31.10.22, 19:00

Rozmowy o branży marketingowej na wynos w Papaya Films

Rozmowy na wynos, fot.: materiały prasowe

CPC Brand Consultants i Papaya Film startują z nowym formatem podcastowym ,,Rozmowy na wynos". Prowadzący, Grzegorz Markowski, porozmowia z przedstawicielami branży marketingowej. 

„Rozmowy na wynos” to spotkania z przedstawicielami branży marketingowej w Polsce i zagranicą. W podcaście, prowadzący, Grzegorz Markowski, zachęca swoich gości do refleksji nad kondycją branży. Pojawią się także tematy związane z polskim społeczeństwem. Pierwszym gościem podcastu jest Inga Songin, Regional Marketing Director PLEE Reckitt. Rozmowy będą ukazywały się co miesiąc. Podcast dostępny jest na YouTube i Spotify. Za koncept projektu odpowiadają Grzegorz Markowski, Kacper Sawicki oraz Antoni Trela.

"Pomysł na ten cykl zrodził się ze wspólnej refleksji CPC i Papaya Films, że branża potrzebuje czasu i miejsca do porozmawiania o sobie samej. Mamy nadzieję, że z każdej z tych rozmów odbiorcy będą mogli wziąć coś ciekawego i przydatnego dla siebie, a może nawet przekazać to dalej" - mówi Grzegorz Markowski, Partner CPC Brand Consultants 

"Historia wieloletniej współpracy Papaya Films i CPC zaczęła się przy konkursie Papaya Young Directors. Wspólnie wspieraliśmy zarówno marki, w tworzeniu strategicznych briefów, jak i młodych filmowców w rozumieniu potrzeb klientów. Bardzo się cieszę, że dzisiaj wchodzimy w kolejną wspólną inicjatywę, i jestem przekonany, że przyniesiemy dzięki niej kolejne korzyści dla branży marketingowej" - dodaje Kacper Sawicki, szef Papaya Films.

Komentarze

Powiązane

12.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Eurowag klientem portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z europejską firmą technologiczną i partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag.
11.10.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy.
11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
11.10.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
Urodzinowa loteria Carrefour. Pula nagród wynosi 2,8 mln zł
30 września br. rozpoczęła się loteria urodzinowa sieci Carrefour. Za strategię i kreacje komunikacji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
11.10.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje limitowaną wersję Tribute dla modelu Ceed
Marka Kia ruszyła z kampanią modelu Ceed hatchback oraz kombi w limitowanej wersji Tribute. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
11.10.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Edycja limitowana Monster Munch na Halloween.
Firma Lorenz na czas Halloween przygotowała nową edycję limitowaną Monster Munch Mango Chilliout. Produkt otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.
11.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Fielmann świętuje 25-lecie obecności w Polsce
Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Świętowaniu towarzyszy aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1.
11.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Idź za głosem serca. Kampania marki Optima Cardio
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki Optima Cardio z portfolio Bunge. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca i zachęta do obniżenia poziomu cholesterolu.
11.10.24, 09:34
| reklama & PR » ludzie
Damian Siemkowicz stanął na czele VML Production HUB
Na początku października br., Damian Siemkowicz objął zarządzanie VML Production HUB jako Managing Director.
11.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tu wszystko mam! Kaufland będzie celebrować zbliżające się otwarcie 250. sklepu na polskim rynku
Kaufland niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Z tej okazji sieć przygotowała kampanię „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników. Sieć przygotowała również konkurs z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.