26.10.22, 07:00
Nie rezygnuj z marzeń. OLX promuje kategorię Moda i Elektronika
OLX w najnowszej kampanii przekonuje, że z żadnego z pragnień nie warto rezygnować i podsuwa rozwiązanie na to, jak na hobby, pasje, a czasem nawet ekstremalne przeżycia, znaleźć dodatkowe fundusze. Serwis tym samym promuje kategorię Moda i Elektronika.
Kampania skierowana jest do młodych odbiorców i ma zachęcać do sprzedawania i kupowania na platformie ogłoszeniowej OLX, tak by zarobione lub zaoszczędzone pieniądze móc przeznaczyć, na co tylko się chce. „Z rozmów z przedstawicielami pokolenia Z, którzy są odbiorcami naszych spotów, wiemy, że mimo tych niestabilnych i niepewnych czasów inflacji oraz nadchodzącego kryzysu chcą mieć możliwość przeżycia swojego życia i spełnienia marzeń” - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. „Właśnie w spełnianiu tych marzeń może pomóc nasz serwis i na tym oparliśmy kampanię” – dodaje Sienkowski.
Za stronę kreatywną odpowiada agencja 180HB , za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. „Zależało nam aby zarówno idea kreatywna, jak i same historie pokazywały przedstawicieli pokolenia Z w pozytywnym świetle. W spotach poznajemy osoby zaradne i przedsiębiorcze, które, w przeciwieństwie do tego, co im się przypisuje, wcale nie biegną po pomoc finansową do rodziców. Same potrafią realizować swoje potrzeby i pasje, a OLX jest dla nich idealnym partnerem” - mówi Tomasz Bujok, creative director w 180 HB + Jung v. Matt. „To był wymagający, ale bardzo satysfakcjonujący projekt zrealizowany z fantastyczną ekipą, wzięli w nim udział, m.in. Tadeusz Śliwa i Michał Englert. Można powiedzieć, że realizacja odbyła się w duchu marzeń o idealnej produkcji, z użyciem taśmy filmowej, ze zdjęciami na lądzie, w powietrzu i poza granicami kraju (...)” - mówi Beniamin Onaszkiewicz producent i partner Lucky Luciano Pictures.
Na kampanię składają się cztery spoty. Od 24 października emitowane są w TV, mediach społecznościowych, w kinach i na platformach VOD.
Komentarze