Słowacji i na Węgrzech. Do końca 2023 roku planujemy metamorfozy 1800 lokalizacji, a w kolejnych dwóch latach nowy wygląd zyskają już wszystkie nasze sklepy w całej Europie” – mówi Aleksandr Cikaidze, Pepco Retail Director.
PEPCO to nie tylko zmiana logotypu, ale także zwiekszenie powierzchni sprzedażowej, fot.: materiały prasowe
W zmodernizowanych sklepach Pepco powierzchnia sprzedażowa zwiększyła się średnio o ponad 14 metrów kwadratowych, m.in. dzięki zmniejszeniu części magazynowej. Umożliwiło to pełniejsze wyeksponowanie asortymentu sieci i przełożyło się na zwiększenie średnio o 15 proc. liczby produktów. Obecna oferta Pepco składa się z ok. 40 grup asortymentowych i 500 kategorii. Jest ona regularnie odświeżana o 250 nowych produktów każdego tygodnia i 80 nowych kolekcji sezonowych.
Wszystkie modernizowane sklepy przechodzą rebranding. Zmienione zostało również logo sieci, które w odbiorze ma być bardziej nowoczesne. Ma również budować nową tożsamość marki i nieść skojarzenia z marką rodzinną, troskliwą, bliską i podążającą za najnowszymi trendami. W sklepach od samego wejścia widoczne są zmiany wizualne: w witrynie, nawigacji, komunikacji cen i kategorii produktowych. W ramach zmian zostały wprowadzone również nowe koszyki i odzież pracownicza oraz zmodernizowane sklepowe zaplecza.
Nowości w sklepach Pepco związane są także z realizacją strategii ESG firmy, w ramach której ogranicza ona wpływ swojej działalności na środowisko naturalne. I tak na przykład, wszystkie sklepy Pepco w Europie są wyposażone w energooszczędne oświetlenie ledowe.
Najpierw testowo, a teraz sukcesywnie we wszystkicj lokalizacjach
Nowy format sklepów został wprowadzony na pierwszym etapie testowo w 16. wrocławskich sklepach Pepco, a następnie zmodernizowanych zostało 46 sklepów na terenie Warszawy. Równocześnie w nowym brandingu otwierane są wszystkie nowe lokalizacje sieci, która prowadzi ekspansję w Polsce i Europie. Aktualnie Pepco obecne jest w 17 krajach i sieć już zapowiedziała otwarcie swoich sklepów w Portugalii na wiosnę 2023 r. Istniejące sklepy Pepco będą modernizowane przez kolejne trzy lata. Polska, gdzie mieści się najwięcej sklepów sieci będzie pierwszą na starcie tego procesu, dołączą do niej także Czechy, Rumunia, Słowacja i Węgry. Do końca 2023 r. planowane są metamorfozy 1800 lokalizacji, a w kolejnych dwóch latach nowy wygląd zyskają już wszystkie sklepy Pepco w całej Europie.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze