27.10.22, 19:00

PZU oficjalnym sponsorem Maryny Gąsienicy-Daniel

Maryna Gąsienica-Daniel, fot.: materiały prasowe

PZU został oficjalnym sponsorem Maryny Gąsienicy-Daniel. Polski ubezpieczyciel będzie wspierał zawodniczkę podczas rozpoczynającego się nowego sezonu w narciarstwie alpejskim. Zawodniczka została ambasadorką programu Dobra Drużyna PZU, który popularyzuje sport wśród dzieci i młodzieży.

Maryna Gąsienica-Daniel w poprzednim sezonie wielokrotnie plasowała się w czołówce zawodów. Podczas igrzysk olimpijskich w Pekinie zajęła ósme miejsce w slalomie gigancie. Została pierwszą Polką, która uplasowała się w czołowej dziesiątce klasyfikacji generalnej Pucharu Świata.

"Spółki Skarbu Państwa wspierają polski sport. Jednym z filarów tego zaangażowania jest wsparcie utytułowanych zawodniczek i zawodników w ich drodze po najważniejsze tytuły. Nasze narodowe firmy sponsorują między innymi lekkoatletów, skoczków narciarskich, wioślarzy, siatkarzy, koszykarzy czy piłkarzy. Grupa PZU wspiera Igę Świątek ,najlepszą rakietę świata, a dziś do niej dołącza Maryna Gąsienica-Daniel. Mam nadzieję, że zawodniczka, dzięki temu wsparciu, sięgnie po swoje marzenia i najważniejsze trofea" - powiedział Jacek Sasin, wicepremier i minister aktywów państwowych.

Ubezpieczyciel będzie wspierał zawodniczkę w rozpoczynającym się sezonie narciarskim 2022/2023. Najbliższą okazję zobaczenia alpejki w stroju z logo PZU kibice będą mieli 12 listopada. Tego dnia w austriackim Lech /Zuers rozegrany zostanie Puchar Świata w slalomie równoległym.W tym sezonie Polka będzie mieć okazję do pokazania swojej formy w kilku konkursach. Oprócz zawodów Pucharu Świata, od 6 do 19 lutego 2023 roku zaplanowane są również Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Alpejskim we francuskich miejscowościach Courchevel i Méribel.

Dobra Drużyna PZU

Pochodząca z Zakopanego alpejka będzie także ambasadorką ogólnopolskiego programu prewencyjnego Dobra Drużyna PZU, który został powołany w celu aktywizacji ruchowej dzieci i młodzieży. Dobra Drużyna wspiera początkujących sportowców z akademii, drużyn i innych organizacji sportowych na terenie całej Polski. Program zapewnia szanse rozwoju, dostępu do sprzętu i infrastruktury sportowej czy udziału w aktywnościach fizycznych. Dobra Drużyna zrzesza już ponad 70 tys. dzieci, dla których sport jest prawdziwą pasją. Jej kapitanem jest tenisistka Iga Świątek, a w gronie ambasadorów są również: utytułowany tancerz na wózku inwalidzkim Paweł Karpiński, młodzi lekkoatleci Jakub Bembenek i Patryk Tylus oraz piłkarze Marcin Pietryka i Leandro Messias Dos Santos. Teraz do sportu będzie zachęcać najmłodszych również narciarka alpejska Maryna Gąsienica-Daniel.

Komentarze

Powiązane

07.01.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
3000 sklep Pepco. Otwarcie placówki na Placu Poczdamskim w Berlinie
Sieć handlowa Pepco otworzyła 3000 sklep ulokowany na Placu Poczdamskim w Berlinie. Jest to symboliczne podsumowanie blisko 20-letniego rozwoju marki. 
06.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Kaufland testuje nowe rozwiązania dla klientów
Sieć Kaufland od lat sprawdza nowe sposoby i technologie mające ułatwić zakupy swoim klientom. Tym razem sieć testuje takie nowe rozwiązania jak maszynę do obierania i krojenia ananasów, stoisko piekarnicze z obsługą oraz regionalne nazwy kategorii produktowych.
06.01.23, 16:00
| biznes i technologie » informacje
Zimowy PGE Narodowy w Trasie. Agencja TESTA startuje z drugą edycją projektu
Po ubiegłorocznym sukcesie dodatkowej formuły Zimowego Narodowego rusza jej druga edycja. Wspierany przez pomysłodawcę  konceptu - TESTA Agency, Zimowy PGE Narodowy w Trasie odwiedzi szesnaście lokalizacji w dwa miesiące.
05.01.23, 17:41
| biznes i technologie » informacje
W 2022 r. nastroje konsumentów blisko negatywnego rekordu według badania GfK. Grudzień nie przyniósł przełamania
Święta ożywiły sektor handlowy, jednak konsumenci wciąż niepewnie patrzą w przyszłość. W 2023 r. ponad połowa Polaków spodziewa się wzrostu poziomu bezrobocia i utrzymania dwucyfrowego tempa wzrostu cen towarów i usług. Takie dane płyną z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego przez firmę GfK.
01.01.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Hot dog ulubioną przekąską Polaków kupowaną na stacjach paliw
Z okazji 25-lecia hot doga na stacjach Circle K w Polsce, sieć zrealizowała badanie preferencji konsumentów dotyczące zakupu kultowej przekąski. Jak się okazało, hot dog jest ulubioną ciepłą przekąską Polaków w ofercie stacji paliw oraz najczęściej wybieranym sposobem szybkiego zaspokojenia głodu w drodze.
01.01.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Skotan zmienia się w onesano. Nowa wizja producenta naturalnych suplementów diety
Firma Skotan przeszła rebranding. Producent naturalnych suplementów diety będziefunkcjonować pod nazwą onesano S.A. Zmiana nazwy firmy jest wyrazem nowegopodejścia do rozwoju spółki.
01.01.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
ALDI w świątecznych akcjach pomocowych
Współpraca z Caritasem w ramach świątecznej akcji pomocy rodzinom z Ukrainy, wsparcie dzieci z domów dziecka, dołączenie do inicjatywy 4U HUB rozwijanej przez Grupę Dentsu Polska oraz wewnętrzny projekt #teamALDI Razem możemy więcej to działania, na które ALDI szczególnie stawia w okresie świąt Bożego Narodzenia.
30.12.22, 15:00
| biznes i technologie » informacje
Dwa jubileuszowe sklepy Żabka na autostradzie A2
22 grudnia br. zaczęły funkcjonować dwa nowe sklepy Żabka. Sklepy zlokalizowane są w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach – Gnilec oraz Sosna. Placówki w nowym formacie to jubileuszowe sklepy nr 9000 i 9001.
30.12.22, 13:30
| biznes i technologie » informacje
Trzy nowe sklepy sieci SPAR otwarte
Nowe sklepy SPAR w sieci już zostały otwarte – dwie placówki SPAR Mini w Pilznie (woj. małopolskie) oraz Kożuchowie (woj. lubuskie), a także format SPAR Express przy stacji benzynowej w Bysławiu (woj. kujawsko-pomorskie).
23.12.22, 07:30
| biznes i technologie » informacje
Największa emisja obligacji korporacyjnych firmy prywatnej w PLN. Grupa Polsat Plus chce pozyskać 3,1 mld zł
Grupa Polsat Plus jako pierwsza polska firma wyemituje obligacje, powiązane z celami zrównoważonego rozwoju, wg międzynarodowego standardu International Capital Market Association. Łączna skala emisji przekroczy 3,1 mld PLN.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.