31.10.22, 19:00
Rozmowy o branży marketingowej na wynos w Papaya Films
CPC Brand Consultants i Papaya Film startują z nowym formatem podcastowym ,,Rozmowy na wynos". Prowadzący, Grzegorz Markowski, porozmowia z przedstawicielami branży marketingowej.
„Rozmowy na wynos” to spotkania z przedstawicielami branży marketingowej w Polsce i zagranicą. W podcaście, prowadzący, Grzegorz Markowski, zachęca swoich gości do refleksji nad kondycją branży. Pojawią się także tematy związane z polskim społeczeństwem. Pierwszym gościem podcastu jest Inga Songin, Regional Marketing Director PLEE Reckitt. Rozmowy będą ukazywały się co miesiąc. Podcast dostępny jest na YouTube i Spotify. Za koncept projektu odpowiadają Grzegorz Markowski, Kacper Sawicki oraz Antoni Trela.
"Pomysł na ten cykl zrodził się ze wspólnej refleksji CPC i Papaya Films, że branża potrzebuje czasu i miejsca do porozmawiania o sobie samej. Mamy nadzieję, że z każdej z tych rozmów odbiorcy będą mogli wziąć coś ciekawego i przydatnego dla siebie, a może nawet przekazać to dalej" - mówi Grzegorz Markowski, Partner CPC Brand Consultants
"Historia wieloletniej współpracy Papaya Films i CPC zaczęła się przy konkursie Papaya Young Directors. Wspólnie wspieraliśmy zarówno marki, w tworzeniu strategicznych briefów, jak i młodych filmowców w rozumieniu potrzeb klientów. Bardzo się cieszę, że dzisiaj wchodzimy w kolejną wspólną inicjatywę, i jestem przekonany, że przyniesiemy dzięki niej kolejne korzyści dla branży marketingowej" - dodaje Kacper Sawicki, szef Papaya Films.
Komentarze